funny habitsquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je komt op mij nogal onbeholpen triest over
Kan je versieren niet leren?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je komt op mij nogal onbeholpen over
Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattigquote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
vervelend hè, als de waarheid boven tafel komt.
slaap zacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:11 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, heren, het was gezellig, ik heb weer heerlijk gelachen
Maar nu ga ik slapen
niet van ts denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan je versieren niet leren?
Dat weet ik wel zekerquote:
natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan je versieren niet leren?
lol!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattig
Ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zitquote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
vervelend hè, als de waarheid boven tafel komt.
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zit
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
Projectiequote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
wat een kutopmerking.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
kom op ts. laat het versieren maar aan de echte mannen over en kijk vooral nog heel lang, heel goed hoe ze het doen.
quote:
als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".quote:Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken totdat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk worden.![]()
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".
wie zegt dat ik het zo precies doe. het topic gaat over wat vrouwen verwachten in het algemeen, dat je jezelf blijft is natuurlijk wel een must.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok dan, maar je maakt hier geen goede versierindruk op mij. je komt eerder over als een geil hondje dat for the sake of een relatie net doet of ie niet geil is.
zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |