Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef Gigageil het volgende:
Bridget ziet er geil uit vanavond.......![]()
![]()
![]()
Ik heb haar nog niet kunnen ontdekken. En ik weet precies wat ze aan heeftquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
Heeft iemand Isa al gezien?
Ik vind hem (zeker vanavond) erg komischquote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef Fling het volgende:
Ik word ZO moe van Ruud, wat een waardeloze presentator. Echt de slechtste die BB ooit gehad heeft.
Doe het goed of doe het niet, Ruud
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
Joost = finaleplaats BB5 Winnaar....
3000 Euro wie ze kop erafschiet, met dominostenen.......quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef Fling het volgende:
Ik word ZO moe van Ruud, wat een waardeloze presentator. Echt de slechtste die BB ooit gehad heeft.
Doe het goed of doe het niet, Ruud
Nog minstens 20min oude beelden en dan pauze en dan nog eens 20 min en dán komen er boeiende dingenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Zo, dat waren 20 minuten oude beelden en herhalingen.
Wanneer gaat het nu beginnen?
waarschijnlijk zal daarvoor de tijd te kort zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wat BB en menno met nath gaan doen.
Het is ook de hoop op een Nathalie-aanpak.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef Fling het volgende:
Weet je zeker dat je naar hetzelfde programma zit te kijken als ik?
Verkrachten met een nemo van 1 meter lang!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wat BB en menno met nath gaan doen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joost promoten
Wat een dramazooi
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud is wel grappig, maar je kunt aan alles zien dat-ie zelf amper doorheeft waar het over gaat. Om over Bridslet nog maar te zwijgen. Betrokkenheid tot de deur.
ANWB gaat in de aanval.... zijn 60.000 leden kwijt aan Roete Mobielquote:Op donderdag 17 november 2005 20:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik zie nu alleen maar ANWB reclames...
Reclame budget van Route Mobiel is zeker op...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |