Ben even aan het bijlezen en kom deze post tegen. lady-wrb waar koop je dat? Eva is erg met letters bezig en dit lijkt me erg leuk voor haar van de Sint.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind deegmaken zo'n vies karwei.
luca vind koekjes maken juist leuk, en koekjes versieren nog leuker.
hij krijgt van sinterklaas een kompleet alfabet-koekjesuitstekerset (of hoe noem je zoiets)
en voor mezelf ben ik dus op zoek naar die ijsjes/muffin-bakplaat.
quote:Ik vind thee vies als het al een tijdje staat
Of van die mensen die er koek in dopen. Erger, als het kopje dan leeg is, onderin van die koekdrap hebben en weer thee bijschenken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef moussy het volgende:
Ik vind thee vies als het al een tijdje staat [afbeelding]
Gatver...Zijn er echt mensen die dat doen?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef Luchtbel het volgende:
Of van die mensen die er koek in dopen. Erger, als het kopje dan leeg is, onderin van die koekdrap hebben en weer thee bijschenken.![]()
Jep en er zijn er ook nog die de koekdrap met een lepeltje uit het kopje eten.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Gatver...Zijn er echt mensen die dat doen?
Steekt haar vinger opquote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Gatver...Zijn er echt mensen die dat doen?
ja was losse thee, bij de tuinen vandaanquote:Op donderdag 17 november 2005 14:07 schreef jessie het volgende:
O echt? Is dat losse thee? Smaakt die echt naar chocolade, vertel vertel!
Dat is helemaal ranzig...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jep en er zijn er ook nog die de koekdrap met een lepeltje uit het kopje eten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |