Precies!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Er wordt teveel geluld, weinig gestemd
Eind december (31) dacht ik Conflictquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef Conflict het volgende:
Ik hoor niks meer over die awards!
wanneer krijg ik ze?
Stemmen is dus nu over?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:04 schreef Brennie het volgende:
Volgende week zal de awardshow plaatsvinden.![]()
Daar ga ik m'n best voor doen althans.. eerder gaat denk ik niet lukken.
Nee, kan wat mij betreft t/m zondagquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee, kan wat mij betreft t/m zondag
Hai trouwens..
Was je niet vergeten.. ik ga nog op je stemmen.
En wanneer kunnen we dan de uitslagen verwachten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Even een mededeling. Tot zondag kunnen jullie nog stemmen op de FOK!Awards 2005
Geen idee. Maar de stem'beurs' sluit om 23:59 en de rest horen jullie van Brenniequote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we dan de uitslagen verwachten?
Hier kan ik het allen maar mee eens zijn. Gestemd word er toch niet meer, dus doe het wanneer het jou pastquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
_moder8or_, stop met je ingelik.
En bren neem je tijd.
En dat _moder8or_ kanker mag ontwikkelen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier kan ik het allen maar mee eens zijn. Gestemd word er toch niet meer, dus doe het wanneer het jou past
Je hebt de edit gezien, dat waardeer ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat _moder8or_ kanker mag ontwikkelen natuurlijk.
Zal ik aan herrinerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
_moder8or_, sterf met je ingelik.
En bren neem je tijd.
Users zijn klaarquote:Op maandag 16 januari 2006 23:39 schreef Brennie het volgende:
Een groot gedeelte van de uitreiking is inmiddels klaar om gepost te worden. ( van de USER-awards) Een ander deel hiervan is inmiddels wel zo goed als geteld, maar moet nog in ' de uitreikingspost' verwerkt worden. Dit gebeurt misschien vandaag/vannacht nog, en anders 1 deze dagen.
Het duurt al veel te lang ( door omstandigheden, sorry).. maar ik denk dat velen zich ook wel vermaakt hebben ( waarschijnlijk nog meer zelfs) met de ' Alternatieve FOK!awards!'
De andere awarduitreikingen ( Crew, profielen etc) zullen deze week hopelijk ook nog uitgereikt worden.
Mooi, dank je!quote:
Heb je nog hulp nodig?squote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mooi, dank je!![]()
![]()
Ik ga nu echter niet meer ' verder'. Morgen een nieuwe dag.
Neehoor.. maar bedankt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |