Euhm.. sorry.. ik weet niet eens wie je bent. Had de rij van de post boven de mijne gekopieerd en per ongeluk ben ik jouw naam vergeten te wissen. Dus iemand anders heeft je wel genoemdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Psst. MMaRsu!
Toffe-elende: All-round beste moderator forum: MMarSu
Je wilde zeker MMaRsu quoten i.p.v mijquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Euhm.. sorry.. ik weet niet eens wie je bent. Had de rij van de post boven de mijne gekopieerd en per ongeluk ben ik jouw naam vergeten te wissen. Dus iemand anders heeft je wel genoemd![]()
Nou ja, maakt niet veel uit geloof ik...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je wilde zeker MMaRsu quoten i.p.v mij
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet geen originele manier om mijn tvp te verkappensorry
edit: toch wel!
ik heb namelijk een nieuwe avatar, waardoor ik heeeeeeel misschien wel stemmen krijg voor de categorie Mooiste avatar
Je neemt mijn teksten waarschijnlijk te serieus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:38 schreef Nickthedick het volgende:
Meest serieuze user: LodewijkNapoleon (Geen greintje waarneembare humor)
als je heel erg dom bent, is dat een vorm van suïcidaliteit. Slimme mensen picknicken niet op het spoor, en zetten hun naaktfoto's niet op Fok.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef sararaats het volgende:
ik wil even iets kwijt over de Awards in Onzin
ik ben niet suicidal, alleen superdom.
ik ben mijn leven nog niet beu
ja, ik zeg dus net dat die opmerking niet serieus te nemen was....quote:Op donderdag 17 november 2005 20:37 schreef sararaats het volgende:
*** Het 'Alternatieve FOK!-awards 2005' topique! ***
zegt dat jou iets???
quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen er geen topic awards kopen? beste topic.. grappigste topic enzovoorts
Volgens mij krijg je dan alleen awards voor de laatste 10 geopende topics... ik bedoel, fokkers en een lange-termijn geheugen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen er geen topic awards kopen? beste topic.. grappigste topic enzovoorts
Ik denk begin januariquote:Op woensdag 7 december 2005 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer kunnen we de uitslag verwachten?![]()
Geen idee, ik tel pas in januari.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heb ik al iets gewonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |