quote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
rent-a-friend
Deze maand met extra airmiles
Houtepoot of hout wormpjequote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef Giggio het volgende:
Rob: "Mijn vrienden beuken er gelijk op los"
welke vrienden?
Klopt deze was eerstquote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Deze was eerst.
op te fleurenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef F4iTH het volgende:
Even een mooie cap om de topic mee op te fleuren...
[afbeelding]
tis ze mooi en onschuldig he?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[quote]Op woensdag 16 november 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
en de rest op de bank vanwege stemafspraken
En dan alle irritandjes eruit![]()
Mijn zusje(die normaal nooit BB kijkt) zei vandaag tijdens het BB kijken al wijzend :"Ja ja, die blonde, das toch zon kelly, zon travo!"quote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ze mooi en onschuldig he?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijn zusje(die normaal nooit BB kijkt) zei vandaag tijdens het BB kijken al wijzend :"Ja ja, die blonde, das toch zon kelly, zon travo!"
Ze bedoelde ingrid
Lieske eruit. (Moet ze wel eerst op de bank komen.)quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van tanjadinges.
Ben benieuwd wat zijn voorspelling is voor de volgende nominatie ronde
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Wup het volgende:
[..]
zo Gert, een collectors item, ze heeft haar mond normaal
dat roept ie al sinds rikkert weg isquote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieske eruit. (Moet ze wel eerst op de bank komen.)
Tandarts liever niet brrquote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt de tandarts langs dan? Gezellig
Daar zullen ze wel voor zorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieske eruit. (Moet ze wel eerst op de bank komen.)
Ik check regelmatig de Nominatie-topic maar hij is nog niet langs geweestquote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van tanjadinges.
Ben benieuwd wat zijn voorspelling is voor de volgende nominatie ronde
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijn zusje(die normaal nooit BB kijkt) zei vandaag tijdens het BB kijken al wijzend :"Ja ja, die blonde, das toch zon kelly, zon travo!"
Ze bedoelde ingrid
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Muerte het volgende:
De puist heeft last van Rob.
[afbeelding]
Als lieske weg moet dan zal ik er goed ziek van zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat roept ie al sinds rikkert weg is
Ik hoop op d'r stembanden aan het kauwen of zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef Wup het volgende:
wat zit Chantal te doen?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop op d'r stembanden aan het kauwen of zo.![]()
Ja ze brengt tenminste nog wat kleur in dat huisquote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als lieske weg moet dan zal ik er goed ziek van zijn.
Liekse is gewoon de leukste liefste van BB5
Nee, ik vind het af en toe wel leuk om heel fel uit te lichten, met vet contrast. Dan krijgen die sullen haast iets glamorous.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ben je aan het testen Gert??![]()
wel mooi hoor die verschillende kleurtjes en effecten
hahaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Ik hoop op d'r stembanden aan het kauwen of zo.![]()
Ja maaaaaaaaaar.... óngetwijfeld weer met d'r badpak aan.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef F4iTH het volgende:
Je geloof het niet maar Chantal gaat volgens mij echt douchen![]()
![]()
Glamorous???? Deze bewoners???quote:Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik vind het af en toe wel leuk om heel fel uit te lichten, met vet contrast. Dan krijgen die sullen haast iets glamorous.
Haast hè.
nath in slaapkamerquote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
waar zijn Nathalie & Rob?
Dood?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
waar zijn Nathalie & Rob?
Het lijkt er wel op maar volgende mij verveelt lieske zich de tyfus.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Oefent Lieske als voor de nieuwe weekopdracht, 10.000 shaggies draaien?
ow ik hoorde haar helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
nath in slaapkamer
Zou Menno al weten dat ze hem altijd de 'slechte' shaggies gaf?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Oefent Lieske als voor de nieuwe weekopdracht, 10.000 shaggies draaien?
Wat erg!quote:
quote:
ja soort bezigheidstherapie, maar niet leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt er wel op maar volgende mij verveelt lieske zich de tyfus.
dat zal hem vast wel ogpevallen zijn lijkt mequote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou Menno al weten dat ze hem altijd de 'slechte' shaggies gaf?![]()
Laat Chantal nu eindelijk haar ware aard zienquote:
geluid was niet goed volgens mij is nath de slaapkamer weer uitgelopen.quote:
En vooral dat ze dit trots vertelde aan die twee serpenten, Sjaan en Ing, als ware het een soort heldhaftige verzetsdaad?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou Menno al weten dat ze hem altijd de 'slechte' shaggies gaf?![]()
types als Sjankwal maken dat ik over me nek ga als ik hoor praten over het gerecht kouseband!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaaar.... óngetwijfeld weer met d'r badpak aan.
Die Trassi-lucht blijft dus gewoon.![]()
Natuurlijk wel, je kan ze dan toch niet laten slingeren in huis?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat erg!
Wéér geen exits de komende twee weken.
Ja ze draaide haar hoofd op een gegeven moment ook nog 360 graden in het rond.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laat Chantal nu eindelijk haar ware aard zien
Ha, die sukkel Menno is nog bezig om de eerste paar weken afleveringen af te kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En vooral dat ze dit trots vertelde aan die twee serpenten, Sjaan en Ing, als ware het een soort heldhaftige verzetsdaad?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je kan ze dan toch niet laten slingeren in huis?
ze zei net op haar allercharmanste wijze : "I SUCK COCKS IN HELLLLLL"quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze draaide haar hoofd op een gegeven moment ook nog 360 graden in het rond.![]()
Jawel hoor, de babykamer kan dienen als mortuarium.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je kan ze dan toch niet laten slingeren in huis?
Er zitten nog meer mensen in het huis regenwormquote:
Toch vind ik deze erg mooi Gert! Zo heb ik het vroeger (in een ver lang verleden *zucht*) eens in een tekenles gedaan met een stuiver en terpenine, krijg je een heel mooi effect als je dit over een foto krast zeg maar ......quote:
ik krijg steeds meer de indruk dat de bewoners niet beseffen dat via de streams alles te zien isquote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt dat haar actie toen ze Lieske liet schrikken is uitgezonden omdat haar zus in de brief schreef dat ze niet bewoners moet laten schrikken. Zou het niet kunnen dat die zus dat op de streams heeft gezien? Of houden de bewoners daar echt geen rekening mee?
En kotste Ingrid er hélemaal onderquote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze draaide haar hoofd op een gegeven moment ook nog 360 graden in het rond.![]()
Nou het likken van de shaggies doet lieske best wel seks-ie.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ja soort bezigheidstherapie, maar niet leuk om naar te kijken
Dus dát gebeurt er met je als je als heiden sterft.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zei net op haar allercharmanste wijze : "I SUCK COCKS IN HELLLLLL"
Tien rozenkransjes en drie rondjes om de kerk.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dát gebeurt er met je als je als heiden sterft.
Dan gaat die stinktaart aan je leuter liggen knagen.
Met een beetje pech nog 69 ook.
Hoeveel weesgegroetjes zou ik moeten doen om 35 jaar inktzwarte zonden weg te werken? Wie is er hier Rooms-Katholiek?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat de bewoners niet beseffen dat via de streams alles te zien is
1 keer biechten en alles is vergevenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Hoeveel weesgegroetjes zou ik moeten doen om 35 jaar inktzwarte zonden weg te werken? Wie is er hier Rooms-Katholiek?
Maar die zijn niet zo knap als lieske.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zitten nog meer mensen in het huis regenworm![]()
Ik ben heidenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ikke!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
of dat ze zich niet kunnen voorstellen dat er mensen naar kijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
ik krijg steeds meer de indruk dat de bewoners niet beseffen dat via de streams alles te zien is
Ik denk dat we dat niet meer gaan redden met de doorsnee manieren Gert, ik ben al Maagden aan het offeren , wat op zich doodzonde is, om mij dat lot te besparen. Ik hoop dat satan enigzins coulant isquote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Menno vandaag schreef dat ze dachten dat er een stuk of 50 mensen mee zaten te kijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Chantal krijgt in ieder geval een hartverzakking als ze wist dat ze met haar blote tieten op het internet staat. Dus misschien kan iemand dat even mededelen cq over de schutting brullen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef Wup het volgende:
[..]
of dat ze zich niet kunnen voorstellen dat er mensen naar kijken
* versabommie trekt zijn sportschoenen alvast aan en gaat in het telefoonboek een kerk zoeken!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tien rozenkransjes en drie rondjes om de kerk.
Ja hallo, ik ben Maagd!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat niet meer gaan redden met de doorsnee manieren Gert, ik ben al Maagden aan het offeren , wat op zich doodzonde is, om mij dat lot te besparen. Ik hoop dat satan enigzins coulant is![]()
Hmmmquote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ikke!![]()
Niets aan de hand, Gert.
Gewoon doorgaan.
Had ik ook al eerder via vorige topics meegedeeld?? Geen reactie hierop?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja we moeten 1 keer met dat beest in contact komen om haar duidelijk te maken dat er veel leuks over haar staat op inet...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal krijgt in ieder geval een hartverzakking als ze wist dat ze met haar blote tieten op het internet staat. Dus misschien kan iemand dat even mededelen cq over de schutting brullen.
Als dit zo doorgaat dan zullen er nog maar weinig mensen naar de streams kijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat valt niet meer in te halen, Gert.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
psssssst! kom eens even mee!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben Maagd!!!!
Van sterrenbeeld
Niet zo negatief regenworm. We blijven toch wel kijken tot de laatste secondequote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat dan zullen er nog maar weinig mensen naar de streams kijken
Heb je snoepjes bij je? Alleen als je je piemeltje laat zienquote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
psssssst! kom eens even mee!
gnagnaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal krijgt in ieder geval een hartverzakking als ze wist dat ze met haar blote tieten op het internet staat. Dus misschien kan iemand dat even mededelen cq over de schutting brullen.
Ook als lieske weg isquote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet zo negatief regenworm. We blijven toch wel kijken tot de laatste seconde
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je snoepjes bij je? Alleen als je je piemeltje laat zien![]()
Het is duidelijk dat geen van de bewoners ooit een vorige BB via de streams heeft gevolgd. Ze denken ook nog steeds dat internetters alleen beelden van de woonkamer te zien krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Had ik ook al eerder via vorige topics meegedeeld?? Geen reactie hierop?
Maar ik vroeg het me ook al af? Chantal, onze BB kenner heeft waarschijnlijk geen weet van de streams? En dat snap ik niet? Weten ze niet van de 24 uurs streams?
Oh shit ik ook! En nu?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben Maagd!!!!
Van sterrenbeeld
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah, Day komt net binnen zie ik.![]()
Hoi Day!
[macho-mode]quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je snoepjes bij je? Alleen als je je piemeltje laat zien![]()
Huh, wat?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah, Day komt net binnen zie ik.![]()
Hoi Day!
Dat kan ik mezelf ook steeds minder goed voorstellen....quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij gelooft ze het zelf nog ookquote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Chantal maakt Ingrid duidelijk dat zo ongeveer iedereen in huis behoorlijk achterbaks is, behalve zijzelf.
Kijk jij maar eens even in het puntentopic...quote:
Laat dat ...volgens mij... maar weg. Ze denkt werkelijk dat ze heel eerlijk is.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij gelooft ze het zelf nog ook
O jee! Is het zo erg?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens even in het puntentopic...![]()
Welnee, mijn Fok-vriendinnetje werd een beetje sjeloers.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooie voorzet, maar ik kop 'em niet in
Want die offert ons sterrenbeelden-maageden?????quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met gróte bogen om Bommie heenlopen...
Nou, wees gerust hoor Wicked Angel, ik zal nooit me nooit mengen in een goeie relatie.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, mijn Fok-vriendinnetje werd een beetje sjeloers.![]()
Vink eigenlijk best wel stoer, een beetje.![]()
![]()
maar nu doet ze ineens rare dingen met snoepjes en een klein piemeltje.![]()
Gert en WicketAngel moeten een keer van bil, maar ze zijn zich veel te bewust van de camera's.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Ben een paar uur weggeweest, maar er is gewoon weer geen klote gebeurd, hè?
[drein-mode] Wanneer wordt het nou een keer spannend? [/drein-mode]
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, mijn Fok-vriendinnetje werd een beetje sjeloers.![]()
Vink eigenlijk best wel stoer, een beetje.![]()
![]()
maar nu doet ze ineens rare dingen met snoepjes en een klein piemeltje.![]()
Gelukkig bestaat er een mute knopquote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef regenworm het volgende:
Een studentenverhaal van Lieske
Tja, en daar ontdek ik toch wéér een spelvautquote:Op donderdag 17 november 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Gert en WicketAngel moeten een keer van bil, maar ze zijn zich veel te bewust van de camera's.
Nou dát zal Wicked geruststellen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:11 schreef Day het volgende:
Maar ik vind Gert gewoon, ja God ja
Denk het nietquote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, en daar ontdek ik toch wéér een spelvaut![]()
Ze vertelde het verhaal rustig en het was best grappig.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:11 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er een mute knop![]()
Ai!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sssst, je verpest 't!quote:
Dat is vreemd. Ik zette de speakers juist wat harderquote:Op donderdag 17 november 2005 00:11 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er een mute knop![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ai!
En daar heb jij een hekel aan hè?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Sssst, je verpest 't!
Ik probeer hier wel je hachie te redden, man!
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
nog veel kijkplezier met Dido en Roel
Waarom noem je hem Tafkar? Ben benieuwd, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Zou het in ieder geval niet erg vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Day het volgende:
Hey, weet je wat me ineens te binnen schiet?
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat Nathalie Tafkar genomineerd heeft.
Reden: ze vond het echt niet leuk dat Tafkar probeerde stemafspraken te maken, had ze het nog met Dido over de volgende dag. En aangezien Naat tot nu toe de meest gewaagde nominaties heeft gedaan (Tanja), zie ik haar er best voor aan om Tafknar te nomineren.
Of is dit weer wishful thinking?
ze was net aan klagen in de slaapkamer dat ze helemaal tevreden was over haar motivatie, ze was de ware reden vergeten te noemenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Day het volgende:
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat Nathalie Rob genomineerd heeft.
Reden: ze vond het echt niet leuk dat Tafkar probeerde stemafspraken te maken, had ze het nog met Dido over de volgende dag. En aangezien Naat tot nu toe de meest gewaagde nominaties heeft gedaan (Tanja), zie ik haar er best voor aan om Tafknar te nomineren.
Ga Regenworm pesten, dan heb je binnen een uur RSI.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Docent Nederlands? Onderwijzer?quote:
Maar Regenworm is liev en jij nietquote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ga Regenworm pesten, dan heb je binnen een uur RSI.![]()
Bespeur ik hier enig sarcasme?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Het wordt toch echt de survival of the fittest. Maar om naar te kijken is het smullen. Het is hier niet gebouwd zodat wij in paradise zitten. Er moet wat gebeuren, maar er gebeurt verdomde weinig. Ik denk dat de druk behoorlijk opgevoerd gaat worden"
Nathalie: "Ja"
Tafkar = The Asshole Formely Know As Rob (bedacht door Scanman).quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Tafkar? Ben benieuwd, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Zou het in ieder geval niet erg vinden.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Docent Nederlands? Onderwijzer?
En, hebben ze het wel eens over BB?
Nogal bot he?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Tafkar = The Asshole Formely Know As Rob (bedacht door Scanman).
Ik heb mijn hoop gevestigd op Ingrid en Chantal, qua stemmen op R*bquote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Day het volgende:
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat Nathalie Tafkar genomineerd heeft.
Mag je vinden. Ieder z'n mening, toch?quote:
Oh jawel hoor. Ik probeer nu bv Demins via e-mail te helpen. Hij kan niet meer posten op Fok!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Maar Regenworm is liev en jij niet![]()
Valt nog erg mee vergeleken met andere dingen die hier over Rob geroepen worden toch?quote:
Ik ga campagne voeren bij het Vaticaan om je heilig te laten verklaren.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik probeer nu bv Demins via e-mail te helpen. Hij kan niet meer posten op Fok!
O dan weet ik het al.quote:
Heb ik ook eens gehad. Laat hem even de datum van de pc controleren of die nog wel goed staat!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik probeer nu bv Demins via e-mail te helpen. Hij kan niet meer posten op Fok!
Iemand een idee?
Lezen lukt wel en hij staat niet in het banmeldtopic.![]()
Wat lukt er precies niet dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand een idee?
Zou wel leuk zijn. Is tot nu toe nog niet gebeurd, toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:27 schreef APK het volgende:
De dames in de slaapkamer denken overigens dat de beelden van de nominaties morgen aan de bewoners getoond gaan worden.
Zoals Chantal nu in de slaapkamer ligt te zeuren lijkt het er in ieder geval heel erg op dat ze wederom Dido heeft genomineerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef melke het volgende:
Denk dat er heel wat mensen met 1 stem op de bank zitten. Misschien wel iedereen op Nathalie na
Heiligquote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga campagne voeren bij het Vaticaan om je heilig te laten verklaren.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad. Laat hem even de datum van de pc controleren of die nog wel goed staat!
uhm... nee... sorry....quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Iemand een idee?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:27 schreef Day het volgende:
Zou wel leuk zijn. Is tot nu toe nog niet gebeurd, toch?
Ik wordt = ik wordquote:Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Heilig![]()
Man ik wordt de volgende paus, de anti-christ!![]()
Dat herinnerde ik mij nog. Dat was ook mijn eerste advies...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad. Laat hem even de datum van de pc controleren of die nog wel goed staat!
spreekt voor zich.quote:
Ik word er helemaal zenuwachtig van.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wordt = ik word![]()
Het wordt nu flauw, dus ik zal het niet meer doen
Ik zit ook heel nerveuz mijn berigten tien keer door te lezen voordat ik ze post.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word er helemaal zenuwachtig van.
Nee, is op zich ook leuk, maar dan moet het totaal onverwacht zijn. Zo te horen hebben ze er al behoorlijk rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Is tot nu toe nog niet gebeurd, toch?
Nope, klok loopt zelfs een beetje achter.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
Staat de klok van zijn computer goed?
Als die in de toekomst staat, ondervind je problemen bij het posten. (pakt ie iig je cookies niet)
Helaas helaas die graftak ontspringt de dans wederom ben ik bang!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef melke het volgende:
Denk dat er heel wat mensen met 1 stem op de bank zitten. Misschien wel iedereen op Nathalie na
Hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoals Chantal nu in de slaapkamer ligt te zeuren lijkt het er in ieder geval heel erg op dat ze wederom Dido heeft genomineerd.
Waarom kan Demins niet meer posten dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand een idee?
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit ook heel nerveuz mijn berigten tien keer door te lezen voordat ik ze post.
kan hij geen nieuw wachtwoord aanvragen?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
Nope, klok loopt zelfs een beetje achter.
ja wat klonk dat lief..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:33 schreef M-en-A het volgende:
Wil Roel naar de DBK komen.... Roel naar de DBK
Ja, als hij dat nou eens wistquote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom kan Demins niet meer posten dan?
WAT wil er dan niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, klok loopt zelfs een beetje achter.
Dido heeft Chantal genomineerd. Zei ze vandaag bijna letterlijk tegen Roel.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:35 schreef mijn23 het volgende:
en dat dido lieske heeft genomineerd samen met naat
Hij krijgt een foutmelding:quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom kan Demins niet meer posten dan?
wat zei ze dan?kan het ook niet op lieske slaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido heeft Chantal genomineerd. Zei ze vandaag bijna letterlijk tegen Roel.
andere browser?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als hij dat nou eens wist
Ik hoop echt dat Chantal het meent en dat ze echt vrij veel om Lieske is gaan geven. En voordat iedereen weer 'doe niet zo naief' begint te roepen.... JA, ik denk dat ze het echt meent!quote:
Ik ben zo blij dat ik nooit meer ver-assend lees. Niet bij jou hoor, maar door anderen geschrevenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
BB had een goede reden om de nominaties twee keer openlijk te laten plaatsvinden. De eerste keer was omdat er massaal op Lieske was gestemd en de tweede keer dus omdat Dido 3 zeer verrassende stemmen kreeg. Dus als er nu niets verrassends is gebeurd, zal het niet openbaar worden denk ik.
Door de manier waarop ze op de slaapkamer in de gesprekken lag te draaien.quote:
Dit lees ik net in een streamverslag. Wat is er tegen hem gezegd???quote:Dido en Roel hebben zich teruggetrokken op de Slaapkamer. Roel vertelt eerst wat hij in de Dagboekkamer met Big Brother heeft besproken. Hij piekert zich suf over wat er tegen hem gezegd is.
Zijn we een keer samen naief.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Chantal het meent en dat ze echt vrij veel om Lieske is gaan geven. En voordat iedereen weer 'doe niet zo naief' begint te roepen.... JA, ik denk dat ze het echt meent!
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit meer ver-assend lees. Niet bij jou hoor, maar door anderen geschreven![]()
Het ging over mensen die evt 2 stemmen te pakken hebben. Toen zei ze:quote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef mijn23 het volgende:
[..]
wat zei ze dan?kan het ook niet op lieske slaan?
Rob had het goed in de uitzending van vandaag denk ik... dat 1 van de een spel speelt... en ik denk ook Dido.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef mijn23 het volgende:
dido alweer bij roel in bed,pff
PARTY TIME DUSquote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het ging over mensen die evt 2 stemmen te pakken hebben. Toen zei ze:
Joost en Ingrid op Roel
Roel en Lieske op Joost
en "Chantal heeft wsl ook 2 stemmen te pakken"
Dat laatste zegt ze niet zomaar
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Rob had het goed in de uitzending van vandaag denk ik... dat 1 van de een spel speelt... en ik denk ook Dido.
Niet te vroeg juichen, Scan.quote:
Die komt er morgen in, want BB weet ook wel dat ze het niet kunnen verkopen dat Chantal wint van Roel of Joostquote:Op donderdag 17 november 2005 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, Scan.
D'r lover moet er nog in, dus voorlopig gaat ze niet weg.
Roel of Joost wordt dus het slachtoffer.
Die graftak gaat er echt niet uit voordat BB een fatsoenlijk date ergens vandaan gevist heeft en ons minstens een week lang ermee opgezadeld heeft.quote:
Dit dacht ik dus ook!!!! En Dido het maar lachend wegwuivenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Rob had het goed in de uitzending van vandaag denk ik... dat 1 van de een spel speelt... en ik denk ook Dido.
Dan mag Chantal denk ik het pand verlaten. Vind ik wel jammer. Hoop nog altijd op Didoquote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het ging over mensen die evt 2 stemmen te pakken hebben. Toen zei ze:
Joost en Ingrid op Roel
Roel en Lieske op Joost
en "Chantal heeft wsl ook 2 stemmen te pakken"
Dat laatste zegt ze niet zomaar
Ja en vooral dat láchen vanavond, om echt élk fucking stom grapje dat ze maakte, begh..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Roel is echt vlieft. De manier waarop hij naar dat mens kijkt... Brrrrrr.
Het gaat juist lekker snel nuquote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Klote joh dat het allemaal zo traag gaat hier.
Ik zit tussen een aantal topics te switchen en dat duurt al úren!![]()
Plus dat ik nu geen streams heb.
Ik er al een afkickkliniek voor BB-volgers??![]()
Of Dido moet er gauw uitvliegen en Roel Lieske opeens alle hoeken van het BB huis laten zien. Maar dat zie ik ook niet zo gauw gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
Dido is bang dat het gedoe in bed sluipenderwijs steeds iets heftiger wordt.
Ze wil het "een beetje oppervlakkig houden."
Dit wordt een volledig neukvrije BB, voor zover dat nog niet duidelijk was.
je moet Jernau Morat Gurgeh zoeken, hij weet het vast welquote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef APK het volgende:
Hij krijgt een foutmelding:
Index Code#0
Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
100 % zeker!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik begin zoveel medelijden met je te krijgen vanwege je computertrubbels dat ik overweeg, herhaal overwéég, je wat puntjes te geven. Maar misschien verander ik morgen weer van gedachtenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
zou je blij worden van een vrijpartijtje tussen dido & roel?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
Dido is bang dat het gedoe in bed sluipenderwijs steeds iets heftiger wordt.
Ze wil het "een beetje oppervlakkig houden."
Dit wordt een volledig neukvrije BB, voor zover dat nog niet duidelijk was.
Ja zo geestig is ze nou ook weer niet. Soort Nathalie, maar dan anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en vooral dat láchen vanavond, om echt élk fucking stom grapje dat ze maakte, begh..
wat automatisch betekend dat het nog saaier wor. chantal weg van d'r lovert, rob die de touwtjes nog steviger in handen krijgt en de boel dirgigeert tot een ongeinspireerde bagger ( thnx HT!)quote:Op donderdag 17 november 2005 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, Scan.
D'r lover moet er nog in, dus voorlopig gaat ze niet weg.
Roel of Joost wordt dus het slachtoffer.
Ja ik hoorde het ook. Doordat ze constant zulke dingen zegt mag ze wat mij betreft zo snel mogelijk naar huis. Jammer genoeg scheelde het donderdag maar 1 procent en had de verkeerde persoon pechquote:Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef mijn23 het volgende:
OH MY GOD,dido weer bezig: "een vriend van mij heeft tegen
BB gezegd.dido heeft iets over zich heen ,alle mannen worden verliefd op haar"dat zegt ze nu dus over zichzelf
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef mijn23 het volgende:
OH MY GOD,dido weer bezig: "een vriend van mij heeft tegen
BB gezegd.dido heeft iets over zich heen ,alle mannen worden verliefd op haar"dat zegt ze nu dus over zichzelf
Rob: oh maar tegen ons kan je het wel zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
Rob: dido niet zeggen wie je genomineerd hebt!
Dido : nee ik doe het niet omdat jullie het niet willen
tactische kutongein!
Ik zat naar die dwaas van een Rob te luisteren en heb het dus gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Zit nu Ingrid Chantal zwart te maken tegenover Nathalie? Hoor ik dat goed??
volgens mij over rob?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik zat naar die dwaas van een Rob te luisteren en heb het dus gemist
Nou, niet blij in de zin van opgewonden, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:49 schreef Wup het volgende:
[..]
zou je blij worden van een vrijpartijtje tussen dido & roel?
Je kunt natuurlijk zelf een AFBB-kliniek (Anonieme Fok! Big Brother)openen en lotgenoten oproepen voor gespreksgroepenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
oke nee zo bedoelde ik het ook hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
Nou, niet blij in de zin van opgewonden, als je dat bedoelt.
Maar het is voor ons voyeuristen toch de kroon op het werk, als mensen ondanks de camera's met elkaar gaan liggen rampetampen.Dat we dan allemaal meekijken hier.
![]()
En de schaamte achteraf... en het geroddel (Chantal: "persoonlijk zou ik dat echt nóóit gedaan hebben!" (nee koe, maar dat ligt niet aan jou!) )
Ja, toch wel leuk als het er van zou komen.![]()
het was niet wie er pech had maar wie er (bijna) sex hadquote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook. Doordat ze constant zulke dingen zegt mag ze wat mij betreft zo snel mogelijk naar huis. Jammer genoeg scheelde het donderdag maar 1 procent en had de verkeerde persoon pech
**meldt**quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk zelf een AFBB-kliniek (Anonieme Fok! Big Brother)openen en lotgenoten oproepen voor gespreksgroepen![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
Laters vandaag, nominaties morg in de live uitzending![]()
Tarusten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
Laters vandaag, nominaties morg in de live uitzending![]()
Tarusten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Het is weer mooi geweest![]()
![]()
Extravoor teringdwerg Gert
wel geluid maar volgens mij zit Joost met zijn zender te klooienquote:Op donderdag 17 november 2005 01:03 schreef mijn23 het volgende:
zijn er bij jullie ook haperingen in het geluid op de streams?>
We kunnen er natuurlijk altijd nog na afloop van BB hier een topic voor openenquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En nog bedankt dat je gisteren waarschuwde voor de vervroegde reguliere!
Geen haperingen, wel heel slecht geluid.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:03 schreef mijn23 het volgende:
zijn er bij jullie ook haperingen in het geluid op de streams?>
Om af te kicken is wel zo prettig? Na 3 maanden val je opeens in een gatquote:Op donderdag 17 november 2005 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk altijd nog na afloop van BB hier een topic voor openen![]()
![]()
wel ,hij verteld net dat hij op gevoel heeft gestemd en niet taktisch,dus op roelquote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef melke het volgende:
Heeft Joost nou wel op Roel gestemd of niet?
Ben bang van wel. Maar gezien de variatie van programering bij Talpa, hebben we misschien nog wel geluk. Komen ze in versneld tempo met BB6.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Om af te kicken is wel zo prettig? Na 3 maanden val je opeens in een gatNa het lurken, posten, lezen en meelezen *snik* moeten we wel even afkicken toch???
Ben benieuwd wat Roel gedaan heeft. Wat die zei eerder dat hij twijfelde of hij wel het goede besluit genomen hadquote:Op donderdag 17 november 2005 01:08 schreef mijn23 het volgende:
[..]
wel ,hij verteld net dat hij op gevoel heeft gestemd en niet taktisch,dus op roel
ik heb ook in de slaapkamer haperingen in mijn geluidquote:Op donderdag 17 november 2005 01:08 schreef melke het volgende:
Het geluid is zo slecht omdat ze batterijen van hun zenders leeg zijn
Misschien moet je dan eens in de keuken gaan zittenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ik heb ook in de slaapkamer haperingen in mijn geluid
ik begrijp hieruit dat je Chantal graag terugziet een volgende BBquote:Op donderdag 17 november 2005 01:14 schreef M-en-A het volgende:
FF vast een voorzet geven aan Hummie..... [..]
Dat niet, maar is een snelle voortzetting voor BB6.... maar nieuwe en betere ideeën zijn altijd welkomquote:Op donderdag 17 november 2005 01:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik begrijp hieruit dat je Chantal graag terugziet een volgende BB
Dat vind ik wel vaker met Chantal, Scanman! Ze ziet het vaak erg helder en geeft dat ook duidelijk aan bij anderen! (jammer dat ze het bij haar zlef niet ziet ja)quote:Op donderdag 17 november 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Chantal ziet heel veel dingen wel behoorlijk helder, moet ik eerlijk toegeven. Als ze dan ook nog een keer haar eigen gedrag helder gaat zien en beoordelen, zou het een stuk beter gaan.
beetje genante situatie idd. op zo een slaapzaalquote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Dat gesmak, pfff ga dan onder de dekens zoenen dan hoor je dat gekus tenminste niet. Ik zou me dood irriteren als ik Rob zou zijn
Hummie had laatst aangegeven dat ie denkt aan onderwerpen als euthanasie en abortus ofzo in de toekomstige BB versies. Wat ik dus totaal niet opwinded vind om naar te kijken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:14 schreef M-en-A het volgende:
FF vast een voorzet geven aan Hummie..... Laat dit weekend Chantal bevruchten door de Talpa-date.... over hooguit 3 maand beginnen met BB6 en dat wordt ECHT een survival.... de bewoners moeten vanaf eind maart tot eind december in het huis blijven. Om de twee weken wordt er minimaal 1 bewoner vervangen door een nieuwe bewoner. (Houdt het nog dragelijk om naar te kijken). Mensen die SMS-en op de nominaties krijgen per SMS van Talpa 5 euro gestort op hun bankrekening, haha. Ondertussen wordt er een bureau door Talpa ingeschakeld om een verloskundige, kraamhulp en kinderverzorgster voor Chantal te vinden....
De rest is nog vrij voor invulling dus als je ideetjes hebt........... laat ze maar los.... gooi je fantasie open, maar dan wel in het redelijke en menselijke.
Ik vind Chantal echt een stuk leuker geworden. Oke, ze roddeld veel, maar voor de rest vind ik het wel een oke iemandquote:Op donderdag 17 november 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Chantal ziet heel veel dingen wel behoorlijk helder, moet ik eerlijk toegeven. Als ze dan ook nog een keer haar eigen gedrag helder gaat zien en beoordelen, zou het een stuk beter gaan.
haha, oke het was ook maar een flauw geintjequote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef M-en-A het volgende:
Dat niet, maar is een snelle voortzetting voor BB6.... maar nieuwe en betere ideeën zijn altijd welkom
Behalve Nathalie?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Als ik alles een beetje kan inschatten, zijn de nominaties alsvolgt:
Dido: Chantal
Nathalie: Lieske
Ingrid: Rob
Lieske: Joost
Chantal: Dido
Joost: Roel
Roel: Joost
Rob: Ingrid
Allemaal genomineerd
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido heeft Roel net afgetrokken tijdens het zoenen, wat een slet...
Hummie wil er ook euthanasie in, gebruiken ze daar ook Chantal gewoon voor. Lekker makkelijk, alles in één.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:14 schreef M-en-A het volgende:
FF vast een voorzet geven aan Hummie..... Laat dit weekend Chantal bevruchten door de Talpa-date.... over hooguit 3 maand beginnen met BB6 en dat wordt ECHT een survival.... de bewoners moeten vanaf eind maart tot eind december in het huis blijven. Om de twee weken wordt er minimaal 1 bewoner vervangen door een nieuwe bewoner. (Houdt het nog dragelijk om naar te kijken). Mensen die SMS-en op de nominaties krijgen per SMS van Talpa 5 euro gestort op hun bankrekening, haha. Ondertussen wordt er een bureau door Talpa ingeschakeld om een verloskundige, kraamhulp en kinderverzorgster voor Chantal te vinden....
De rest is nog vrij voor invulling dus als je ideetjes hebt........... laat ze maar los.... gooi je fantasie open, maar dan wel in het redelijke en menselijke.
Had ze een pincet meegenomen in bed dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido heeft Roel net afgetrokken tijdens het zoenen, wat een slet...
Daar zou ik wel tevrede mee zijn. Wie mag er dan naar huis?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Als ik alles een beetje kan inschatten, zijn de nominaties alsvolgt:
Dido: Chantal
Nathalie: Lieske
Ingrid: Rob
Lieske: Joost
Chantal: Dido
Joost: Roel
Roel: Joost
Rob: Ingrid
Allemaal genomineerd
Forum Opties | |
---|---|