Okequote:Op donderdag 17 november 2005 17:01 schreef lovebear het volgende:
verder
We zullen zien hoe de stand morgenavond daar is als de nominaties dus een dag bekend zijn. Maar je hebt gelijk dat na Menno iedereen er dus uit kan vliegenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent het gat tussen Rob en Menno van vorige week zeker vergeten Scan...![]()
Edit het gat tussen Ingrid en Lieske is momenteel 4% en tussen Chantal en Lieske 7%. Het verschil tussen Menno en Rob was vorige week iets van 15%...
doen die stander er nog wat aan toe?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien hoe de stand morgenavond daar is als de nominaties dus een dag bekend zijn. Maar je hebt gelijk dat na Menno iedereen er dus uit kan vliegen
Volgens tanjalies wil BB dus Lieske eruit hebben. Dat was ook zo met Menno en dat is ook gebeurd tegen alle verwachting in. Maar het cancellen van die man voor Chantal geeft me goede hoop dat ze haar hebben afgeschreven.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
doen die stander er nog wat aan toe?
Hummies wil is wet (wet=weg)
bye Chantal???
of gaat NatteLie ff voor schut vanavond???
De nominaties zijn al bekend en staan in dit topic:quote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop zo dat Nathalie genomineerd gaat staan, maar dat zal wel weer niet
als Chantal de dans maar ontspringt!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef frizti het volgende:
Ik verwacht een grote bank, die dmv een envelope wat kleiner gemaakt gaat worden.
Het publiek is Dido volgens mij ook al zat. Die ontsnapte laatste keer maar net met 1% verschil.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:14 schreef Giggio het volgende:
voor de finale:
kamp 1 Joost en Chantal
kamp 2 Dildo en Rob (oeps... wat zeg ik nou?)
Gelukkig ben je een van de weinigen:quote:Op donderdag 17 november 2005 17:16 schreef MrObjective het volgende:
Ik hoop op een verrassende exit vanavond van Lieske. Op wat voor manier dan ook.
Waarom denk je dat Rob niet in de finale komt in plaats van Roel b.v.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het publiek is Dido volgens mij ook al zat. Die ontsnapte laatste keer maar net met 1% verschil.
Ik gok voor de finale: Joost, Lieske, Roel, Nathalie
Ik blijf daar lekker weg, ik vind het veel leuker om er tijdens de live-uitzending achter te komen.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
De nominaties zijn al bekend en staan in dit topic:
[CENTRAAL] Bespreek hier de nominaties
tanjalies kent blijkbaar iemand die bij BB werkt ofzo en weet de nominaties al.
Omdat Rob heel slecht scoort bij de mensen denk ik. En omdat hij dus al niet meer in het huis hoort te zitten.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Rob niet in de finale komt in plaats van Roel b.v.
Ook al sta je in een poll op 100%. Als je een enveloppe pakt en je moet weg, dan is het exit.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een van de weinigen:
[Weekpoll] Wie is deze week jouw favoriete bewoner?
Ik ook, maar kon me weer niet bedwingenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf daar lekker weg, ik vind het veel leuker om er tijdens de live-uitzending achter te komen.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:16 schreef MrObjective het volgende:
Ik hoop op een verrassende exit vanavond van Lieske. Op wat voor manier dan ook.
Dat ze bijvoorbeeld een enveloppe pakt en dat daar instaat dat ze meteen het huis mag verlaten.
Dan wapper ik ook een keertje met mijn handjes![]()
![]()
Gelukkig zullen ze dat nooit dan, aangezien ze dan weer inkomsten van een echte exit mislopen én omdat hij wel héél erg oneerlijk is. Het gaat nl wel om zeer veel geld.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ook al sta je in een poll op 100%. Als je een enveloppe pakt en je moet weg, dan is het exit.
Ik leg het je nog wel een keer uit, als Lieske eruit is, of ná BB.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig zullen ze dat nooit dan, aangezien ze dan weer inkomsten van een echte exit mislopen én omdat hij wel héél erg oneerlijk is. Het gaat nl wel om zeer veel geld.
Je zegt nu dus dat als Hummie het niet eens is met de nominaties ze de bewoners zo manipuleert dat ze een andere naam noemen. Of gaat dat te ver?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:31 schreef tanjalies het volgende:
De lange gesprekken, veel lager dan normaal, die Hummie gisteravond tijdens het nomineren met de verschillende bewoners heeft gehad, heeft duidelijk zijn uitwerking niet gemist. Dat is vandaag duidelijk te merken. Ook de nominaties zij er door beinvloed. Als er ergens gemanipuleerd wordt dan is het daar en vooral daar in de Dagboekkamer. Ze moeten hun zender niet voor niets altijd buiten ophangen. Dat is om te voorkomen dat mensen op afstand met bijvoorbeeld een scanner mee luisteren. De zenders werken ergens rond de 800 Mc. Niets bijzonders dus.
Dan ben je als bewoner wel een enorm watje als je daar intraptquote:Op donderdag 17 november 2005 17:39 schreef Day het volgende:
[..]
Je zegt nu dus dat als Hummie het niet eens is met de nominaties ze de bewoners zo manipuleert dat ze een andere naam noemen. Of gaat dat te ver?
Doe datquote:Op donderdag 17 november 2005 17:34 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik leg het je nog wel een keer uit, als Lieske eruit is, of ná BB.
Ja, dat vind ik ook, maar dat is wel wat ik uit Tanjalies' woorden haal.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben je als bewoner wel een enorm watje als je daar intrapt
Ja die percentages geloof ik dus echt niet helemaal. Dido heeft ook mijlenver bovenaan gestaan die avond. Evenals Roel enorm hoog heeft gestaan, terwijl die in het begin op exit stond.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het publiek is Dido volgens mij ook al zat. Die ontsnapte laatste keer maar net met 1% verschil.
Ik gok voor de finale: Joost, Lieske, Roel, Nathalie
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef Yez het volgende:
Over de uitzending van vanavond...
Mennoooooooooooooooooooo!!
![]()
LEUK!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef Yez het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef Yez het volgende:
![]()
Zo, ben benieuwd of ie nog uit gaat pakken naar Nathalie.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef Yez het volgende:
![]()
Yesssss, ze doen het echt!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef Yez het volgende:
![]()
Ik haalde dat ook uit een gesprek tussen Chantal en Ingrid(?), in de slaapkamer afgelopen nacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef Day het volgende:
Ja, dat vind ik ook, maar dat is wel wat ik uit Tanjalies' woorden haal.
En ik stel dat die percentages wel degelijk kloptenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die percentages geloof ik dus echt niet helemaal. Dido heeft ook mijlenver bovenaan gestaan die avond. Evenals Roel enorm hoog heeft gestaan, terwijl die in het begin op exit stond.
En de actie "joost moet bl;ijven" begint vanavond dus ookquote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef Yez het volgende:
![]()
Ik denk niet dat hij spijkerhard uithaalt.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, ben benieuwd of ie nog uit gaat pakken naar Nathalie.
Goed plan!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:44 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga deze afleveing opnemen, want ik wil het keer op keer terug kunnen zien!!!!!
pardon? kan die actie heel snel geschrapt wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:46 schreef scanman01 het volgende:
En de actie "joost moet bl;ijven" begint vanavond dus ook
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
O wat verheug ik me op die kop van Naat
Make-over van Brenda, zoiets.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de actie "joost moet bl;ijven" begint vanavond dus ook
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
En dan gaan ze na afloop natuurlijk weer roddelen dat die KUT-Menno zelfs de boel in huis nog weet te verzieken als hij er NIET meer in zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |