abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 00:27:37 #1
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_32331926

De OP

Een van de meest succesvolle Fiat's. Op 5 jaar tijd werden er bijna 1 miljoen van verkocht

Technische fiche
merk FIAT
type 600
bouwjaar van 1955 tot 1969
aantal cilinders 4
cilinderinhoud 676 cc
snelheid 100 km/u

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden

bagger on
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 17 november 2005 @ 00:28:42 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32331960
fipo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 17 november 2005 @ 00:29:06 #3
132767 lipje
pi_32331970
en hier verder zeuren over de superbeats van Pharell en consorten:
Zonder deze heren had Britney nooit zo'n succes gehad.. hun beats zijn de basis voor zo'n beetje elk succesvol nummer
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_32332025
En weer verder baggeren
  donderdag 17 november 2005 @ 00:33:31 #5
132767 lipje
pi_32332098
biertje op Bas?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_32332106
nee nog niet
  donderdag 17 november 2005 @ 00:35:48 #7
132767 lipje
pi_32332172
je bent zo scherp
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_32332192
Woei!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32332200
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:35 schreef lipje het volgende:
je bent zo scherp
  donderdag 17 november 2005 @ 00:50:15 #10
132767 lipje
pi_32332563
slapen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_32332790
ik ook.
pi_32332918
ik niet
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32333408
Avond, weer terug van het werken, vanaf half9 weg geweest voor 30min rijden
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 17 november 2005 @ 01:40:34 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32333509
lekker efficient, ik kom ook net weer thuis, gaat lekker weer technisch gezien, ik hoorde onderweg waarschuwingen voor sneeuwval op een kleine 80/90 km van de plek waar ik naar toe moest

gelukkig geen witte ellende gezien

wat voor werk doe je eigenlijk PeuRac ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32333554
Ik ben directie-chauffeur en jij?
  donderdag 17 november 2005 @ 01:47:31 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32333579
mijn passagiers lullen niet terug, ik ben koerier , en heb een vaste rit elke avond van Venlo naar Keulen en weer terug uiteraard, soms wat verder van huis, maar das erg zeldzaam.
pi_32333615
Venlo = Keulen is een leuke rit. Ik kom wel eens langs Venlo als ik naar Frankfurt of Stuttgart moet, wat binnenkort vaker het geval zal zijn (klantje heeft hoofdkantoor in Stuttgart).

Baal jij ook niet altijd gigantisch als je de grens weer over gaat Nederland in? Ik mistte hem gisteren bijna, reed iets te hard
  donderdag 17 november 2005 @ 01:53:59 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32333644
whehehe, als je bij de 61 de grens overgaat merk je het vanzelf, zit je midden op de rotonde

en idd altijd kut als Nederland weer in zicht is, en ik kan me voorstellen dat de auto's waar jij in rijd nog wat harder gaan dan mijn boggelbus (met dank aan alexxxx voor die bijnaam )

Frankfurt vind ik ook altijd een leuke rit, kom ik eens in de maand ofzo, op het vliegveld, das an sich niet boeiend, maar de weg er naar toe wel, of via de A3 die zich prachtig door het westerwald slingerd en af en toe een blik op een voorbijstormende ICE of via de 61 en dan bij Koblenz de 48 heb je ook prachtige uitzichten.
pi_32333689
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef Klonk het volgende:
whehehe, als je bij de 61 de grens overgaat merk je het vanzelf, zit je midden op de rotonde

en idd altijd kut als Nederland weer in zicht is, en ik kan me voorstellen dat de auto's waar jij in rijd nog wat harder gaan dan mijn boggelbus (met dank aan alexxxx voor die bijnaam )

Frankfurt vind ik ook altijd een leuke rit, kom ik eens in de maand ofzo, op het vliegveld, das an sich niet boeiend, maar de weg er naar toe wel, of via de A3 die zich prachtig door het westerwald slingerd en af en toe een blik op een voorbijstormende ICE of via de 61 en dan bij Koblenz de 48 heb je ook prachtige uitzichten.
A3 is meesterlijk, een van mijn favoriete Europesche snelwegen Met echt super heerlijke bochten en heuvels, voor sommigen moet je echt van het gas af (er vanuitgaand dat je auto de 200 haald ). Op de terugweg ging ik niet via de 61 terug nee, maar via de (nederlandse) A76, daar verbaaste ik me ineens over een Nederlands afslag bord, toen bleek dat ik al een poosje met snelheden, waar moraalridders me voor de cel in zouden gooien, reed
pi_32333691
Waarom zou je in hemelsnaam balen als je in die prachtige kikkerlandje aankomt?
Ik pak altijd een feesttoeter en strooi met confettie!

donderdag 17 november 2005 @ 02:02:01 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32333709
De 76 is verschrikkelijk, alsof je van de hel in de hemel komt, iedereen rijdt alsof compleet gehersenspoeld is door ome koos, compleet niet nadenkend en iemand anders vooral geen ruimte geven.

Zeker als je net de nodige kilometers in Duitsland hebt gedraaid is dat een verschrikking , en dat is eigenlijk de enige snelweg waar ik dat zo merk als ik van Duitsland via de 40 kom (dus de 67 bij Venlo) heb je dat een stuk minder.

En 200 op de A3 dat haalt mijn bus ook, erg leuk met zo'n dikke bus mee scheuren tussen de bmw's en audi's

En nu ga ik toch maar eens slapen
pi_32333721
Ik ga mn verneukte ritme bijstellen, nu ga ik om twee ipv drie uur naar bed

donderdag 17 november 2005 @ 02:04:05 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32333726
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn verneukte ritme bijstellen, nu ga ik om twee ipv drie uur naar bed

5 over 2
pi_32333748
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef Klonk het volgende:
De 76 is verschrikkelijk, alsof je van de hel in de hemel komt, iedereen rijdt alsof compleet gehersenspoeld is door ome koos, compleet niet nadenkend en iemand anders vooral geen ruimte geven.

Zeker als je net de nodige kilometers in Duitsland hebt gedraaid is dat een verschrikking , en dat is eigenlijk de enige snelweg waar ik dat zo merk als ik van Duitsland via de 40 kom (dus de 67 bij Venlo) heb je dat een stuk minder.
Dat had ik dus ook door, daar merkte ik het eigenlijk nog eerder aan, mensen gingen niet meer aan de kant als je sneller reed. In Duistland heeft de snelst rijdende auto voorrang, in nederland gooi je de auto er gewoon voor en ga je pas naar rechts als je zin hebt

Ik begin steed meer een hekel aan de nederlandse weggebruikers te krijgen, in Duistland kan je zelfs in de spits nog vrijwel overal 160km/h rijden (en dan nog worden ingehaald), in Nederland haal je zelfs in Groningen de 120 niet eens dan Overigens ben ik blij dat ik (zowel in NL als Dld) meestal 's nachts rijd
pi_32333764
Wat voor een bus rij je Klonk? De Audi waar ik gisteren mee reed had bij 200 nog voldoende gas over om goed te merken dat je naar de 220 spintte, de top heb ik maar niet geprobeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')