quote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
rent-a-friend
Deze maand met extra airmiles
Houtepoot of hout wormpjequote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef Giggio het volgende:
Rob: "Mijn vrienden beuken er gelijk op los"
welke vrienden?
Klopt deze was eerstquote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Deze was eerst.
op te fleurenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef F4iTH het volgende:
Even een mooie cap om de topic mee op te fleuren...
[afbeelding]
tis ze mooi en onschuldig he?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[quote]Op woensdag 16 november 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
en de rest op de bank vanwege stemafspraken
En dan alle irritandjes eruit![]()
Mijn zusje(die normaal nooit BB kijkt) zei vandaag tijdens het BB kijken al wijzend :"Ja ja, die blonde, das toch zon kelly, zon travo!"quote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ze mooi en onschuldig he?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijn zusje(die normaal nooit BB kijkt) zei vandaag tijdens het BB kijken al wijzend :"Ja ja, die blonde, das toch zon kelly, zon travo!"
Ze bedoelde ingrid
Lieske eruit. (Moet ze wel eerst op de bank komen.)quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van tanjadinges.
Ben benieuwd wat zijn voorspelling is voor de volgende nominatie ronde
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Wup het volgende:
[..]
zo Gert, een collectors item, ze heeft haar mond normaal
dat roept ie al sinds rikkert weg isquote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieske eruit. (Moet ze wel eerst op de bank komen.)
Tandarts liever niet brrquote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt de tandarts langs dan? Gezellig
Daar zullen ze wel voor zorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieske eruit. (Moet ze wel eerst op de bank komen.)
Ik check regelmatig de Nominatie-topic maar hij is nog niet langs geweestquote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van tanjadinges.
Ben benieuwd wat zijn voorspelling is voor de volgende nominatie ronde
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijn zusje(die normaal nooit BB kijkt) zei vandaag tijdens het BB kijken al wijzend :"Ja ja, die blonde, das toch zon kelly, zon travo!"
Ze bedoelde ingrid
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Muerte het volgende:
De puist heeft last van Rob.
[afbeelding]
Als lieske weg moet dan zal ik er goed ziek van zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat roept ie al sinds rikkert weg is
Ik hoop op d'r stembanden aan het kauwen of zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef Wup het volgende:
wat zit Chantal te doen?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop op d'r stembanden aan het kauwen of zo.![]()
Ja ze brengt tenminste nog wat kleur in dat huisquote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als lieske weg moet dan zal ik er goed ziek van zijn.
Liekse is gewoon de leukste liefste van BB5
Nee, ik vind het af en toe wel leuk om heel fel uit te lichten, met vet contrast. Dan krijgen die sullen haast iets glamorous.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ben je aan het testen Gert??![]()
wel mooi hoor die verschillende kleurtjes en effecten
hahaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Ik hoop op d'r stembanden aan het kauwen of zo.![]()
Ja maaaaaaaaaar.... óngetwijfeld weer met d'r badpak aan.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef F4iTH het volgende:
Je geloof het niet maar Chantal gaat volgens mij echt douchen![]()
![]()
Glamorous???? Deze bewoners???quote:Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik vind het af en toe wel leuk om heel fel uit te lichten, met vet contrast. Dan krijgen die sullen haast iets glamorous.
Haast hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |