Hé, dat is mijn tekst.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:11 schreef misterDre het volgende:
En wederom het belangrijkste: wat heeft Bridget aan![]()
Gaan we dit keer dan eindelijk haar tepels te zien krijgen?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:11 schreef misterDre het volgende:
En wederom het belangrijkste: wat heeft Bridget aan![]()
Jammer dat ik de 'bokswedstrijd' Zwitserland - Turkije heb gemist...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
damesvoetbal
De commercials zijn vaak de hoogtepunten van de uitzending.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:29 schreef sander89 het volgende:
reclame gaaap
Ze lieten niet veel zienquote:Op donderdag 17 november 2005 20:29 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Jammer dat ik de 'bokswedstrijd' Zwitserland - Turkije heb gemist...
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De commercials zijn vaak de hoogtepunten van de uitzending.
bij de gewone uitzending van 1/2 8 wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De commercials zijn vaak de hoogtepunten van de uitzending.
ik ben bang dat het de rest van de bewoners niet boeit..quote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Hoop dat ze het voeten-incident van Natte Lie aan de bewoners laten zien...
...dan gaat Ingrid Nemo gelijk in bad doen!!!
En mag Natte Lie er ook een keertje bij?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Honeycomb het volgende:
Ik hoop dat Dido en Roel op de nominatie komen te staan.
Ik heb het idee dat Chantal en Ingrid het niet zo aardig gaan vinden van Nathalie...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben bang dat het de rest van de bewoners niet boeit..het was immers Menno maar.....
en nath en rob moeten ook op de bankquote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Honeycomb het volgende:
Ik hoop dat Dido en Roel op de nominatie komen te staan.
Wat doet die knakker eigenlijk tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:33 schreef Falco het volgende:
Gleeennn Madeeeiros!
Misschien mag Menno vanavond iemand nomineren...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En mag Natte Lie er ook een keertje bij?
Net nietquote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gaan we dit keer dan eindelijk haar tepels te zien krijgen?
Joost gaat winnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:35 schreef regenworm het volgende:
BB is weer bezig met een joost promo wat een hoeren
Natte iel isquote:Op donderdag 17 november 2005 20:38 schreef Cynix ® het volgende:
Natte Lie hep hulp gehad van Sjaan.
...verloren toen ze zonder slipje rondliep??quote:Op donderdag 17 november 2005 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Bridslet zoekt weer naar haar knopje.
Nou ja, zeg maar: maten.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
Brenda en Joost zijn alleen maar maatjes.
Nee, nog niet..quote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
Heeft iemand Isa al gezien?
Om de vriendin van Joost te spelen?quote:
Geef me een zoen want ik heb zo'n honger.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Eet smakelijk, Natje!!!
Om het te zíjn.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Om de vriendin van Joost te spelen?
Normaal smeert ze het achter haar kipfileetjesquote:Op donderdag 17 november 2005 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Eet smakelijk, Natje!!!
bij binnenkomstquote:Op donderdag 17 november 2005 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vraag me bij de meeste bewoners af waar het nou zo erg misgegaan is.
En bedankt men pizza met kip gaat nu dus naar de hondquote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef misterDre het volgende:
[..]
Normaal smeert ze het achter haar kipfileetjes![]()
neee... Menno 1 persoon aanwijzen voor een exitquote:
Zoals ik het nu begrijp is het een kapotte starter van een TL bak... 50 keer per seconde de keus aan of uit, maar niet allebei.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:44 schreef svann het volgende:
De merkwaardige relatie Roel - Dido.
Aan of uit?
Dat zou gaaf zijn.... dat hij Nathalie alsnog op de bank mag zetten!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:44 schreef Falco het volgende:
Nou waar blijft die nominatie van Menno!
Weet je wat ze bij de pizzeria doen??quote:Op donderdag 17 november 2005 20:45 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En bedankt men pizza met kip gaat nu dus naar de hond![]()
![]()
Dat mens staat echt keilang droog lijkt me...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Natte Lie baalt dat ze niet gepaald is door een bewoner. Mooi klote dat Roel niet voor Natte Lie viel want dat was wel neuken geweest.
Noooit gehoord van zwifferquote:Op donderdag 17 november 2005 20:48 schreef Wup het volgende:
Rob stofzuigt de lamp
nieuwe tekstschrijverquote:Op donderdag 17 november 2005 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud leest dit keer best grappige teksten voor.
Eigen schuld!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Natte Lie baalt dat ze niet gepaald is door een bewoner. Mooi klote dat Roel niet voor Natte Lie viel want dat was wel neuken geweest.
Beterquote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
Joost of Lieske gaan dit jaar winnen.. kan bijna niet meer missesn
Terecht toch? Het zijn niet echt leuke mensen vind ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef teamlead het volgende:
je zou bijna denken dat Hummie spijt heeft van de bewoners die ze heeft uitgekozen
Idd, dat gevoel berkoop mij ook al een beetje heel erg.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Zo, dat waren 20 minuten oude beelden en herhalingen.
Wanneer gaat het nu beginnen?
Thanks Flugeltjequote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
geeft niks... Kom maar gauw mee naar het andere topic...
*Sjet en Sonique aan handjes meeneemt*
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 17 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beter![]()
![]()
Is veel beter dan die andere zelfingenome asociale mensen
Weet je zeker dat je naar hetzelfde programma zit te kijken als ik?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:53 schreef svann het volgende:
Tot nu toe is het een prachtige uitzending!
Zelfs Ruud vind ik te pruimen.
Meestal komt het pas de laatste 20 minuten op gang.quote:
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef Gigageil het volgende:
Bridget ziet er geil uit vanavond.......![]()
![]()
![]()
Ik heb haar nog niet kunnen ontdekken. En ik weet precies wat ze aan heeftquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
Heeft iemand Isa al gezien?
Ik vind hem (zeker vanavond) erg komischquote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef Fling het volgende:
Ik word ZO moe van Ruud, wat een waardeloze presentator. Echt de slechtste die BB ooit gehad heeft.
Doe het goed of doe het niet, Ruud
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
Joost = finaleplaats BB5 Winnaar....
3000 Euro wie ze kop erafschiet, met dominostenen.......quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef Fling het volgende:
Ik word ZO moe van Ruud, wat een waardeloze presentator. Echt de slechtste die BB ooit gehad heeft.
Doe het goed of doe het niet, Ruud
Nog minstens 20min oude beelden en dan pauze en dan nog eens 20 min en dán komen er boeiende dingenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Zo, dat waren 20 minuten oude beelden en herhalingen.
Wanneer gaat het nu beginnen?
waarschijnlijk zal daarvoor de tijd te kort zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wat BB en menno met nath gaan doen.
Het is ook de hoop op een Nathalie-aanpak.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef Fling het volgende:
Weet je zeker dat je naar hetzelfde programma zit te kijken als ik?
Verkrachten met een nemo van 1 meter lang!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wat BB en menno met nath gaan doen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joost promoten
Wat een dramazooi
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud is wel grappig, maar je kunt aan alles zien dat-ie zelf amper doorheeft waar het over gaat. Om over Bridslet nog maar te zwijgen. Betrokkenheid tot de deur.
ANWB gaat in de aanval.... zijn 60.000 leden kwijt aan Roete Mobielquote:Op donderdag 17 november 2005 20:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik zie nu alleen maar ANWB reclames...
Reclame budget van Route Mobiel is zeker op...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |