dat klinkt in ieder geval een stuk beter dan alle hierboven genoemde namenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:15 schreef BrauN het volgende:
Petra.
Tenzij je een hele nare Petra kent en dan bedoel ik ook echt een heeeele nare he.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat klinkt in ieder geval een stuk beter dan alle hierboven genoemde namen
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef FiveseveN het volgende:
Ik zie mezelf al roepen: Vivian-Clare! EEEeeeeetennnnn!!!!
Anne-Claire, niet in de zandbak bij dat gepeupel!.
Anne-Sophie, niet encanailleren, hoe vaak heb ik dat al gezegd.
Ja, ga eens door, ik lig helemaal dubbelquote:Op donderdag 17 november 2005 14:43 schreef -LadyJane- het volgende:
Of Celeste, is ook best oke, of, nou, ik kan nog wel even door gaan.
Hoi Staliquote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef Stali het volgende:
Tenzij je een hele nare Petra kent en dan bedoel ik ook echt een heeeele nare he.
Niet een klein beetje van zo daar heb je weer de zoveelste Petra, want er zijn zoveel Petra's
Maar net die ene nare en dan weet je zeker dat je jouw kind nooit Petra zal noemen.
Dat kan een naam ook teweeg brengen...
En ChrisJX als een crossfiets uit Oezbezikstanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Yentl klinkt als yeti. En als Barbra Streisand
Gelukkig is dat dan ook niet mijn echte naamquote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ChrisJX als een crossfiets uit Oezbezikstan![]()
Zo heet een meisje uit de straat achter ons, en haar broertje heet heel origineel Dylan.quote:
quote:
Jouw avatar!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En ChrisJX als een crossfiets uit Oezbezikstan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |