quote:
quote:
Of je kijkt even een klein beetje terug in dit topic, zodat déjà vu reacties als deze achterwege kunnen blijvenquote:
Anorexia slaat ook bij mannelijk Hollywood toe!quote:Op zondag 27 november 2005 16:24 schreef Nuna het volgende:
George Clooney. Voor de kijkers rechts
[afbeelding]
Hoe kan je zó snel zó lelijk worden, ik snap 't nogsteeds nietquote:Op zondag 27 november 2005 17:30 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Melissa Joan Hart again.
![]()
Doen ze het niet meer![]()
Ze is gewoon heel erg zwanger.quote:Op zondag 27 november 2005 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan je zó snel zó lelijk worden, ik snap 't nogsteeds niet.
Deze foto is van dezelfde reeks. Hier staat hij nog wel enigszins flatteus op. Maar als hij een ziekte heeft dan telt die foto natuurlijk nietquote:Op zondag 27 november 2005 17:31 schreef Copycat het volgende:
George Clooney: "2005 was een rotjaar!"
Het gaat dit jaar sowieso niet zo goed met George.
Wel raar dat zijn gezicht er zo dunnetjes uitziet, aangezien hij rugklachten heeft omdat ie voor een rol kilo's moest aankomen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:00 schreef MUUS het volgende:
Hadden we deze al eens gezien?
Ralph 'Karate Kid' Macchio toen.....
quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
Deze foto is van dezelfde reeks. Hier staat hij nog wel enigszins flatteus op. Maar als hij een ziekte heeft dan telt die foto natuurlijk niet
[afbeelding]
Ik vind haar wenkbrauwen ook zo lelijkquote:Op zondag 27 november 2005 17:30 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Melissa Joan Hart again.
![]()
Lid zijn van de Jackson-familie staat geloof ik garantie voor een stoornisquote:
blijft eeuwig zondequote:Op zondag 27 november 2005 17:30 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Melissa Joan Hart again.
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
op die foto's staat ze helemaal niet onflatteus, dat ze zwanger is is toch alleen maar fijn voor haar?? Beetje makkelijk al die opmerkingen... ze lacht in ieder geval.
Dat vind ik nou ook. Al moet ik KinkyGiraf wel gelijk geven dat het wel erg makkelijk is om hoogzwangere vrouwen af te kraken.quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef rena het volgende:
[..]
Neem dit topic eens niet zo serieus joh![]()
Als ze erg aankomen of veel vocht vasthouden zou dat best kunnen ja.quote:Op zondag 27 november 2005 23:02 schreef Copycat het volgende:
Krijgen alle zwangere vrouwen ook een enorm hangend lui oog?
Of heeft ze dat altijd al gehad?
quote:Op zondag 27 november 2005 23:02 schreef Copycat het volgende:
Krijgen alle zwangere vrouwen ook een enorm hangend lui oog?
Of heeft ze dat altijd al gehad?
Lukt makkelijk met wat soepwerk.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef DrDentz het volgende:
maaruh.. zal ze ooit weer fotomodel achtig eruit kunnen gaan zien
Janet heeft Michael opgegeten!!!!!!!!!! Oh My God!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou, edit het dan, muts.quote:Op maandag 28 november 2005 09:35 schreef Copycat het volgende:
Goh... waar heb ik die foto's eerder gezien...
Oh ja... in ditzelfde topic... meerdere malen...![]()
Je bent zelf een mutsquote:Op maandag 28 november 2005 09:37 schreef milagro het volgende:
Nou, edit het dan, muts.
Dat krijg je als je snel reageren gebruikt terwijl de pagina nog laadt, hè![]()
jij bent de moderator, schat, dat is ook modden, overbodige plaatjes verwijderenquote:Op maandag 28 november 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent zelf een muts!
En je kunt het zo te zien ook prima zelf editten!
![]()
Die is best dikquote:Op zondag 27 november 2005 17:30 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Melissa Joan Hart again.
![]()
mee eens!quote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef Nuna het volgende:
Geen gezeur, foto's posten!Wil Celebs afkraken zodat mijn dag toch nog een beetje goed word
Nee hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef Scorpie het volgende:
emma watson is best lekkah aan het worden![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef Scorpie het volgende:
Emma Watson (Harry Potter's Hermione Granger) [Deel 2]quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |