Jezus, normaal reageren is moeilijk geloof ik?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef WesHell het volgende:
Intel he![]()
![]()
![]()
En ooit van een Geforce 6700 XL gehoord?????Afgekeurde 6800 ofzo..
brul
Wil alleen maar mee zeggen dat het brul is..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jezus, normaal reageren is moeilijk geloof ik?
Het hele layout van deze pc's is helemaal vaag..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Herkauwer het volgende:
Waarom zit de S-video uitgang op het moederbord en niet op de videokaart?
Voor een videobewerkings PC is het wel een oke prijs. Maar wat moet je met een digitale satellietontvanger zonder bijbehorende antenne. Kortom sommige zaken betaal je wel voor, maar gebruik je nooit..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef zoalshetis het volgende:
lijkt me een schappelijke prijs. of vergis ik me daarin?
duh, ook in die standaard pc's van dell voor een leuk prijsje zitten al die 3d kaarten die ze niet meer kunnen verkopen...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef WesHell het volgende:
Intel he![]()
![]()
![]()
En ooit van een Geforce 6700 XL gehoord?????Afgekeurde 6800 ofzo..
brul
Yep, aangezien WIndows 2 cores niet beschouwt als 2 fysieke cpu's is dat geen probleem. Microsoft stelt dat de licentie gebaseerd is op echte fysieke cpu's en niet op virtuele of multi-cores.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Keiichi het volgende:
Kan windows XP home wel 2 cores aan? Iets stond me bij dat enkel Prof versie meer dan 1 processor(cq core) ondersteund.
Mwah, in goedkope Dell's zit altijd onboard video, als je geluk hebt heb je wel een vrij AGP of PCI-E slot.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef l3laster het volgende:
duh, ook in die standaard pc's van dell voor een leuk prijsje zitten al die 3d kaarten die ze niet meer kunnen verkopen...
Ik zou zeggen dat dit een redelijke high-middle end GPU is dus, vergelijkbaar met een standaard 6800, niet super maar zeker geen flut kaart.quote:We saw a document that states that Nvidia's NV41 chip will be called the Geforce 6700.
This chip will be clocked at 400MHz while the memory on cards will work at 1000MHz. You will be able to buy 128MB and 256MB versions.
NV41 is derived from NV40 and will have full support for Pixel Shader 3.0 and at this time it's PCIe only. Those cards are set for production in November.
They should be cheaper and considered as 6800 standard cards that are just a more inexpensive flavour for Nvidia to produce. ĩ
Die 200 euro duurder is met een totaal andere spec...onvergelijkbaar, lijkt mij.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:04 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb het hier met wat collega's over gehad, maar ik blijf van mening dat completer momenteel toch echt de betere aanbieding heeft:
http://www.completer.nl/systemen/Yong_SunYS_aktie_systeem.html
Heb je bij funprice ook 3 jaar niet zeuren goede garantie?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef kless het volgende:
BTX model.
die vreemde aansluitingen zitten gewoon met kabels aan de andere componenten.(zoals dat anders is met usb geluid en compoorten.)
bij funprice betaal je net zoveel voor( kast met mobo,proc,geheugen,voeding,video,hdd,optiche appepratuur )
de nieuwe of die van mei???quote:Op donderdag 17 november 2005 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben hem hier staan, hij is bloedsnel en lekker stil die Aldi PC
en ook de hoeveelheid software erbij? (niet dat je er altijd wat aan hebt maar het zit er wel bij en is dus wel allemaal extra waarde!)quote:Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef kless het volgende:
BTX model.
die vreemde aansluitingen zitten gewoon met kabels aan de andere componenten.(zoals dat anders is met usb geluid en compoorten.)
bij funprice betaal je net zoveel voor( kast met mobo,proc,geheugen,voeding,video,hdd,optiche appepratuur )
waarschijnlijk moet je er zelfs meer voor lappen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je bij funprice ook 3 jaar niet zeuren goede garantie?
Nee de nieuwe, die vanaf de 23 ste te koop is, die was deze week al te koop in Duitsland voor 999 euroquote:
Ongetwijfeld, het punt was dat deze PC een hoop biedt voor een zeer redelijke prijs met 3 jaar onsite garantie, Aldi verkoopt er dan ook maar een x aantal van en dan is het over.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Bij funprice krijg je goede garantie hoor![]()
Hoe is de kast? beetje stevig of gammel?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee de nieuwe, die vanaf de 23 ste te koop is, die was deze week al te koop in Duitsland voor 999 euro
Stevig, degelijk en heel erg stilquote:Op donderdag 17 november 2005 12:34 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Hoe is de kast? beetje stevig of gammel?
Yepquote:Draait het snel allemaal en zijn de graphics goed?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | AMD Athlon 64 3500+ 2.20GHz HV 512kB S939 Box ¤ 220.5 AOpen Midi Tower QF50D ATX 300W (zilver/zwart) ¤ 49 Asus DVD-ROM DVD-E616P 16x/48x Retail (zwart) ¤ 23.5 Asus A8N-E nForce4 Ultra, Dual RAID, GLAN OP=OP! ¤ 75 Asus Videokaart PCI-e EN6800XT/HTD GeForce 6800XT 256MB 2xDVI/TV ¤ 185 Hauppauge WinTV-PVR-150 Stereo ¤ 77.5 Kingston 2x512MB DDR SDRAM PC3200 CL3.0 ¤ 93 Logitech Cordless Desktop Rechargeable OEM (zwart) ¤ 50 Maxtor 250GB SATA150 16MB FDB, 6L250S0 ¤ 106.5 NEC DVD-/+RW ND-4550A 16x/16x/8x DL Bulk (zwart) ¤ 48.5 NEC Floppydrive 1,44MB 3,5" (zwart) ¤ 9.1 SMC PCI Adapter SMCWPCI-G EU WLAN 54Mbit ¤ 25.5 Verzendwijze: Totaal incl. BTW: ¤ 963.1 Totaal excl. BTW: ¤ 809.33 |
Zelf in elkaar zetten, geen 3 jaar garantie op het systeem, met die voeding gaat het systeem niet eens werken, waar is de software en de afstandsbediening...maw wat is de relevantie van deze post in dit topic?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef Brembo het volgende:
[ code verwijderd ]
Eff wezen shoppen, koop ik liever dan een intel.
De relavantie is dat het toch stiekum wel een soort gelijk systeem is. AB zit vrijwel altijd bij een tunerkaart, dus die heb je gewoon. geen 3 jaar garantie? Volgens mij zitten op alle genoemde onderdelen wel die. Kingston geheugen zelfs onbeperkt (maar dat gaat toch niet kapotquote:Op donderdag 17 november 2005 13:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelf in elkaar zetten, geen 3 jaar garantie op het systeem, met die voeding gaat het systeem niet eens werken, waar is de software en de afstandsbediening...maw wat is de relevantie van deze post in dit topic?
Je weet dat medion een naam heeft op goede en stille koelsystemen, en dat hun oplossingen door andere fabrikanten zijn gecopieerd?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zet m'n twijfels bij de koeling, die dingen worden namelijk nog al heet. Als je dan een koeler hebt met automatic fanspeed dan gaan ze ongeveer als een stofzuiger klinken zodra je een 3D applicatie start. Ook de afzuiging ziet er matig uit, veel luchtverplaatsing hoef je niet te verwachten met die paar gaatjes. Nou ja met een Dremel is er natuurlijk nog wel wat van te maken al zou ik dan geen garantie meer claimen
Ik geloof dat wel meer mensen twijfels hebben over de koeling. goede koeling bestaat uit 2 delen (Weet niet zeker of het nog betrekking heeft op btx) . De koeler op de processor en de warmteafvoer naar buiten toe. Als er een boxed cooler gebruikt word lijkt me wat dat stuk betreft geen vuiltje aan de lucht. Als er op de achterkant nog een fan zit (12cm meestal) die lekker wat lucht per uur kan verplaatsen dan kan er met een boxed cooler weinig echt misgaan lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zet m'n twijfels bij de koeling, die dingen worden namelijk nog al heet. Als je dan een koeler hebt met automatic fanspeed dan gaan ze ongeveer als een stofzuiger klinken zodra je een 3D applicatie start. Ook de afzuiging ziet er matig uit, veel luchtverplaatsing hoef je niet te verwachten met die paar gaatjes. Nou ja met een Dremel is er natuurlijk nog wel wat van te maken al zou ik dan geen garantie meer claimen
Bij mij was het juist bekend dat het niet al te best was.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat medion een naam heeft op goede en stille koelsystemen, en dat hun oplossingen door andere fabrikanten zijn gecopieerd?
Mjah, vandaar dat Brembo een 300W voeding op zijn lijstje heeft staan terwijl een 6800 GPU minimaal een 400W voeding benodigd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |