Euhm.. sorry.. ik weet niet eens wie je bent. Had de rij van de post boven de mijne gekopieerd en per ongeluk ben ik jouw naam vergeten te wissen. Dus iemand anders heeft je wel genoemdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Psst. MMaRsu!
Toffe-elende: All-round beste moderator forum: MMarSu
Je wilde zeker MMaRsu quoten i.p.v mijquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Euhm.. sorry.. ik weet niet eens wie je bent. Had de rij van de post boven de mijne gekopieerd en per ongeluk ben ik jouw naam vergeten te wissen. Dus iemand anders heeft je wel genoemd![]()
Nou ja, maakt niet veel uit geloof ik...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je wilde zeker MMaRsu quoten i.p.v mij
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet geen originele manier om mijn tvp te verkappensorry
edit: toch wel!
ik heb namelijk een nieuwe avatar, waardoor ik heeeeeeel misschien wel stemmen krijg voor de categorie Mooiste avatar
Je neemt mijn teksten waarschijnlijk te serieus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:38 schreef Nickthedick het volgende:
Meest serieuze user: LodewijkNapoleon (Geen greintje waarneembare humor)
als je heel erg dom bent, is dat een vorm van suïcidaliteit. Slimme mensen picknicken niet op het spoor, en zetten hun naaktfoto's niet op Fok.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef sararaats het volgende:
ik wil even iets kwijt over de Awards in Onzin
ik ben niet suicidal, alleen superdom.
ik ben mijn leven nog niet beu
ja, ik zeg dus net dat die opmerking niet serieus te nemen was....quote:Op donderdag 17 november 2005 20:37 schreef sararaats het volgende:
*** Het 'Alternatieve FOK!-awards 2005' topique! ***
zegt dat jou iets???
quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen er geen topic awards kopen? beste topic.. grappigste topic enzovoorts
Volgens mij krijg je dan alleen awards voor de laatste 10 geopende topics... ik bedoel, fokkers en een lange-termijn geheugen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen er geen topic awards kopen? beste topic.. grappigste topic enzovoorts
Ik denk begin januariquote:Op woensdag 7 december 2005 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer kunnen we de uitslag verwachten?![]()
Geen idee, ik tel pas in januari.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heb ik al iets gewonnen?
Precies!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Er wordt teveel geluld, weinig gestemd
Eind december (31) dacht ik Conflictquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef Conflict het volgende:
Ik hoor niks meer over die awards!
wanneer krijg ik ze?
Stemmen is dus nu over?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:04 schreef Brennie het volgende:
Volgende week zal de awardshow plaatsvinden.![]()
Daar ga ik m'n best voor doen althans.. eerder gaat denk ik niet lukken.
Nee, kan wat mij betreft t/m zondagquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee, kan wat mij betreft t/m zondag
Hai trouwens..
Was je niet vergeten.. ik ga nog op je stemmen.
En wanneer kunnen we dan de uitslagen verwachten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Even een mededeling. Tot zondag kunnen jullie nog stemmen op de FOK!Awards 2005
Geen idee. Maar de stem'beurs' sluit om 23:59 en de rest horen jullie van Brenniequote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we dan de uitslagen verwachten?
Hier kan ik het allen maar mee eens zijn. Gestemd word er toch niet meer, dus doe het wanneer het jou pastquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
_moder8or_, stop met je ingelik.
En bren neem je tijd.
En dat _moder8or_ kanker mag ontwikkelen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier kan ik het allen maar mee eens zijn. Gestemd word er toch niet meer, dus doe het wanneer het jou past
Je hebt de edit gezien, dat waardeer ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat _moder8or_ kanker mag ontwikkelen natuurlijk.
Zal ik aan herrinerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
_moder8or_, sterf met je ingelik.
En bren neem je tijd.
Users zijn klaarquote:Op maandag 16 januari 2006 23:39 schreef Brennie het volgende:
Een groot gedeelte van de uitreiking is inmiddels klaar om gepost te worden. ( van de USER-awards) Een ander deel hiervan is inmiddels wel zo goed als geteld, maar moet nog in ' de uitreikingspost' verwerkt worden. Dit gebeurt misschien vandaag/vannacht nog, en anders 1 deze dagen.
Het duurt al veel te lang ( door omstandigheden, sorry).. maar ik denk dat velen zich ook wel vermaakt hebben ( waarschijnlijk nog meer zelfs) met de ' Alternatieve FOK!awards!'
De andere awarduitreikingen ( Crew, profielen etc) zullen deze week hopelijk ook nog uitgereikt worden.
Mooi, dank je!quote:
Heb je nog hulp nodig?squote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mooi, dank je!![]()
![]()
Ik ga nu echter niet meer ' verder'. Morgen een nieuwe dag.
Neehoor.. maar bedankt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |