quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Sokolsky het volgende:
Memoirs of a Geisha?
Eh...nee?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef Sokolsky het volgende:
Het zal wel goed zijn. Met wie had ik die discussie gehad over dat vreselijke Engels in die film? Was jij dat ook?
Noteert 02/03/2006 in haar agenda...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Sheridana het volgende:
Hier in Nederland komt ie op mijn verjaardag uit
In amerika op 9 december...
Dan was het met iemand anders, toen had ik die vraag ook goed. Ik vond de trailer vreselijk, zo'n film mag niet Engels gesproken zijnquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:46 schreef Sokolsky het volgende:
Afbeeldingen
Uw zoekbewerking - dode japanner - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Bedoelde u: oude japanner
Hm
Jammer.
twentemeisje +1quote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef twentemeisje het volgende:
Marlene Dietrich (of een enorme instinker)
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef twentemeisje het volgende:
Begon te twijfelen omdat het te makkelijk leek (helemaal als je die text linksonder niet verwijdert
)
Kom je een stukje taart halen dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Noteert 02/03/2006 in haar agenda...
Maar Andy en Patch niet. Een dag later wist Patch ook al geen films met Daniel Craig; dat ben ik niet van 'm gewend...quote:
verbaast me niksquote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Maar Andy en Patch niet. Een dag later wist Patch ook al geen films met Daniel Craig; dat ben ik niet van 'm gewend...
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Helemaal gemist!![]()
En ik kan niet meer inschatten wanneer een vraag makkelijk is of niet. Het Poolse Nóz w wodzie werd vanmorgen binnen twee minuten geraden; Catherine Keener duurde eerder deze week meer dan een uur.
Dat was me nog wel gelukt.... Het Poolse Nóz w wodzie daarentegen...quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Kom je een stukje taart halen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |