I know.quote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De "boei" die jij steeds noemt is een eilandenarchipel eh.
quote:ABN AMRO ONE is officially out of a non-existing doldrums and has opened more distance to the second placed boats.
Gaat best snel inderdaad (maar het idee met de wiki is dat iedereen hem kan wijzigen (alleen ben ik nog maar de enige die er iets aan gewijzigd heb...quote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef Sandworm het volgende:
the_disheaver volgende topic klaar?
Aanpassen mag altijd, maar eerst dit topic vol krijgen (en liever niet met gepraat over wie en hoe het nieuwe topic aan maakt :p)quote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
Zal ik de OP aanpassen en straks copy-pasten in het nieuwe topic?
Zij zelf zien het meer alsof ze eindelijk weer een beetje gaan zeilen geloof ikquote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef komrad het volgende:
kan iemand eigenlijk de opmars van de ericsson verklaren?
quote:Whatever it was that was holding Ericsson back for the past few days seems to have left them and the boat is back in the groove again. They started to pick up speed onn Saturday afternoon, the 1600GMT poll shows them with the second fastest 24 hour run of the leading four, then at 2200GMT on Saturday they posted the fastest at 374 miles, followed by another fastest at 324 at 0400GMT this morning. By the 0400GMT sched this morning they were ahead of Brasil 1 by a mile and equal on distance to the leader with ABN AMRO TWO at 106 miles, joint second.
Wat mij betreft wel!quote:Op zondag 20 november 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat deze nog vol voor de volgende update of niet?
30 posts, lijkt me ietwat veel, eerst maar even de nieuwe stand afwachten en dan de OP weer aanpassenquote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Sandworm het volgende:
Hoeveel moeten we nog dan?
Lijkt me prima. Hoop dat the Disheaver er dan ook is. Ere aan wie ere toekomtquote:Op zondag 20 november 2005 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
30 posts, lijkt me ietwat veel, eerst maar even de nieuwe stand afwachten en dan de OP weer aanpassen!
de AAB1 loopt uit, hoe kom je erbij dat ze zijn ingelopenquote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Sandworm het volgende:
De voorsprong van de AAB1 (zoals verwacht) is kleiner geworden. AAB2 npog steeds op 1 mijl achterstand..
??quote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Sandworm het volgende:
De voorsprong van de AAB1 (zoals verwacht) is kleiner geworden. AAB2 npog steeds op 1 mijl achterstand..
quote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
AAB2 is ook weer 1 mijl ingelopen op de andere boten!
Ik vraag me alleen af waarom de Ericsson als enige al de hele dag met spi vaart, en ze hebben ook een andere windinvalshoek, het scheelt gewoon 120 graden soms!
Weet iemand hoe dat kan?
Dat zou idd een hele goede reden kunnen zijn ja, maar kijk eens naar de invalshoeken van de wind bij de 3 schepen. Ik heb een vaag vermoeden dat ze bij de Ericsson anders meten ofzo, aangezien ze daar al vanaf vanmorgen een invalshoek van 50 graden hebben en bij de anderen zo rond de 150 graden...quote:Op zondag 20 november 2005 23:28 schreef Sandworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen idee dit keer. Misschien heeft AAB2 een prototype van het zeil van AAB1 en wordt deze niet gezien als spi?
Shit, jij bent wakker! Ok, was iets te enthousiast. Sorry mensen, de AAB1 is toch weer verder uitgelopen...quote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef WEST het volgende:
[..]
de AAB1 loopt uit, hoe kom je erbij dat ze zijn ingelopen![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Shit, jij bent wakker! Ok, was iets te enthousiast. Sorry mensen, de AAB1 is toch weer verder uitgelopen...
Mea culpa!
Zou misschien ook verklaren waarom we de afgelopen twee dagen geen data zagen van de de Ericsson....quote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou idd een hele goede reden kunnen zijn ja, maar kijk eens naar de invalshoeken van de wind bij de 3 schepen. Ik heb een vaag vermoeden dat ze bij de Ericsson anders meten ofzo, aangezien ze daar al vanaf vanmorgen een invalshoek van 50 graden hebben en bij de anderen zo rond de 150 graden...
ja ik was 6 uur vanmorgen al wakkerquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Shit, jij bent wakker! Ok, was iets te enthousiast. Sorry mensen, de AAB1 is toch weer verder uitgelopen...
Mea culpa!
Electronica problemen?quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Zou misschien ook verklaren waarom we de afgelopen twee dagen geen data zagen van de de Ericsson....
Yep, denk het. Zullen wel weer gaan roepen dat de bliksem is ingeslagen..quote:
Op volvooceanrace.com staat dat ze er zo rond 03h00GMT zullen zijnquote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Sandworm het volgende:
Iemand enig idee hoever AAB1 nog van Fernando is? Had gehoopt dat ze er vanavaond al waren.
Ja, nu welquote:Op zondag 20 november 2005 23:00 schreef Sandworm het volgende:
The_disheaver stand by?
Dat zit lekker tussen de tijden die ik genoemd heb...pff, zitten zij nu ook al hier te lezen? :pquote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op volvooceanrace.com staat dat ze er zo rond 03h00GMT zullen zijn.
Wie oh wie gaat de wekker zetten voor de 05:00 uur standen? ikquote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op volvooceanrace.com staat dat ze er zo rond 03h00GMT zullen zijn.
Ik heb net een mooi verhaal geschreven, wacht even tot ik de wiki update danquote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, nu wel
1 knopje voor volgend topic.
De boot zelf kan ook kapot. De kans dat de boot kapot gaat is echter met electronica wel een stuk kleiner. Dus het eerste wat kapot gaat is de electronicaquote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef lev_myskin het volgende:
het kan natuurlijk ook te maken hebben met het water wat er in de eerste dagen gestaag op de toetsenborden druppelde (en waarschijnlijk dan niet alleen daarop). Allemaal geweldig die electronica, maar 't kan ook kapot (zoals m'n grootmoeder altijd zei, vlak voor haar pacemaker...)
nee ik heb zaterdagavond na de voetbal iets te diep het glaasje in gekeken.., kwam om 21:00 savonds bezopen thuis en lag een half uur later op bed.., en dan wordt je vroeg wakker. Maar ik heb wel A1GP kunnen kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |