abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32402049
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:30 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dit met regelmaat op Fok!, maar herken het echt bij niemand in mijn kennissenkring. Nou is de tegenhanger "ik ga met 41 graden koorts wel naar mijn werk en steek iedereen daar aan met vogelgriep" natuurlijk ook niet alles.
O jawel, mannen kunnen echt bij 1 kuchje al de indruk wekken dat ze stervende zijn. En dat geldt OOK op het werk. Het zielige Groot Drama spreiden ze tentoon thuis bij hun vriendin, maar op het werk komen ze met Stoer Drama. Je zult aan een man die met 41 graden koorts toch komt ALTIJD de hele dag door merken dat hij 41 graden koorts heeft en oh wat goed, hij is toch gekomen, maar het valt hem wel zwaar hoor, want hij is toch wel echt erg beroerd, maar omdat hij zo'n bikkel is gaat hij toch maar door en laat zich niet kennen. Neenee, op hem kun je bouwen.
Van zijn vrouwelijke collega die minstens even beroerd is weet niemand het, omdat die er niet zo'n "kijk mij eens stoer zijn en ondanks lichamelijke ellende toch niet mijn plicht verzaken"-act bij opvoert.
pi_32837556
Dit topic is geweldig!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32837841
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef Mokster het volgende:
6) Net zoals jij van een bloemetje op z'n tijd houdt kan hij een spontane seksuele attentie op z'n tijd ook wel waarderen. Pijp hem 's ochtends eens een keer wakker of bespring hem eens onverwachts.

Genoteerd! Mits bloemetje op zn tijd mag worden ingeruild voor een lekker etentje of een avondje flink stappen op zijn kosten.
Waarom gaat liefde bij de vrouw altijd door de portemonnee?
pi_32838188
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:12 schreef Steijn het volgende:

[..]

Waarom gaat liefde bij de vrouw altijd door de portemonnee?
Waarom willen mannen altijd besprongen worden?
pi_32838214
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:24 schreef Mokster het volgende:

[..]

Waarom willen mannen altijd besprongen worden?

Een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes...

Wij willen overigens altijd besprongen worden omdat we geile beren zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32841244
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes...

Wij willen overigens altijd besprongen worden omdat we geile beren zijn...
Gelukkig sta ik sowieso al niet als "netjes" bekend en heb je de vraag toch maar mooi even beantwoord
pi_32841432
so true, so true. Wanneer gaan vrouwen het eens leren.
pi_32841462
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef Scorpie het volgende:
so true, so true. Wanneer gaan vrouwen het eens leren.
Zodra de mannen het gaan leren...
pi_32841618
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Mokster het volgende:

[..]

Wat moeten wij leren dan schoonheid Wij snappen de vrouw heus wel, wij gehoorzamen ze alleen niet altijd

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2005 18:37:01 ]
pi_32841706
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wij snappen de vrouw man heus wel, wij gehoorzamen ze alleen niet altijd
pi_32841817
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Mokster het volgende:

[..]
Dan zijn we er dus uit. Biertje?
pi_32841819
quote:

[..]

Geef maar les .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32841863
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan zijn we er dus uit. Biertje?
Uhm... allesbehalve bier eigenlijk. Maar ook daar gaan we dan vast wel uitkomen
pi_32841883
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Geef maar les .
  maandag 5 december 2005 @ 18:47:02 #165
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32841889
quote:

[..]

Ah, een afwachtend typje dus
Vampire Romance O+
pi_32841902
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:

[..]

Uhm... allesbehalve bier eigenlijk. Maar ook daar gaan we dan vast wel uitkomen
Rosetje dan maar?
En natuurlijk een etentje
pi_32841924
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:

[..]

Wat? Je hebt het al eerder aangeboden .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32842000
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rosetje dan maar?
En natuurlijk een etentje
Uiteraard! Anders zou ik nu mn eigen principes weer overboord gooien...
pi_32842055
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wat? Je hebt het al eerder aangeboden .
Die " " was niet zozeer bedoeld om de les af te zeggen, maar meer een uitdrukking van het beeld dat ik ineens van het verloop van die les kreeg
pi_32860022
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:

[..]

O jawel, mannen kunnen echt bij 1 kuchje al de indruk wekken dat ze stervende zijn. En dat geldt OOK op het werk. Het zielige Groot Drama spreiden ze tentoon thuis bij hun vriendin, maar op het werk komen ze met Stoer Drama. Je zult aan een man die met 41 graden koorts toch komt ALTIJD de hele dag door merken dat hij 41 graden koorts heeft en oh wat goed, hij is toch gekomen, maar het valt hem wel zwaar hoor, want hij is toch wel echt erg beroerd, maar omdat hij zo'n bikkel is gaat hij toch maar door en laat zich niet kennen. Neenee, op hem kun je bouwen.
Van zijn vrouwelijke collega die minstens even beroerd is weet niemand het, omdat die er niet zo'n "kijk mij eens stoer zijn en ondanks lichamelijke ellende toch niet mijn plicht verzaken"-act bij opvoert.
Inderdaad. Vrouwen die in de periode van de maand zitten komen ook gewoon werken, alleen laten ze het niet merken. Als ze vervolgens fucking chagrijnig reageren op zo ongeveer alles, dient de rest dat maar te begrijpen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:03:38 #171
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32860233
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Inderdaad. Vrouwen die in de periode van de maand zitten komen ook gewoon werken, alleen laten ze het niet merken. Als ze vervolgens fucking chagrijnig reageren op zo ongeveer alles, dient de rest dat maar te begrijpen.
Onzin... en als het al zo is, komt het omdat mannen tenminste het lef hebben om vrij te nemen als ze zich niet ok voelen en niet gaan stressen 'of de baas het wel goed vindt.'
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32860526
er is een wereld van verschil tussen regelmatig je niet lekker voelen (ongesteld zijn) en onregelmatig ziek zijn (41 graden koorts, ik mag hopen voor je dat dit niet regelmatig is). wie vaker pijn heeft legt de lat van pijngrens hoger dan iemand die bijna nooit pijn heeft.

dus vrouwen, jullie zijn helemaal niet stoer.
pi_32878484
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
er is een wereld van verschil tussen regelmatig je niet lekker voelen (ongesteld zijn) en onregelmatig ziek zijn (41 graden koorts, ik mag hopen voor je dat dit niet regelmatig is). wie vaker pijn heeft legt de lat van pijngrens hoger dan iemand die bijna nooit pijn heeft.

dus vrouwen, jullie zijn helemaal niet stoer.
Hij heeft ook niet daadwerkelijk 41 graden koorts. Waarschijnlijk hooguit 37,5.
pi_32879078
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:

Idd, of .

Mijn vader had laatst de griep te pakken (volgens mij meer een verkoudheidje, maar ok), iedereen moest het horen. Griepje over, paar keer opgebeld en het enige wat (nog) ik aan de lijn hoorde, waren erg zielige hoestjes. Ook gingen we gedrieën even bij hem checken, op mijn moeders: 'moet je bij je vader gaan kijken en vragen hoe het is *grinnik'. Dus ik naar boven, om het hoekje kijken en zachtjes vragen: 'hoe gaat het?'. Antwoord, met het zieligste gezicht dat er is: 'ben niet lekker '. Hou dan je lach maar in , al heb ik dat voor mijn vader, eventjes, gedaan.

Terwijl mijn moeder dus bijv. met een flink gezwel, tot op het eind haar mond hield en ze eindelijk na echt niet te houden pijn , mij riep dat ze zich niet lekker voelde. En toen lachte ik niet toen ik haar gezicht zag + houding en al.

Moraal van dit verhaal.
Zegt genoeg, vrouwen zijn geestelijk sterker dan mannen.
pi_32879805
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:08 schreef sweetgirly het volgende:
Moraal van dit verhaal.
Zegt genoeg, vrouwen zijn geestelijk sterker dan mannen.
Maar dan is de pijn die de man ervaart weldegelijk reëel dus. Ik zou stellen dat mannen gewoon ook wel eens willen zeuren, en 'ziek' zijn is daar een mooie gelegenheid voor.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:38:32 #176
91306 GF
Kingwood
pi_32879926
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar dan is de pijn die de man ervaart weldegelijk reeel dus. Ik zou stellen dat mannen gewoon ook wel eens willen zeuren, en ziek zijn is daar een mooie gelegenheid voor.
Precies. Mannen zeiken niet de halve dag als ze erachter komen dat bij die en die winkel die en die oorbellen (met dat ene kraaltje) wel 2 euro goedkoper waren. Of dat ze nu wel of niet die bruine laarzen zullen kopen want ze zijn toch wel duur, toch weer 30 euro en eigenlijk staat het alleen met geel, heb weinig geel, ja 1 shirtje. En het maakt me ook nog eens best groot met die hak en ben al niet zo heel klein. Oh, weet je wat Petra zei vanmiddag?! Ik had over de vriendin van de vriendin van Saskia gezegd dat er af en toe best hoerig bij loopt. Nu is Saskia boos op me, maar schijt aan die trut. Zelf net zo'n slet met die vriendjes van d'r. Ik doe het toch denk ik die laarzen, zo onder m'n rok.
Unspoken words were understood
pi_32881046
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Steijn het volgende:

Maar dan is de pijn die de man ervaart weldegelijk reëel dus. Ik zou stellen dat mannen gewoon ook wel eens willen zeuren, en 'ziek' zijn is daar een mooie gelegenheid voor.
Tuurlijk, voor mijn vader was de pijn (beetje keelpijn hooguit ) en zijn ziekzijn zeer reeël .
Daar twijfelde ik en we ook niet aan. * lacht, terugdenkend aan hoe mijn vader dat iig goed neer weet te zetten. Vandaar dat we hem ook maar serieus namen en meededen .

Maar idd, ik bedacht dit mezelf ook al, voor de rest heeft mijn vader, net als vele mannen/jongens genoeg meegemaakt. Dus vooruit, als hij dan even ziek is, doen we wel net alsof we ook vinden dat het heel erg is dat juist deze vervelende griep hem nou juist moest overkomen. Maar lopen hard weg als hij weer als een verkouden walrus bijkans in ons oor begint te hoesten! . Want we zullen vast doof zijn, en niet horen dat hij ziek is. De bacillen vliegen bijkans om je oren, maar ok.

Mannen
  woensdag 7 december 2005 @ 01:54:51 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881093
herkennen mannen dit:

je bent lekker een beetje aan het beffen, neukt haar en komt klaar. dan zou je toch denken dat het voorbij zou zijn en gaat naar een vriend om bier te drinken en even je gloeiende naneukkop te laten zien. hoor je de volgende dag: "ik had het fijner gevonden als je nog even bij me was gebleven"...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32881129
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
herkennen mannen dit:

je bent lekker een beetje aan het beffen, neukt haar en komt klaar. dan zou je toch denken dat het voorbij zou zijn en gaat naar een vriend om bier te drinken en even je gloeiende naneukkop te laten zien. hoor je de volgende dag: "ik had het fijner gevonden als je nog even bij me was gebleven"...

Wat een taal weer!
Maar de meeste (let wel: ik generaliseer niet) mannen vallen toch in slaap, dus die gloeiende neukkop van ze laten zien, hebben ze niet eens meer de energie voor. Ook typisch mannen . Stoppen er alles in, en er komt vervolgens niets meer uit.

ga ik zelf ook maar doen nu
  woensdag 7 december 2005 @ 02:02:47 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881161
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wat een taal weer!
Maar de meeste (let wel: ik generaliseer niet) mannen vallen toch in slaap, dus die gloeiende neukkop van ze laten zien, hebben ze niet eens meer de energie voor. Ook typisch mannen . Stoppen er alles in, en er komt vervolgens niets meer uit.

ga ik zelf ook maar doen nu
ik neuk het best in de middag, of tegen het begin van de avond, als ze thuiskomt en me laat zien wat ze nu weer allemaal heeft uitgespookt met mijn creditcard.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')