Ja graag!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Zal ik mijn configuraties ook een posten, ik weet ook wat PC's zijn![]()
Same here.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Gebruiker437 het volgende:
Medion computers van de Aldi zijn geweldig, ik wil nooit meer iets anders.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Gebruiker437 het volgende:
Medion computers van de Aldi zijn geweldig, ik wil nooit meer iets anders.
Beledigd?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat medion een naam heeft op goede en stille koelsystemen, en dat hun oplossingen door andere fabrikanten zijn gecopieerd?
Wat is er nou weer mis met intel?quote:
Ik hoop in ieder geval niet dat je daar allemaal speciale programaatjes voor moet gaan draaienquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:33 schreef Ali Salami het volgende:
Klinkt wel aardig dit, laat ikm nu net een betaalbare nieuwe pc nodig hebben
Met wat voor programma's werkt dat display eigenlijk? Het standaard WMP en Outlook die ik beide toch niet gebruik of kun je dat instellen?
AMD is véél verder met Dual Core dan Intel. Intel's Dual Core is een haastklus geweest, terwijl AMD bij de K8-core al rekening gehouden heeft met multicore. Dat is ook te zien aan de benchmarks waar AMD vele malen beter presteert.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met intel?
Alleen als het je gaat om pure snelheid, en dan heb je een stofzuiger op je bureau staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Enlightenment het volgende:
Al met al is dit dus een dure PC die je gemakkelijk voorbij kunt streven met zelfbouw, of een van de betere zelfbouw winkels/webshops.
Videokaart is dus gelijk qua prestaties gelijk aan een 6800 als ik zo kijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de mensen die over die videokaart wat te zeuren hebben de media een beetje zouden volgen dan weten ze dat Medion vaak eigen versies van videokaarten heeft. Uitstekend in value for money trouwens.
De meetwaarden
Messwerte (bei 1.024x768 Bildpunkten, 32-Bit, ohne AA/AF)
PCMark 04 5.795 Punkte (Gesamt) 5.925 Punkte (CPU) 4.632 Punkte (Speicher) 4.556 Punkte (Grafik) 4.560 Punkte (Festplatte)
PCMark 05 4.374 Punkte (Gesamt), 4.888 Punkte (CPU), 3.761 Punkte (Speicher), 3.347 Punkte (Grafik), 4.995 Punkte (Festplatte)
Cinebench03 53,7 s (Dual-CPU), 100,1 s (Single-CPU)
3DMark 01 16.480 Punkte
3DMark 03 8.870 Punkte
3DMark05 3.686 Punkte
UT2003 (Bot) 80,41 fps
UT2004 (Bot) 56,6 fps
Lautheit 1,0 Sone (Normal), 3,8 Sone (Gaming)
Pff, voedingen worden onderschat. Een goede 300W voeding trekt een 6800 GPU prima hoor. Mijn no-name B-merk voeding trekt een 6600GT prima, en een vriend van mij trok een 6800LE (voor een deel unlocked) prima op de voeding die hij zei (en beide toch niet de zuinigste PC's met een P4 3,0ghz Prescott).quote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, vandaar dat Brembo een 300W voeding op zijn lijstje heeft staan terwijl een 6800 GPU minimaal een 400W voeding benodigd.
Welnee. Zalmannetje op je CPU en videokaart en weg is die stofzuiger waar jij het over hebt. Dat is onzin hoor. Ben het wel met je eens dat het een mooie complete PC is en wat dat betreft niet duur is.quote:Op zondag 20 november 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen als het je gaat om pure snelheid, en dan heb je een stofzuiger op je bureau staan.
En heel erg stil.quote:Op zondag 20 november 2005 12:29 schreef Merkie het volgende:
Ben het wel met je eens dat het een mooie complete PC is en wat dat betreft niet duur is.
Och, daar kan ik moeilijk over oordelen vanaf hier. Ik hoop alleen wel dat de temperaturen goed zijn, want ik heb nogal wat verhalen gehoord over Medion PC's die zowat gekookt werden.quote:
Daar heb je dan weer 3 jaar garantie voor.quote:Op zondag 20 november 2005 12:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Och, daar kan ik moeilijk over oordelen vanaf hier. Ik hoop alleen wel dat de temperaturen goed zijn, want ik heb nogal wat verhalen gehoord over Medion PC's die zowat gekookt werden.
Ja fijn drie jaar lang elke drie maanden je PC zes weken pleite omdat je HDD gekookt is.quote:Op zondag 20 november 2005 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer 3 jaar garantie voor.
aha, vandaar dat mijn 7800GT werkt in m'n 240W shuttlequote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, vandaar dat Brembo een 300W voeding op zijn lijstje heeft staan terwijl een 6800 GPU minimaal een 400W voeding benodigd.
Als je een stille PC wilt, kun je sowieso beter geen Intel kopen.quote:Op zondag 20 november 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen als het je gaat om pure snelheid, en dan heb je een stofzuiger op je bureau staan.
Laat mij maar eens een winkeltje zien met een betere prijs en een systeem dat beter of gelijk scoord met geluid, compleetheid, SW pakket en garantie.
Zoals gezegt, deze PC is extreem stil.quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef Enlightenment het volgende:
[..]
Als je een stille PC wilt, kun je sowieso beter geen Intel kopen.
En zelfbouw ga ik wel van uit dat een goede koeler (zoals Arctic Freezer 64) gebruikt wordt en niet een boxed koeler die voor harry met de pet is gemaakt.
Zelfbouw streef je altijd OEM PC's voorbij, en al helemaal dit soort dure PC's die je maar weinig waar voor je geld geven. Een PC zonder monitor voor 1100 euro is gewoon duur, en dan heb je nog geeneens een top PC.
AMD Athlon 64 X2 3800+ (Dual Core)quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals gezegt, deze PC is extreem stil.
Laat me maar eens een gelijke PC zien met 3 jaar garantie en een gelijke SW pakket, dan praten we verder.
Sja, zo werkt 't natuurlijk niet. Het is niet de bedoeling dat ze slecht gekoelde PC's leveren omdat "er toch wel 3 jaar garantie op zit".quote:Op zondag 20 november 2005 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer 3 jaar garantie voor.
400watt.., in SLI zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |