Zou die ook mishandeld zijn vroegerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aha, weten we ook meteen waar jij jouw botheid vandaan hebt.![]()
Kijk, weet ik dit ook weer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
(offtopic) Het mag wel, maar kan erg onpraktisch zijn als je opeens medische hulp nodig hebt..
Dat zegt niets. Ik ben ook zelden ziek, maar toch gebeurden er de afgelopen tijd rare dingen, waardoor het toch prettig was dat mijn huisarts dichtbij zat. Gezondheid is juist iets dat erg onvoorspelbaar is..quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:37 schreef Clio het volgende:
[..]
Kijk, weet ik dit ook weer.
En natuurlijk, je weet maar nooit, maar ik acht de kans erg klein dat ik de komende jaren weer de huisarts nodig heb. Ben eigenlijk nooit ziek...
Nooit geweest ook, behalve dan die keelontsteking, maar toen eenmaal m'n amandelen waren geknipt ook nooit meer last van gehad.
Inderdaad. En ook griep gaat bij de meeste mensen vanzelf over.. Pas bij hoge koorts wordt het tijd om een dokter te waarschuwen..quote:On topic: Ik denk wel dat het zo is dat veel mensen te snel naar de dokter gaan. Veel dingen gaan vanzelf ook wel weer over. De meeste dingen die mensen 'de griep' noemen zijn gewoon zware verkoudheden bijvoorbeeld.
Het hangt er van af waar het om gaat.. Ik kijk vaak iets een paar dagen aan hoe het zich ontwikkelt. Als het niet verbetert, en niet vast staat dat het iets onschuldigs is zoek in een dokter op.quote:Aan de andere kant, het is wel moeilijk om te beslissen wanneer je wel een dokter nodig hebt, dat weet ik dus uit ervaring. En dan denk ik toch dat het beter is om de dokter wat vaker op te zoeken voor niets dan te laat te zijn met iets dat serieus is. Als ik eerder met die keelontsteking was gekomen dan was ik er vermoedelijk met een kuurtje antibiotica wel vanaf geweest. Nu moest ik m'n amandelen laten knippen. Dat lijkt niet erg ernstig, maar voor een volwassene is het een behoorlijke ingreep. Volledige narcose, en ik heb twee weken alleen maar vloeibaar voedsel kunnen eten. Dan toch liever de antibiotica, denk ik.
Zoek in ieder geval een huisarts in je buurt. Als het een keer er op aankomt, hoef je dan geen 50 kilometer te reizen.quote:Vanaf die tijd dus mijn intentie wat eerder de huisarts op te zoeken wanneer het 'ernstiger' lijkt dan normaal. Maar aangezien ik eigenlijk sowieso niet meer ziek ben geweest heb ik het nog niet in de praktijk weten te brengen...
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Dat kan. maar het punt is dat als je bij de dokter komt dan zie je allemaal van die huisvrouwtjes zitten die lekker een uitkering trekken en geen fuck te doen hebben, en dan maar ff de dokter zn tijd verneuken zodat onze ziekte kosten nog verder omhoog gaan. dat is toch ook niet leuk. want dan kunnen wij weer betalen voor die lapzwansen die geen fuck uitvreten
Helemaal mee eens. Gewoon 10x extra premie laten betalen die lui.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:36 schreef Metro2005 het volgende:
Eens met de TS.
Het is dankzij deze huilies dat we dalijk enorme premies mogen gaan betalen![]()
Vind die no claim regeling helemaal zo gek nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |