A3 is meesterlijk, een van mijn favoriete Europesche snelwegenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef Klonk het volgende:
whehehe, als je bij de 61 de grens overgaat merk je het vanzelf, zit je midden op de rotonde
en idd altijd kut als Nederland weer in zicht is, en ik kan me voorstellen dat de auto's waar jij in rijd nog wat harder gaan dan mijn boggelbus (met dank aan alexxxx voor die bijnaam)
Frankfurt vind ik ook altijd een leuke rit, kom ik eens in de maand ofzo, op het vliegveld, das an sich niet boeiend, maar de weg er naar toe wel, of via de A3 die zich prachtig door het westerwald slingerd en af en toe een blik op een voorbijstormende ICE of via de 61 en dan bij Koblenz de 48 heb je ook prachtige uitzichten.
5 over 2quote:Op donderdag 17 november 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn verneukte ritme bijstellen, nu ga ik om twee ipv drie uur naar bed
Dat had ik dus ook door, daar merkte ik het eigenlijk nog eerder aan, mensen gingen niet meer aan de kant als je sneller reed. In Duistland heeft de snelst rijdende auto voorrang, in nederland gooi je de auto er gewoon voor en ga je pas naar rechts als je zin hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef Klonk het volgende:
De 76 is verschrikkelijk, alsof je van de hel in de hemel komt, iedereen rijdt alsof compleet gehersenspoeld is door ome koos, compleet niet nadenkend en iemand anders vooral geen ruimte geven.
Zeker als je net de nodige kilometers in Duitsland hebt gedraaid is dat een verschrikking, en dat is eigenlijk de enige snelweg waar ik dat zo merk als ik van Duitsland via de 40 kom (dus de 67 bij Venlo) heb je dat een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |