En ChrisJX als een crossfiets uit Oezbezikstanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Yentl klinkt als yeti. En als Barbra Streisand
Gelukkig is dat dan ook niet mijn echte naamquote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ChrisJX als een crossfiets uit Oezbezikstan![]()
Zo heet een meisje uit de straat achter ons, en haar broertje heet heel origineel Dylan.quote:
quote:
Jouw avatar!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En ChrisJX als een crossfiets uit Oezbezikstan![]()
Spuit 11quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:58 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Jouw avatar!![]()
"It's shabbes!"![]()
"OVER THE LINE!"![]()
Moest ik even kwijt
Bek dicht Maikolquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welke naam zou jij je kind geven?
» Claire
» Anne-Sophie
» Vivian-Claire
» Anne-Claire
Waarom van die kakkerige kutnamen. Mensen die een dubbele naam hebben en/of mensen die Claire heten moeten hun eigen kuil graven
.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef Brunette het volgende:
Anne-Bep is mooier
nee het is een meisje dus je bent tante geworden ....quote:Op maandag 21 november 2005 17:54 schreef Billy_Mack het volgende:
OOMPJE! :d
die snap ik niet...quote:Op maandag 21 november 2005 18:24 schreef missC het volgende:
nee het is een meisje dus je bent tante geworden ....
bron : bij Hazeldonk rechtsaf
Claire is echt een naam voor nep-kakkers. Vreselijkquote:
Perfecte verwoordingquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef Coldplaya het volgende:
Claire is echt een naam voor nep-kakkers. VreselijkValt onder dezelfde catergorie als rugbyshirts, rode broeken en een geassimileerd Gooisch accent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |