Wat schreven ze?quote:Op maandag 21 november 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deze man was zelf ook niet vies van geweld, gezien de groeperingen die een advertentie hebben geplaatst in de Telegraaf naar aanleiding van dit voorval.
Op radio 1 was afgelopen week een radio interview te horen met een politieman die een oproep ging doen aan mogelijke getuigen... Maar!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:11 schreef Yildiz het volgende:
Joh, frappant, zag net op het NOS-journaal dat de politie het signalement pas vrij mag geven tijdens of na de uitzending van AVRO's opsporing verzocht. Dat heeft de AVRO contractueel vastgelegd met de politie.
Een overlijdensadvertentie.quote:
Politieagenten en BVD-ers (AIVD overigens these days) zijn net mensen. En mensen maken allemaal fouten en zoals uit onderzoeken blijkt is macht over anderen iets dat mensen extra gevoelig maakt om die te misbruiken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef 1.000.000 het volgende:
BVDers die zich vol overtuiging inzetten voor het bestrijden van extremisme in de samenleving een beetje gaan ontmaskeren en lastigvallen. Hardwerkende politie-agenten aanklagen omdat ze de samenleving veilig proberen te maken.
Dit is ronduit een domme en nogal beledigende opmerking. Beledigend voor mensen die hem kennen en een vriend verloren hebben en dom omdat maatschappelijke kritische blik binnen een democratie altijd alleen maar ten goede kan komen aan de (vrijheid) in de samenleving.quote:Wat hij ook gedaan heeft de doodstraf heeft hij niet verdiend, maar ik denk niet dat de veiligheid in Nederland er veel slechter van zal worden. Integendeel zelfs.
Dit vind ik ook heel erg zorgwekkend.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef fayle het volgende:
[..]
Op radio 1 was afgelopen week een radio interview te horen met een politieman die een oproep ging doen aan mogelijke getuigen... Maar!
Hij mocht dat pas doen nadat de primeur was geweest in huppeldepup Misdaad bij de commerciele televisie. Ook contractueel zo vastgelegd.
Waar gaat het nou om?
De dader van deze moord grijpen of contracten met diverse politieprogramma's vervullen zodat hun kijkcijfers hoog blijven?
Ik vind dit merkwaardig en eerlijk gezegd ook zorgwekkend.
Welcom 2 realityquote:Op woensdag 23 november 2005 13:24 schreef SlimShady het volgende:
Zijn kijkcijfers belangrijker tegenwoordig dan een misdaad oplossen?![]()
misschien moet je eens beter lezen want deze man was helemaal niet extreem. Of is links zijn en activist gelijk aan extreem zijn?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Idiosincrasico het volgende:
Hmm, ben je een tijdje in Noord Afrika ... wordt er maar zo een linkse extremist omgelegt. Geweld wordt blijkbaar met geweld bestreden, ik ga deze man iig niet missen.
die vent was echt wel extreem, hij haalde bij zoveel mensen het bloed onder de nagels vandaan. Dat gaat max. 99 keer goed en de 100ste keer kom je de verkeerde tegen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
misschien moet je eens beter lezen want deze man was helemaal niet extreem. Of is links zijn en activist gelijk aan extreem zijn?
is objectief geredeneerd; is in het algemeen het bloed onder de nagels vandaan halen, netwat ik al zei dat gaat max. goed. (en is nog erg ruim geschat).quote:Op donderdag 24 november 2005 04:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Sévčke probeerde ervoor te zorgen dat ook overheidsinstanties zich aan de wet hielden, is dat bij jou het bloed onder de nagels vandaan halen? Rare opvatting van wetshandhaving heb jij.
Hij haalde vooral het bloed onder hun nagels vandaan als ze zich niet aan de wet hielden.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Sévčke probeerde ervoor te zorgen dat ook overheidsinstanties zich aan de wet hielden, is dat bij jou het bloed onder de nagels vandaan halen? Rare opvatting van wetshandhaving heb jij.
Ik mis hem ook totaal niet. In de Telegraaf gezien bij wat voor groepjes hij geliefd was. Ik laat er geen traan om.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Idiosincrasico het volgende:
Hmm, ben je een tijdje in Noord Afrika ... wordt er maar zo een linkse extremist omgelegt. Geweld wordt blijkbaar met geweld bestreden, ik ga deze man iig niet missen.
Als rechtzaken voeren, tegen iets waar je tegen bent omdat het in jou mening oneerlijk is, al extreem is waar gaan we dan heen met de (al ingeperkte) vrijheid?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
die vent was echt wel extreem, hij haalde bij zoveel mensen het bloed onder de nagels vandaan. Dat gaat max. 99 keer goed en de 100ste keer kom je de verkeerde tegen.
Het gaat er niet om of jij hem gaat missen, dat doet niet ter zake. Het gaat er wel om dat er een man vermoord is, om welke reden is nog niet duidelijk. Het maakt niet uit in welke groepjes hij rondhing lijkt me. Bovendien was het een waardig man want hij streed voor zijn idealen, en zat niet op de bank uitkeringen te trekken...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik mis hem ook totaal niet. In de Telegraaf gezien bij wat voor groepjes hij geliefd was. Ik laat er geen traan om.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |