abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 13:47:57 #91
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32342079
Als we nou ook zo`n handleiding voor vrouwen hebben en kinderen, dan zijn we klaar en kunnen we beginnen met de wereldvrede.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_32342117
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:47 schreef DarkManta het volgende:
Als we nou ook zo`n handleiding voor vrouwen hebben en kinderen, dan zijn we klaar en kunnen we beginnen met de wereldvrede.
Voor de vrouwen is er ook een lijst
Vrouwen, zo werken ze
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32342126
Syl is me voor.
pi_32342153
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
Syl is me voor.
Syl heeft geen zin om te werken en vertoont ernstige symptomen van werkvermijdend gedrag
pi_32342206
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Syl heeft geen zin om te werken en vertoont ernstige symptomen van werkvermijdend gedrag
Zie je wel dat het een feit is dat mensen in een mooi pak niet weten wat werken is, en geen vooroordeel?
pi_32342234
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zie je wel dat het een feit is dat mensen in een mooi pak niet weten wat werken is, en geen vooroordeel?

Ik weet het wel, en ik heb ook genoeg te doen, maar geen zin
  donderdag 17 november 2005 @ 13:53:34 #97
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32342253
quote:
Op donderdag 17 november 2005 03:22 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat bespringen enzo is leuk hoor ik hou in ieder geval niet van dat laffe gedoe. Het is juist een pre voor veel mannen denk ik.
Goh... Nou, ik zal het onthouden...

Kreeg van mn ex altijd te horen dat hij bang was, dat ik andere mannen dan ook zomaar ging bespringen als ik zin had... Kon hem dan ook niet meer duidelijk maken dat ik dat écht alleen maar bij hem deed. Maar misschien was híj dan toch wel de idioot...

* sterre1981 vind dat zelf namelijk wel heel leuk... Eerst stukje tijgeren en dan vanachter de bank tevoorschijn springen: kill and attack! *gniffel*
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32342273
slow chat even elders verder Syl.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:54:32 #99
85962 ioko
I Appear Missing
pi_32342285
If something we said can be interpreted two ways and one of the ways makes you sad or angry, we
meant the other one

Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 17 november 2005 @ 13:55:09 #100
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32342300
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Batiken? Dat is toch heel 1986?
Vandaar het staren... Er zijn echt mannen die dat weer dragen om een voor mij totaal onbekende reden. Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32342315
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:53 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Goh... Nou, ik zal het onthouden...

Kreeg van mn ex altijd te horen dat hij bang was, dat ik andere mannen dan ook zomaar ging bespringen als ik zin had... Kon hem dan ook niet meer duidelijk maken dat ik dat écht alleen maar bij hem deed. Maar misschien was híj dan toch wel de idioot...

* sterre1981 vind dat zelf namelijk wel heel leuk... Eerst stukje tijgeren en dan vanachter de bank tevoorschijn springen: kill and attack! *gniffel*
Klinkt als een onzeker geval die ex van je.
pi_32342340
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Vandaar het staren... Er zijn echt mannen die dat weer dragen om een voor mij totaal onbekende reden. Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
In Californie lopen mannen in de meest walgelijke gebatikte hawaii-shirts.
pi_32342430
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef KonnieKipke het volgende:

In Californie lopen mannen in de meest walgelijke gebatikte hawaii-shirts.
Ook in Nederland, hoor, ik heb er 3 in de kast hangen Het is er nu alleen in NL een beetje te koud voor, op Hawaii kon ik ze twee weken terug nog aan

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2005 14:00:03 ]
pi_32342486
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
Ik verdenk de vriendinnen van de desbetreffende mannen ervan dat ze dat blousje gewoon bovenop de stapel hebben gelegd om te testen of de mannen in kwestie wel opletten wat ze aandoen 's ochtends vroeg. Modemagazines lezen lijkt me al een stuk onwaarschijnlijker voor de gemiddelde man.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32342509
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef Litpho het volgende:

[..]
Modemagazines lezen lijkt me al een stuk onwaarschijnlijker voor de gemiddelde man.
Tenzij je (homo)-metroman bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:03:43 #106
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32342551
quote:
7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren. "Sonja zei vanmiddag nog tegen Mirjam dat ze het ook een goed idee vindt.". Oja? Wie is Sonja dan? En wie is Mirjam?
Afknapper nummer 1.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32342571
In deze lijst kan ik me aardig vinden. Vooral dat sociale contact na een dag werken en het zeggen van: ben jij nou een vent.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:20:43 #108
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32343047
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:03 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Afknapper nummer 1.
Echt waar? Maar weet je wat het is? Vaak gaat het er slechts om dat twee mensen dat tegen elkaar zeiden. En niet zozeer wíe dat dan precies gezegd hebben. En als je in plaats van namen te gebruiken zegt: 'Zei de ene collega tegen de andere collega..', denkt hij meteen dat het een mop is.

Maar serieus, daarnaast is het ook nog zo, dat wanneer je hem dan verteld wie dat zijn, hij dat de keer erop gewoon weer vergeten is. Dus zoveel waarde hechten jullie er dan imo niet aan. Een beetje hetzelfde als met de bloemen in de OP.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32343111
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Echt waar? Maar weet je wat het is? Vaak gaat het er slechts om dat twee mensen dat tegen elkaar zeiden. En niet zozeer wíe dat dan precies gezegd hebben. En als je in plaats van namen te gebruiken zegt: 'Zei de ene collega tegen de andere collega..', denkt hij meteen dat het een mop is.

Maar serieus, daarnaast is het ook nog zo, dat wanneer je hem dan verteld wie dat zijn, hij dat de keer erop gewoon weer vergeten is. Dus zoveel waarde hechten jullie er dan imo niet aan. Een beetje hetzelfde als met de bloemen in de OP.
De bloemen uit de OP zijn highly overrated, wat mij betreft
ik ken wel mannen die iedere week standaard een bloemetje meenemen, en wat is daar dan de waarde van?
  donderdag 17 november 2005 @ 14:27:25 #110
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343220
quote:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Als het om iets belangrijks/interessants gaat dan is het idee zelf belangrijker dan wie het precies vertelde. En als het iets matig belangrijks of gewoon grappig is onthouden we het sowieso waarschijnlijk niet en dan zijn die namen in eerste instantie al overbodig. Het is niet dat het ons niet interesseert: misschien volgt best een grappige gebeurtenis of leuke anecdote. Maar om dat nu met naam en toenaam te onthouden, nou nee. In dat kader vallen het vergeten van die namen onder het wegfilteren van irrelevante informatie.

In het mannelijk brein dus
Vampire Romance O+
pi_32343300
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef miss_sly het volgende:
ik ken wel mannen die iedere week standaard een bloemetje meenemen, en wat is daar dan de waarde van?
Dat het minder opvalt als je een bloemetje meeneemt uit schuldbesef omdat je bent vreemdgegaan.
pi_32343376
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat het minder opvalt als je een bloemetje meeneemt uit schuldbesef omdat je bent vreemdgegaan.
ja, dat dan weer wel
maar dat is de waarde voor de gever, niet voor de ontvanger
  donderdag 17 november 2005 @ 14:36:53 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32343497
quote:

[..]

Echt waar ja.

En het gaat me niet om het feit dat het maar 2 personen kunnen zijn. Als het 1 persoon is, vind ik het al irritant.

Als ze zegt 'blabla...en toen ging Paul...blabla' denk ik van: waar heb je het over mens.

Leg dan uit:' blabla..paul..mijn collega...blabla'

Als ik zelf iets vertel dan wil ik ook graag dat het wel begrijpelijk is, ook al moet ik daarna het nog een keer herhalen.

Nu weet ik wel dat veel vrouwen graag gewoon wat vertellen om het vertellen en dat het niet daadwerkelijk belangrijk is dat er iemand echt luistert, maar doe in ieder geval een poging zou ik zeggen.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:36:56 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343502
Toch even over die namen.. als een vrouw zoiets zegt, is dat dan gewoon een manier van spreken? Dus zonder dat ze zelf die namen echt belangrijk vind?

ik ging er zelf altijd van uit dat ze ze niet zonder reden noemde, omdat mannen dat ook niet zouden doen. Maar misschien zit ik daar dus toch naast
Vampire Romance O+
  donderdag 17 november 2005 @ 14:38:41 #115
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32343556
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef MouseOver het volgende:
Toch even over die namen.. als een vrouw zoiets zegt, is dat dan gewoon een manier van spreken? Dus zonder dat ze zelf die namen echt belangrijk vind?

ik ging er zelf altijd van uit dat ze ze niet zonder reden noemde, omdat mannen dat ook niet zouden doen. Maar misschien zit ik daar dus toch naast
Nee, ze zijn gewoon niet in staat zich te verplaatsen in de toehoorder. Zo van ' zou ie diegene eigenlijk wel kennen en moet ik dat dan niet even uitleggen?' Boeit ze gewoon niet.
pi_32343561
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja, dat dan weer wel
maar dat is de waarde voor de gever, niet voor de ontvanger
Een goed kado zegt zowel iets over de gever als ontvanger .
pi_32343768
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef MouseOver het volgende:

Nou ja, als ik iets vertel en ik gebruik namen, dan zijn de namen belangrijk. Of iig zijn het dan mensen waarover ik wel vaker iets zou vertellen, dus dan is het wel handig als mijn gesprekspartner de namen leert kennen omdat ze in de toekomst terug kunnen komen. De naam van een collega waar je veel mee werkt bijvoorbeeld of waar je een goed contact mee hebt en die dus wel vaker terug zal komen in een verhaal/gesprek.
pi_32343780
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een goed kado zegt zowel iets over de gever als ontvanger .
Zie je, je weet het wel
pi_32343870
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:

Nou ja, als ik iets vertel en ik gebruik namen, dan zijn de namen belangrijk. Of iig zijn het dan mensen waarover ik wel vaker iets zou vertellen, dus dan is het wel handig als mijn gesprekspartner de namen leert kennen omdat ze in de toekomst terug kunnen komen. De naam van een collega waar je veel mee werkt bijvoorbeeld of waar je een goed contact mee hebt en die dus wel vaker terug zal komen in een verhaal/gesprek.
Als man moet je daarvoor een systeem ontwikkelen, je moet leren om selectief te luisteren en vooral (dit is HEEL belangrijk) nooit de indruk wekken niet te luisteren.
Een soort van mentale kaartenbak, zeg maar
  donderdag 17 november 2005 @ 14:49:40 #120
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343908
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is het dan mijn mannelijke onwetendheid die niet begrijpt waarom ze in dat geval niet even geintroduceerd worden
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')