er worden zelden mensen vermoord die niet het slachtoffer hadden moeten zijn bij liquidaties. dus laten we daar 95% van maken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dan is de volgende vraag of hij het beoogde target was.
Eens. Stel we zijn recherche. Wat gaan we doen?quote:Op zondag 20 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er worden zelden mensen vermoord die niet het slachtoffer hadden moeten zijn bij liquidaties. dus laten we daar 95% van maken.
we gaan niet het gebied vrijgeven, voordat er sporenonderzoek gedaan is. we gaan goed onderzoeken wie die posters in rotterdam heeft opgehangen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Eens. Stel we zijn recherche. Wat gaan we doen?
die in die abri's hingen met het gezicht van volkert er op en dan een verwijzing naar nijmegen, en iets van dat 'ze' aan de beurt komen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef SCH het volgende:
wat voor posters?
Oh, wat puberaal. Lijkt me niet dat dat erg in het belang van het onderzoek naar de dader is.quote:Op zondag 20 november 2005 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die in die abri's hingen met het gezicht van volkert er op en dan een verwijzing naar nijmegen, en iets van dat 'ze' aan de beurt komen.
oplossen is trechteren.quote:Op zondag 20 november 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, wat puberaal. Lijkt me niet dat dat erg in het belang van het onderzoek naar de dader is.
Hé, ik heb dat bericht gemist in het nieuws.quote:Op zondag 20 november 2005 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
die in die abri's hingen met het gezicht van volkert er op en dan een verwijzing naar nijmegen, en iets van dat 'ze' aan de beurt komen.
could be. de poster was met een naam als afzender, maar die ben ik ff vergeten.quote:Op zondag 20 november 2005 13:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hé, ik heb dat bericht gemist in het nieuws.
Het doet me denken aan dit: http://www.volkertvanderg(...)rs_tegen_van_der.htm
Zelfde 'grappenmakers' ?
Het zal wel een verzonnen naam zijn van een groep of individu.quote:Op zondag 20 november 2005 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
could be. de poster was met een naam als afzender, maar die ben ik ff vergeten.
nee ik heb het gezien op tv, en misschien helpt het om het te vinden als ik zeg dat een lpf-er dit niet oirbaar vond en zijn ongenoegen uitte op deze actie.quote:Op zondag 20 november 2005 13:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het zal wel een verzonnen naam zijn van een groep of individu.
Heb je een link naar dit nieuwsbericht?
Het rotterdams dagblad is opgeheven en het ad.nl heeft geen archief.
landelijke tv of van de rotterdamse kabel ?quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik heb het gezien op tv, en misschien helpt het om het te vinden als ik zeg dat een lpf-er dit niet oirbaar vond en zijn ongenoegen uitte op deze actie.
landelijk. geloof op rtl4.quote:Op zondag 20 november 2005 14:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
landelijke tv of van de rotterdamse kabel ?
ik zal eens googlen
ghehehe @ blanke. nee dat maakt het weer goed lol.quote:Op zondag 20 november 2005 17:09 schreef Ruimer het volgende:
De (blanke) dader van deze moord staat uitgebreid op de videofilms van alle bewakingscamera's die de politie meteen na de moord in beslag genomen heeft. Maar totnutoe is er - net zoals bij de moord op politicus Pim Fortuyn - vreemd genoeg helemaal niets van vertoond 'om te helpen in het onderzoek'...
http://64.233.161.104/search?q=cache:1AG_48IVQqMJ:antwerpen.indymedia.org/news/2005/11/3145.php+indymedia+seveke&hl=nl
ja van indymediaquote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef Ruimer het volgende:
Het was een citaat, Beste zoalshetis.
Zie:
http://antwerpen.indymedia.org/news/2005/11/3145.php
vooral dat laatste sch, vooral dat laatste.quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
Ik zou in ieder geval een deel van het onderzoek richten op de contacten en acties van Louis de afgelopen maanden en ook dat geval met die BVD-meneer goed uitzoeken.
Die zit!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, linkse activisten en krakers gaan echt voor de inhoud als ze weer tegenover de ME staan bij ontruimingen, als er een demonstratie is tegen globalisering of als ze het nodig vinden een bijeenkomst van extreem rechts te verstoren, waarbij de antifascisten véél verder gaan dan de rechtsextremisten.
Je vergelijkt appels met peren als je de situatie van Fortuyn vergelijkt met nu. Als Marijnissen opeens heel populair wordt, rake dingen zegt over het kapitaal, in de peilingen op 26 zetels staat, vaak bedreigt wordt, geen bescherming van het Kabinet krijgt en vlak voor de verkeizingen door een ingehuurde moordenaar wordt neergeschoten, dan zou je dat nog enigzins kunnen vergelijken. Dit niet. Zeker ook omdat nog niemand weet waar de dreiging vandaan komt.
Het gaat niet over de verbijstering of verontwaardiging maar op de manier waarop er gereageerd is. De grotoste groep linkse mensen reageert nou eenmaal niet op die schreeuwerige manier zoals je na Fortuyn zag. Dat blijkt nu wel weer, er wordt waardig en kalm gereageerd.quote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef Demophon het volgende:
[..]
Die zit!!Je was nog erbij te vermelden: politieke moord op iemand die geheid de nieuwe minister-president zou zijn geworden!
Gevoelsmatig ga ik daar helemaal in mee.quote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vooral dat laatste sch, vooral dat laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |