Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Volgens mij niet, zo mag je ook niet zo maar een deur van een huis in lopen ook al staat ie open...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
mag dat eigenlijk? als iemand zijn wireless router niet heb beveiligd gewoon via zijn routertje internetten?
quote:
Met mijn druk bezette leven let ik daar niet opquote:Op donderdag 17 november 2005 12:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
waarschijnlijk wilde hij 134 maken en moet nu wachten op 135
![]()
Volgens mij is het legaal om de signalen gewoon op te pikken maar om er ook echt verder gebruik van te maken niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
mag dat eigenlijk? als iemand zijn wireless router niet heb beveiligd gewoon via zijn routertje internetten?
true.. maar kan net zo goed een accespoint zijn waarop ik zitquote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zo mag je ook niet zo maar een deur van een huis in lopen ook al staat ie open...
Dab verveel je je echtquote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true.. maar kan net zo goed een accespoint zijn waarop ik zit
hehehe ik gaat als het mooi weer is met laptop rondlopen... want signaal is zeer zwak... als ik dichter bij accespoint kom moet ie toch sterker worden lijkt me!
Ja als je er niet langer dan een jaar gebruik van wil maken.. na een jaar, of 2 donderen ze helemaal uit elkaarquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het legaal om de signalen gewoon op te pikken maar om er ook echt verder gebruik van te maken niet.
Aldi PC's zijn btw gewoon goede apparaten.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Aldi PC's zijn btw gewoon goede apparaten.
niet verkeerdquote:Op donderdag 17 november 2005 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben gewoon benieuwd naar wie er zou zo dom isis dat zo verkeerd?
onzin, hier staat er 1 van bijna drie jaar oud waarmee nog nooit een probleem is geweest en je hoort ook zelden klachten hieroverquote:Op donderdag 17 november 2005 12:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja als je er niet langer dan een jaar gebruik van wil maken.. na een jaar, of 2 donderen ze helemaal uit elkaar![]()
Volgens mij mag het wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zo mag je ook niet zo maar een deur van een huis in lopen ook al staat ie open...
Je had mazzelquote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
onzin, hier staat er 1 van bijna drie jaar oud waarmee nog nooit een probleem is geweest en je hoort ook zelden klachten hierover
Maar wel op volspammen?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met mijn druk bezette leven let ik daar niet op
juist, aldi producten zijn echt niet eerste klas...en daarom kopen zoveel mensen daar, valt te eten maar is niet echt heel duur en wil je lekkerder/beter dan ga je na appie hein.quote:
Volgens mij niet, dan maak je onrechtmatig gebruik van iets... dus is het nog strafbaar tenzij je nadrukkelijk op papier hebt staan dat jij er gebruik van mag maken... kijk maar eens in dat mooie strafrechtelijke boekje... er zijn altijd wel weer andere regels die andere regels overbodig of juist niet makenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel.
Als het beveiligd is, mag je het niet kraken, maar als hij open staat, mag je verbinden volgens mij.
Ze moeten de wetgeving mbt. probleem nog aanpassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |