Jezus, als ik tijd had zou ik hem er af knippen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ik vond Joost er naast te leuk aanwezig om hem er af te knippen..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef Caesu het volgende:
ik wil haar gezicht wel zien als ze dit topic ziet. [afbeelding]
Whahahahaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef Cynix ® het volgende:
Een van de mooisten uit het vorige deel moet hier ook nog ff bij:
[afbeelding]
®Muerte.
made bij mequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]Muhuhahahahahahaahaha
Falco, de titel van de cap is bijna net zo mooi als die verbaasde gekke koeiekop.![]()
Het spijt me echt en ik wil niet verder kissebissen erover, maar die cap had ik gemaaktquote:
Yep you rightquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Het spijt me echt en ik wil niet verder kissebissen erover, maar die cap had ik gemaakt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:54 schreef petitdali het volgende:
http://www.keepmyfile.com/download/e812cc201989
geweldige smiliequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef APK het volgende:
Ze zijn weer uber-goed vandaag! [afbeelding]
die 2 moet je bewegend maken, wordt een leuk effectquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Twee nieuwen van Muerte
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
die 2 moet je bewegend maken, wordt een leuk effect
Ze heeft uren nodig om er toch nog wát van te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat een verschrikking is ze toch!! Waarom staat ze in godsnaam uren voor de spiegel???![]()
Hulde voor dit prachtige topic!!![]()
Mmmmm..quote:
Deze blijf ik geweldig vinden!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef Falco het volgende:
Jeeezus wat een OP
Vers van de pers:
[afbeelding]
Hé! Dit topic is voor smoelen met de mondhoeken naar beneden en zichtbare boventanden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:48 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_099.jpg]afbeelding][/url]
♀ Kijkt ze nou naar dr eigen kont of die van Dido?
Ik zie geen tandjes.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zie haar hoofd in de spiegel hoor.
Die zijn er virtueel uitgeslagen door de users.quote:
Hahahahahahaquote:
Hey Scanman, heb je haar voorhoofd pukkel vrij gemaakt.... Ik zou hem bijna bij de fakes gaan posten.quote:
Met uitzondering van 1 foto heb ik verder nog nooit captures bewerkt, dus nee. De pukkels die jij ziet zal wel storing op de streams zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Scanman, heb je haar voorhoofd pukkel vrij gemaakt.... Ik zou hem bijna bij de fakes gaan posten.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:46 schreef Moja het volgende:
wacht even, kan ze eigenlijk wel anders kijken?![]()
Ze kijkt iig eens een keertje ontspannen en tevreden. Dat kun je idd associeren met het gevoel na klaarkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier kijkt ze (vind ik
) alsof ze net is klaargekomen
![]()
[[url=http://x12.putfile.com/11/32508034764-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier kijkt ze (vind ik
) alsof ze net is klaargekomen
![]()
[[url=http://x12.putfile.com/11/32508034764-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Ow die was van mij geloof ik en nee is niks aan bewerkt, tis bijna niet te gelovenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Is die in Photoshop gemaakt of is ze inmiddels op de hoogte van het bestaan van dit topic?![]()
Jupsquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar gezien je knipoog erachter was het ook geen serieuze vraag neem ik aan?
Die rechtse is geil!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow die was van mij geloof ik en nee is niks aan bewerkt, tis bijna niet te geloven![]()
Ik had hem intussen even samengevoegd met die andere:
[afbeelding]
Mwoah! Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef Dafje55 het volgende:
TERING!!!
DIE WAFFEL!!
en ze is nog retescheel ook!!
OMG!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_070.jpg]afbeelding][/url]
Geniaal deze fotoquote:
Hahahaha!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_070.jpg]afbeelding][/url]
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
Een neiuwe variant met een kínnebak!!ooooowww lélijk!!!!
![]()
Falco:![]()
![]()
Versneld verouderings procesquote:Op donderdag 24 november 2005 15:08 schreef kissa het volgende:
Het lijkt wel of ze aldoor vreemdere bekken trekt![]()
Misschien even aan Menno vragen op de Menno topicquote:Op donderdag 24 november 2005 17:01 schreef BB5kijker het volgende:
Heeft iemand een maildres van Natte Lie? De link naar deze en vorige serie moeten we haar echt even mailen...
Op Print-screen drukken! Vervolgens plakken in paint!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:58 schreef beequeen het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe je die screenshots maakt, ik zie zo vaak iets, maar heb geen idee hoe ik dit moet doen, de enige tip die ik kreeg is ,druk ctrl en daarna printscreen, nou echt niet, HELP.
CTRL ingedrukt houden als je print creen drukt. En daarna inderdaad met CTRL V plakken in paintbrush of paintshop.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:58 schreef beequeen het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe je die screenshots maakt, ik zie zo vaak iets, maar heb geen idee hoe ik dit moet doen, de enige tip die ik kreeg is ,druk ctrl en daarna printscreen, nou echt niet, HELP.
LOL zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 24 november 2005 17:04 schreef AngieBB het volgende:
Ook dr moeder is niet blij....................
[afbeelding]
ik heb het echt geprobeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef Blackadder2 het volgende:
We zouden de boel eig. moeten omdraaien: wie kan plaatjes van Nathalie produceren waarop ze er enigszins voordelig, of aantrekkelijk op staat?!![]()
Véél moeilijker toch: nieuwe uitdaging mensen!!![]()
Ze wil toch beroemd worden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef BB5kijker het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een schandalig topic. Natuurlijk, het is grappig die gezichten, maar we hebben het hier wel over een meisje met een verstandelijke beperking. Daarom is zo'n topic toch grof?
Ho ho, we hebben het hier over een dame met een iq van onder de 70.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ze wil toch beroemd worden?
Hopla, twee hele topics op fok. Daar kan menig celebrity een puntje aan zuigen. [afbeelding]
OMGquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef Andrea001 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het zat er al vroeg in...![]()
Rot effe op nou allemaal met die pseudo leuke foto'squote:
"Wat errug"quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:11 schreef Frank-NL het volgende:
Lijkt me toch best schrikken als je uit BB komt en thuis dit topic openslaat
Pfff... het ging toch om smoelen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Rot effe op nou allemaal met die pseudo leuke foto's![]()
Het is heel simpel: Mondhoeken naar beneden, tandjes ontbloot!![]()
Hier nog een voorbeeld.
Die zijn anders zeker zo leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Rot effe op nou allemaal met die pseudo leuke foto's![]()
Het is heel simpel: Mondhoeken naar beneden, tandjes ontbloot!![]()
Hier nog een voorbeeld.
[afbeelding]
Kampertjes haar..quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wat een Kampertjes-haar heeft ze ook![]()
Ze is dus ook echt gabber geweest hequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef nachtzuster het volgende:
Nog eentje van eerder vanavond, hackuh....
[afbeelding]
Hahahahha!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:24 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Dit keer zijn eens de ondertanden zichtbaar [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:17 schreef aidyl het volgende:
Zo: de boventanden zichtbaar [afbeelding]
OMGquote:
Het grote Nathalie smoelen-topic #2quote:Op donderdag 1 december 2005 19:10 schreef kukeleku het volgende:
MIJN HEMEL....waar komt die citroen vandaan?
Nou mensen, pakt allen een briefkaart en stuur deze op. Haha! Wat zullen die wijven van FAKE gekke bekken trekken bij het lezen van al die negatieve reacties.quote:Ik richt mij even tot iedereen die de afgelopen dagen die zo negatief gereageerd heeft op Nathalie. Ik vind het niet zo leuk om in het gastenboek van onze groep al die opmerkingen over haar te lezen. Nathalie is een hele gekke meid en we moeten altijd om haar lachen. Opmerkingen over haar kunnen jullie kwijt bij Talpa TV. Dit is het adres:
Talpa TV
Zevenend 45
1251 RL Laren
Groeten Irma Bolleboom
moest wel ff lachen om de reactie van MHM hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef BB5kijker het volgende:
Echt een geweldige reactie in het gastenboek van Nathalie
[..]
Nou mensen, pakt allen een briefkaart en stuur deze op. Haha! Wat zullen die wijven van FAKE gekke bekken trekken bij het lezen van al die negatieve reacties.
quote:Nathalie is een hele gekke meid en we moeten altijd om haar lachen.
quote:
quote:
Ik roep bij deze deze cap uit tot cap van de week!quote:
quote:
Ik ook, die lolligdoenerij hoeft van mij niet. Straks denkt ze nog dat ze leuk is en een heeeeerlijk expressief gezicht heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef Coos het volgende:
De ergste in de catagorie bewust bekken trekken.![]()
Ik ga toch liever voor de onbewuste caps hier.![]()
Dat vind ik dus niet. Dit doet ze om grappig te zijn, terwijl ze zich niet bewust is van die afzichtelijke hangende mondhoeken.quote:
Die zijn inmiddels écht wel op de hoogte.quote:
Hopelijk gaat ze er donderdag uit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
Ik heb d'r mailadres gevonden!!!
nathalie.malherbe apestaartje casemapunt.nl
quote:BBNathalie
Bedankt voor je registratie. Ter bevestiging wordt er nu een mail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Klik op de link in die mail en je registratie is definitief.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze er donderdag uit!
[..]
![]()
Ik loop weer hopeloos achter!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:15 schreef Shirley het volgende:
Ik zit hier werkelijk met een lachkick! Ik ga echt kapot!![]()
Ik blijf er haast in man. Al ben je nog zo down en chago, dit topic maakt je dag goed! En idd...dit topic MOET gewoon bij Naat komen. Mail de link naar The Love Factory
Oh!!quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, die lolligdoenerij hoeft van mij niet. Straks denkt ze nog dat ze leuk is en een heeeeerlijk expressief gezicht heeft.![]()
Wat betreft de betreffende gekke bek sluit ik me bij Coos aan!.quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
De ergste in de catagorie bewust bekken trekken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |