Hahahahha!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:24 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Dit keer zijn eens de ondertanden zichtbaar [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:17 schreef aidyl het volgende:
Zo: de boventanden zichtbaar [afbeelding]
OMGquote:
Het grote Nathalie smoelen-topic #2quote:Op donderdag 1 december 2005 19:10 schreef kukeleku het volgende:
MIJN HEMEL....waar komt die citroen vandaan?
Nou mensen, pakt allen een briefkaart en stuur deze op. Haha! Wat zullen die wijven van FAKE gekke bekken trekken bij het lezen van al die negatieve reacties.quote:Ik richt mij even tot iedereen die de afgelopen dagen die zo negatief gereageerd heeft op Nathalie. Ik vind het niet zo leuk om in het gastenboek van onze groep al die opmerkingen over haar te lezen. Nathalie is een hele gekke meid en we moeten altijd om haar lachen. Opmerkingen over haar kunnen jullie kwijt bij Talpa TV. Dit is het adres:
Talpa TV
Zevenend 45
1251 RL Laren
Groeten Irma Bolleboom
moest wel ff lachen om de reactie van MHM hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef BB5kijker het volgende:
Echt een geweldige reactie in het gastenboek van Nathalie
[..]
Nou mensen, pakt allen een briefkaart en stuur deze op. Haha! Wat zullen die wijven van FAKE gekke bekken trekken bij het lezen van al die negatieve reacties.
quote:Nathalie is een hele gekke meid en we moeten altijd om haar lachen.
quote:
quote:
Ik roep bij deze deze cap uit tot cap van de week!quote:
quote:
Ik ook, die lolligdoenerij hoeft van mij niet. Straks denkt ze nog dat ze leuk is en een heeeeerlijk expressief gezicht heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef Coos het volgende:
De ergste in de catagorie bewust bekken trekken.![]()
Ik ga toch liever voor de onbewuste caps hier.![]()
Dat vind ik dus niet. Dit doet ze om grappig te zijn, terwijl ze zich niet bewust is van die afzichtelijke hangende mondhoeken.quote:
Die zijn inmiddels écht wel op de hoogte.quote:
Hopelijk gaat ze er donderdag uit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
Ik heb d'r mailadres gevonden!!!
nathalie.malherbe apestaartje casemapunt.nl
quote:BBNathalie
Bedankt voor je registratie. Ter bevestiging wordt er nu een mail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Klik op de link in die mail en je registratie is definitief.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze er donderdag uit!
[..]
![]()
Ik loop weer hopeloos achter!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:15 schreef Shirley het volgende:
Ik zit hier werkelijk met een lachkick! Ik ga echt kapot!![]()
Ik blijf er haast in man. Al ben je nog zo down en chago, dit topic maakt je dag goed! En idd...dit topic MOET gewoon bij Naat komen. Mail de link naar The Love Factory
Oh!!quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, die lolligdoenerij hoeft van mij niet. Straks denkt ze nog dat ze leuk is en een heeeeerlijk expressief gezicht heeft.![]()
Wat betreft de betreffende gekke bek sluit ik me bij Coos aan!.quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
De ergste in de catagorie bewust bekken trekken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |