quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Sokolsky het volgende:
Memoirs of a Geisha?
Eh...nee?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef Sokolsky het volgende:
Het zal wel goed zijn. Met wie had ik die discussie gehad over dat vreselijke Engels in die film? Was jij dat ook?
Noteert 02/03/2006 in haar agenda...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Sheridana het volgende:
Hier in Nederland komt ie op mijn verjaardag uit
In amerika op 9 december...
Dan was het met iemand anders, toen had ik die vraag ook goed. Ik vond de trailer vreselijk, zo'n film mag niet Engels gesproken zijnquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:46 schreef Sokolsky het volgende:
Afbeeldingen
Uw zoekbewerking - dode japanner - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Bedoelde u: oude japanner
Hm
Jammer.
twentemeisje +1quote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef twentemeisje het volgende:
Marlene Dietrich (of een enorme instinker)
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef twentemeisje het volgende:
Begon te twijfelen omdat het te makkelijk leek (helemaal als je die text linksonder niet verwijdert
)
Kom je een stukje taart halen dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Noteert 02/03/2006 in haar agenda...
Maar Andy en Patch niet. Een dag later wist Patch ook al geen films met Daniel Craig; dat ben ik niet van 'm gewend...quote:
verbaast me niksquote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Maar Andy en Patch niet. Een dag later wist Patch ook al geen films met Daniel Craig; dat ben ik niet van 'm gewend...
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Helemaal gemist!![]()
En ik kan niet meer inschatten wanneer een vraag makkelijk is of niet. Het Poolse Nóz w wodzie werd vanmorgen binnen twee minuten geraden; Catherine Keener duurde eerder deze week meer dan een uur.
Dat was me nog wel gelukt.... Het Poolse Nóz w wodzie daarentegen...quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Kom je een stukje taart halen dan?
Vandaag in den bioscoop!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
The exorcism of Emily Rose?
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:03 schreef twentemeisje het volgende:
ik vraag me af waar InTre met mijn foto naartoe is gegaan... hij blijft wel erg lang weg...
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik verzin 1 vraagje.
Doe je nu die foto na?quote:
Het antwoord is eigenlijk dat ze allemaal op één of andere manier in "drag" rondlopen in een film, maar dit is close enough. Dat was sneller dan de vorige keer dat ik deze vraag stelde.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:17 schreef Sheridana het volgende:
Andere sexe gespeeld dan hun eigen?
Wil je echt dat hij dat nu publiekelijk gaat vertellen?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij zeg![]()
Ik probeer het gat op te vullen dat GFP achterliet. En dat is zowaar ondubbelzinnig bedoeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij zeg![]()
Dan moeten wij toch eens privé gaan mailenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik probeer het gat op te vullen dat GFP achterliet. En dat is zowaar ondubbelzinnig bedoeld.
daaag, was toch fout!!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:46 schreef Mennosson het volgende:
IK smeer hem trouwens, dus schrap mijn antwoorden maar
Tot morgen mensen, may the Fok! be with you all!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |