Dat heb ik idd ook eens gedaan, was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:26 schreef jessie het volgende:
Bo heeft als baby babyrooiboshtee gekregen door haar flesjes heen (was voor de darmkrampjes) Dit is theeine en looizuurvrij zoals dat heet
Heel veel succes, ik heb gelukkig alles al gedaan wat ik moest doen vandaag en Demi ligt nu te slapen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef melonovy het volgende:
Get, ik moet het dorp in of in ieder geval boodschappen doen, maar heb geen zin om alleen met de kinderen te gaan. Chiara is ziekjes, Yoram ikzelf ook niet helemaal fit. Vriendinnetje gebeld, maar die kan pas om 17 uur.
Morgen wil Remco taart tracteren en dat moet dan het liefst bij de V&D vandaan komen, ik heb 2 BH's die niet passenen die bijna jarige man van me wil ik ook nog voorzien van cadeautjes. HELP!
O zo lekker, dat doe ik als de chocola te klein is om ff in me thee te hangenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:29 schreef dutchie het volgende:
Hier een koekjesdipperEn wat ook zo lekker is; stuk chocola in je mond en dan een slok thee of koffie, zodat het smelt en zich vermengt.
Mwah, zoetig een beetje (geen rozekauwgomzoet) meer fruitig. Je hebt drie soorten. Zit geen theeine en looizuur in. Je hebt drie soorten geloof ik, wij hebben kinderfantasiequote:Op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef jessie het volgende:
O ok, thx luchtbel, ga ik eens doen dan! Is dat zoetig van smaak? Is het kinderthee omdat er net zoals bij babythee geen theeine en looizuur inzit, of is het kinderthee ivm de smaak?
Ik kreeg dat ook altijd van mijn oma. In een heel klein prachtig mooi kopje met schoteltjequote:Op donderdag 17 november 2005 14:31 schreef m@x het volgende:
Die kinderkoffie roept trouwens een hoop herinneringen op Jessie. Die kreeg ik vroeger altijd van mijn oma. We noemden het slabberdebabs.
Echt wel, alweer 6 maanden is ze, kan het af en toe nog steeds niet geloven.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef jessie het volgende:
Het gaat ook allemaal superhard he snakelady. Wat is jou meisje alweer een echt mensje
O echt, nooit van gehoord, wat handig!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee Jessie, da's een kraan (met een kindveilige draaidop) waar direct kokend water uitkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |