maar je gaat nu ook zonder trustenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er staat geen truste bij toch ?
nu ga ik wel
En marokko ook al niet!quote:
Same here!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook slapen
Tot morgen Hoolies!
50 % tochquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
32 landen, 4 Nederlands coaches, 12,5 % kans dat een Nederlander wereldkampioen wordt.
Ja hoor, ik doe meequote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef Bjoro het volgende:mag je hier ongegeneert blij zijn dat zwitserland door is ?
je mag T&T er wat mij betreft wel aftrekken want die hebben echt het niveau niet om wereldkampioen te wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
32 landen, 4 Nederlands coaches, 12,5 % kans dat een Nederlander wereldkampioen wordt.
het wordt OF een nederlander OF nietquote:
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag T&T er wat mij betreft wel aftrekken want die hebben echt het niveau niet om wereldkampioen te worden
Mark von Bommel?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |