Zow.. dat duurde lang....quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:19 schreef Litpho het volgende:
Mariah Carey?
Meer hits is ook commerciëler zijn....quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die is natuurlijk geenszins commerciëler dan Dana International of eerdergenoemden.
Nope. Toch een vrij bekende band, minimaal twee hitjes in Nederland, vorige maand is het album na deze uitgekomenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
1e indruk: triffids?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef ranja het volgende:
Cardigans - hoe heet-ie ook weer.
Goed in twee keerquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef ranja het volgende:
Long gone before daylight?
Kun je nog steeds niks zien......vraag me af waar dat door komt. (Computergeheugen???)quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
Shit dat had ik wel geweten als ik het plaatje had kunnen zien
Ik wil voorkomen dat je ineens een 'ingeving' krijgtquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:40 schreef dartfanaat het volgende:
Eens zien hoe ik dat moet uitleggen.![]()
kan er ook niets aan doen dat ik "lyric" vragen vaak snel kan beantwoorden.......dus bij deze m'n excuses daarvoor aan iedereenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wil voorkomen dat je ineens een 'ingeving' krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |