Hup Spanjequote:
2 keer Juvequote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef superjoden het volgende:
[..]
Hup Spanje![]()
2x naar Fiorentina , cool![]()
En 2x de beladen wedstrijd tegen Juve, kan gewoon niet beter..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef superjoden het volgende:
[..]
Hup Spanje![]()
2x naar Fiorentina , cool![]()
Neenee, ben in Florence geboren en mijn ouders wonen er. Vlieg met ryanair naar Pisa, trein Firenze, en voor kaartjes wordt op het moment geregeld. Heb natuurlijk wel geluk dat viola 2x in één week Juve treftquote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef JamesDean het volgende:
[..]
2 keer Juve![]()
Im soo jealous (Afunados: hoe heb je dit geregeld als ik vragen mag, zoiets als rtl 5 voetbalreizen)
Het klinkt erg gaaf en niet erg prijzig als ik dit lees, natuurlijk heb jij het goed uitgekozen met 2 wedstrijden in de week, en 2 keer Juve. Niceequote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Neenee, ben in Florence geboren en mijn ouders wonen er. Vlieg met ryanair naar Pisa, trein Firenze, en voor kaartjes wordt op het moment geregeld. Heb natuurlijk wel geluk dat viola 2x in één week Juve treft![]()
Overigens is zoiets makkelijk te regelen en vrij goedkoop(ryanair kost vrijwel niets, hostel misschien 20euro, kaartje ook zoeits) voor geinteresseerden..
doe je netjes...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Neenee, ben in Florence geboren en mijn ouders wonen er. Vlieg met ryanair naar Pisa, trein Firenze, en voor kaartjes wordt op het moment geregeld. Heb natuurlijk wel geluk dat viola 2x in één week Juve treft![]()
Overigens is zoiets makkelijk te regelen en vrij goedkoop(ryanair kost vrijwel niets, hostel misschien 20euro, kaartje ook zoeits) voor geinteresseerden..
Ligt eraan. Nu is er bijvoorbeeld een tijdelijke actie, gratis stoelen, waarbij enkel belastingen betaald moeten worden. Dat komt op een 15 euro uit, niets natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef Hork het volgende:
Vanavond 50 euro op Tjechie en Italie
@ Afunados: wat is een totaalprijs voor Ryanair ongeveer dan ? Klinkt namelijk wel interessant![]()
Voor Fiorentina is dan bij een normale wedstrijd geen probleem, en kan je 's middags gewoon een kaartje kopen in een café bij het stadion. Ook bij Roma is het geen probleem, zelfs bij toppers niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:57 schreef superjoden het volgende:
[..]
doe je netjes...
is het overwegen waard... lijkt mij wel gaaf maar je moet wel weten of je zeker aan kaartjes kan komen. Misschien eens kijken of mijn maatje een keer meewil
Dat zal lastig zijn, voor Milan is het lastiger kaartjes krijgen, zeker voor zo'n topper. Je zou het eens op een Engelstalig Milanforum moeten navragen..quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef JamesDean het volgende:
Dit klinkt erg gaaf, hoe zit het met tickets boeken voor een wedstrijd zoals AC Milan - Juventus of iets dergelijks, hoe kom je daaraan?
Ach die wedstrijd waar jij naar toe gaat, is ook zeker de moeite waard. Ik vervuil het topic nu een beetje, dus geef ik nu wel even mijn email / msn adres als je dat okey vindt: j.klomp@gmail.com. Ik ben namelijk wel geinteresseerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:12 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dat zal lastig zijn, voor Milan is het lastiger kaartjes krijgen, zeker voor zo'n topper. Je zou het eens op een Engelstalig Milanforum moeten navragen..
Voor Rome en Fiorentina is het normaal gezien geen probleem kaartjes te kopen(gewoon aan het stadion)
Ontopic:BELGIE 1-0
Goed dat ik het weetquote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Voor Fiorentina is dan bij een normale wedstrijd geen probleem, en kan je 's middags gewoon een kaartje kopen in een café bij het stadion. Ook bij Roma is het geen probleem, zelfs bij toppers niet.
Als het ooit zover komt, moet je maar wat laten weten, dan kan ik je wel helpen met adressen etc.
Bedankt voor je uitleg; ik dacht aan een paar honderd euro.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ligt eraan. Nu is er bijvoorbeeld een tijdelijke actie, gratis stoelen, waarbij enkel belastingen betaald moeten worden. Dat komt op een 15 euro uit, niets natuurlijk.
Maar normaal zijn de prijzen 30.00(+belastingen), en gaan deze omhoog of omlaag naargelang het vliegtuig volzit(door de week buiten het seizoen kost het vrijwel niets). Goedkopere prijzen zijn overigens vanuit Charleroi, Eindhoven is over het algemeen wat duurder geloof ik..
En Ryanair vliegt buiten Pisa ook naar Rome en Bergamo(uurtje van Milaan), dus kan je zelf in principe wedstrijd uitzoeken. Bij de vliegvelden staan betaalde shuttlebussen naar het station van resp. Firenze, Rome en Milaan.
Ik vlieg zo normaalgezien een keer of vier naar Firenze, kan het absoluut aanraden![]()
Ik heb je voorbeeld gevolgd. Deze 5 heb ik ook ingezet met een multiple 3 bet.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
NBA en NHL moet vanavond ook maar weer eens goed gaan met onder andere de Red Wings, Vancouver Canucks, Atlanta Trashers, 76'ers en de Nuggets.
TerugVindPostquote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef Renee2004 het volgende:
tvp?
Ik had dezelfde 5 als jou -> Zie je post.quote:
Kings winnen met 94-90. Geen show vandaag.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:47 schreef Butra het volgende:
Australisch basketbal, begint om 9:40.
Sydney Kings -15 vs. Townsville Crocs.
Nummer 1 tegen de nummer 9. De Kings maken er thuis altijd een showtje van.
35 euro down the toilet.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef sr_firewire het volgende:
Had je wat ingezet Butra ?
Lastig.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:54 schreef Renee2004 het volgende:
bliksemschigt wat zijn je nhl voorspellingen?
Ik dank je voor de cashback betquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:16 schreef Bruggigol het volgende:
Nog een gratis cashback:
5free = 5 euro
Ach ajax kan toch niet scoren en PSV wint wel met 2 doelpunten verschil dus je geld is binnenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:56 schreef jmac het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Vitesse wel een mooie banker wordt als 't zo doorgaat6euries en het staat nu 1-2 dus moet wel goedkomen denk ik of hoop ik)
Waarom ik twente heb genomen: fout gedrukt
2005-11-16 22:38:37 N°25088860 1.50 27.00 ¤
18-11-2005 20:30:00 Willem II - Vitesse 1:0 / Handicap / Vitesse (‑1) 6.00
19-11-2005 20:00:00 RKC Waalwijk - PSV 1:0 / Handicap / PSV (‑1) 3.00
2005-11-16 22:37:01 N°25088800 1.50 11.48 ¤
19-11-2005 20:00:00 RKC Waalwijk - PSV 1:0 / Handicap / PSV (‑1) 3.00
19-11-2005 20:15:00 Ajax - Twente 0:1 / Handicap / Twente (+1) 2.55
* HoIIandia maakt zich met deze post belachelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:12 schreef HoIIandia het volgende:
ik heb vitesse voor vanavond gelayed!
Het loopt al dun langs de broekspijpjes van Stijn Vreven![]()
De pick van Hugo Borst is vitesse dus ik heb er vertrouwen in
Robert Maaskant
![]()
![]()
Laat maar,m het staat er naast.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
Hoe werkt zo'n cashback bet precies?
Bedankt in ieder geval voor de codes..
Kies een bet, zet 15euro in het witte vakje en kies het cashbet blokje en vink het aan. Dan doorgaan klikken en en je cashbet is klaar. Als je wint win je, en als je verlies staat het na een paar uurtjes weer op je saldo. Wat je zelf wel kan bedenken is dat het slim is de cashbet te gebruiken op een quote hoger dan 3 (of hoger). Psv uit winnen van schalke@4 is bijvoorbeeld wel aardig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
Hoe werkt zo'n cashback bet precies?
Bedankt in ieder geval voor de codes..
Waar kun je daar op wedden dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef HoIIandia het volgende:
Ow ja, robert maaskant mag na deze wedstrijd heel hard wegsprinten uit tilburg, die kan dus 100% vertrekken nu, dat is een banker
Als je 15 euro dus inzet op een quotering van 3, krijg je dan die hele 45 euro bijgeschreven of alleen de winst van 30?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Kies een bet, zet 15euro in het witte vakje en kies het cashbet blokje en vink het aan. Dan doorgaan klikken en en je cashbet is klaar. Als je wint win je, en als je verlies staat het na een paar uurtjes weer op je saldo. Wat je zelf wel kan bedenken is dat het slim is de cashbet te gebruiken op een quote hoger dan 3 (of hoger). Psv uit winnen van schalke@4 is bijvoorbeeld wel aardig.
Net als normaal! dus daarna staat er 45 euries op je account.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je 15 euro dus inzet op een quotering van 3, krijg je dan die hele 45 euro bijgeschreven of alleen de winst van 30?
Cha ching.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:35 schreef Butra het volgende:
Ik hou het rustig vanavond:
30 euro op Vitesse (0) @ 2.00.
Je kan ook maar 1 euro inzetten op Betfair.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef JamesDean het volgende:
edit: mrbookmaker...hmm misschien binnenkort hier maar eens een accout openen, vind het voordelig dat je niet perse 4 euro moet inleggen zoals betfair.
Netjes Butraquote:
Morgen ben ik nuchter en snap ik het misscien.quote:Wed nu op de Champions League.
Je verliest? We betalen je gewoon terug!
Hoe werkt het?
Je logt in en gebruikt de promocode CADEAU
Stort minimaal 15 euro op je MrBookmaker spelrekening om maximaal te
profiteren van dit cadeau.
Je plaatst je weddenschap: je wedt bvb. 15 euro dat PSV wint tegen Schalke, aan een notering van 4.00. PSV wint? Je krijgt 60 euro! PSV wint niet? We betalen je 15 euro terug!
Kortom, deze weddenschap bij MrBookmaker kan je niet verliezen!
Belangrijk
- De terugbetaling van je weddenschap bedraagt maximum 15 euro.
- Je moet minimum 18 jaar zijn om je te kunnen registreren bij MrBookmaker.
- Je kan slechts 1 maal gebruik maken van deze actie.
- De actie is geldig tot en met 24 november.
- Het MrBookmaker reglement is geldig voor alle promotie-acties.
ja, voor de CLquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef kikoooooo het volgende:
Jullie ook een smsje gehad van MrB?
Het verschil bij zulke bets tussen Mr.B en mijn bookie is dan nog een verschil van 30 á 40 euro hoger bij mijn bookiequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:43 schreef sr_firewire het volgende:
Oh dacht al dat het aan mijn pc lag, was even het verschil aan het checken dus MrB en Toto, als ik 20 euro inzou zetten op die 3 wedstrijden...
¤ 128,50 zou de bet zijn op Mr.B
¤106 is hij op toto.nl
22,50 euro verschil bij een bet van 20 euro !! niet normaal....
Yup. Kan allemaal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef Adothehague het volgende:
Ey,
Ik heb een vraagje over de cashback optie van Mr Bookmaker.
Kan ik deze cashback ook in een combo van byvoorbeeld 3 wedstrijden gebruiken? Of kan je maar op 1 wedstrijd je cashback inzetten?
Mvg
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Kan allemaal.
Vind Heerenveen -1 bij Sparta @ 5.00 ook wel een hele mooie
Same here.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef kikoooooo het volgende:
tyfus, ik denk.. ook maar weer eens storten op mrb icm die cashback... duurt t al 5 minuten om alleen de index te laden... ligt dat aan mij?
Goedzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:34 schreef Renee2004 het volgende:
oke, ga met afunados mee, zet 2,50 in
Bulleen wint met 26 punten verschil.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Butra het volgende:
Voor morgenochtend alvast:
Vrouwenbasketbal Australie:
Bulleen -38 vs. AIS @ 1.90.
AIS verloor vandaag met 37 punten verschil. Niet gek ook, want het zijn geen full-profs. Twee dagen achter elkaar spelen wordt ze waarschijnlijk iets te veel van het goede.
Ik heb gezondigd. Aangezien het geld niet op mrbookie stond ben ik maar s naar de sigarenboer geweest en wat ingezet. Wat een belevenis! Staan daar 7 man te discussieren op wat/hoe ze gaan inzetten en alles te bespreken. Daarna elkaar allemaal succes wensen etc. Wat een verademing in vergelijking met het internetquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef jmac het volgende:
lol. heb ook die toto site bekeken. PSV etc. krijgen dan 1.35!! humor. voordat je daar eens winst hebt werk je met combo's van 10 tsss.
haha, nuja kan het missen en had gewoon zin om wat in te zetten! Zo hoge bedragen zijn het niet. En ach, sentiment uit de jeugd hequote:Op zaterdag 19 november 2005 14:58 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Jij bent wel heel erg verslaafd jmac dat je koste wat het kost geld moet inzetten, desnoods bij de toto![]()
![]()
![]()
Volgens mij kunnen ze met alleen de dagwinst al een perfecte server aankopen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:24 schreef raz0r1986 het volgende:
een bookmaker als MrB kan toch wel een betere server aanschaffen waar draait die site nu op? i guess an korean hosting lol
Sparta doet het niet echt slecht he, zeker thuisquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:37 schreef WinnarJ het volgende:
ik heb hem ingezet op Heerenveen -1 @ 5.00
zijn er geblesseerde bij Heerenveen ofzo...waarom is die odd anders zo hoog? ze hebben vorige week Grunn met 4-0 opgerold
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:06 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Oef Betfair plat op de zaterdagmiddag....dat is niet best voor de livewedders.
Dat post ik hier niet omdat het een relatief onbekende bookie is, waar de gokpolitie niet van op de hoogte is. Ze betalen erg goed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:55 schreef sr_firewire het volgende:
Ik ben al een tijdje lid van MrB kan ik dan ook Cashbacks krijgen ???
CULTHELD: Waar gamble jij dan ?
Nee, die geven ze niet aan stumpersquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:55 schreef sr_firewire het volgende:
Ik ben al een tijdje lid van MrB kan ik dan ook Cashbacks krijgen ???
CULTHELD: Waar gamble jij dan ?
Oja lul toch niet zo slap man....quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat post ik hier niet omdat het een relatief onbekende bookie is, waar de gokpolitie niet van op de hoogte is. Ze betalen erg goed.
Een Nederlandse hequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat post ik hier niet omdat het een relatief onbekende bookie is, waar de gokpolitie niet van op de hoogte is. Ze betalen erg goed.
Dude: msn-smileys werken hier niet hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:15 schreef sr_firewire het volgende:
Heb hem al (y)
Waarom doe jij het dan ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Met een beetje geluk kan ik op mrb voor 20.00 uur mn bets wel plaatsen, wat een ongelofelijke kutsite zeg! snap niet dat mensen bij die toko nog wedden
De Wallabies winnen met 30-14.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:57 schreef Butra het volgende:
[..]
Verder nog een Australische dubbel:
Australie (Rugby Union) x Australie (Rugby League) @ 2.00.
De Union wedstrijd komt trouwens live op BBC 1 (15:30).
Voor de cashback, duhquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:31 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan ?![]()
Normaal gesproken is die site keirelexed.
Schalke 2-2, dortmund 2-0 gewonnen. Geen slechte middag... + 115 Nu eens kijken wat er vanavond op het programma staat...quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:21 schreef VincentAdam het volgende:
Mijn bets voor vanmiddag,
Dortmund tegen Berlin, gebackt voor 40 euro, goede quote van 2.84, bij winst dortmund 73.60 winst.
Verder 44.5 op Schalke gelayd voor 2.12, wanneer koln wint of gelijk speelt win ik 44.50, anders 50 verlies.
Ga vanavond denk ik voor Ajax, 1.54, ze moeten nu toch eens gaan winnen...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
Ik heb die 15 euro cashback uiteindelijk op Twente en PSV gegooid. Als Twente en PSV winnen, dan win ik 167 euro.
Op de duitse variant kan je als Nederlander toch wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:43 schreef Butra het volgende:
Toch jammer dat ik niet meer op BaW kan. Hedrick vs. Verheijen zou mn grootste bet van het seizoen kunnen zijn.
Ik weet vrij zeker dat het zo zal eindigen inddquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef sander4444 het volgende:
jammer Afunados, dat Mantova nie verder kwam dan 0-0. denk dat zij je best eens veel geld door de neus kunnen gaan boren, aangezien k de overige teams van je combo nog wel zie winnen
Voor mij ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef Afunados het volgende:
Vanavond NAC en PSV
Ik heb 60 euro op Twente +1 AHC @2.0 staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:16 schreef VincentAdam het volgende:
Vanavond als enige een tilt op Ajax: 150 euro tegen koers van 1.55
Dan begint twente aan de wedstrijd met een 1-0 voorsprong.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef Kleihe het volgende:
Tjabbe wat betekent +1 ? en ahc? Ben nieuw hier vandaar.
En ik wil vanavond nog ergens geld in zetten. Kan dit bij Bet and Win
?
Ja, je moet 15 euro of meer inzettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef raz0r1986 het volgende:
klopt het dat je die cashback weddenschappen voor de volle 15 euro enkel kan plaatsen als je ook 15 euro op je speelrekening hebt staan??
De lotto heeft wel meer verboden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:18 schreef Kleihe het volgende:
Kikooooo, oke dat ga ik doen dan. Maar kun je dus wel op sport gokken? Ik dacht nl dat de lotto dit verboden had.
En over Twente, is het dan dus zo dat als het gelijk word in die wedstrijd je wel uitbetaald krijgt?
Aan je posts te zien heb je nog niet veel ervaring met online gokken he ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:18 schreef Kleihe het volgende:
Kikooooo, oke dat ga ik doen dan. Maar kun je dus wel op sport gokken? Ik dacht nl dat de lotto dit verboden had.
En over Twente, is het dan dus zo dat als het gelijk word in die wedstrijd je wel uitbetaald krijgt?
Nee dat is bij een Europese handicapquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan begint twente aan de wedstrijd met een 1-0 voorsprong.
Ja hallo, ik had em al veel eerder geplaatstquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef VincentAdam het volgende:
Tjabbe, beetje jammer dat je voor Twente gaat bieden. Dit brengt ongeluk voor mijn bet
Nee hoor, je kan ook minder dan 15 euro inzetten, is alleen niet echt slim. Je krijgt maximaal 15 euro terug betaald.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, je moet 15 euro of meer inzetten
Okquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:33 schreef FedEx het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan ook minder dan 15 euro inzetten, is alleen niet echt slim. Je krijgt maximaal 15 euro terug betaald.![]()
Rosenberg, zo gauw als ie er in komt, knalt ie er ook eentje in. had veel vertrouwen in em vandaag, jammer dat Blind em er (alweer) naast heeft gezetquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:04 schreef Triep het volgende:
.....en op wie speel je dan?
http://ajax.netwerk.to en dan links op scoreboard klikken. Kan je het volgen. Ajax voor rust 6 kansen, twente 2 ofzo. Ajax een grote kans, twente ook. Verder is iedereen daar in slaap gevallen en gaat Ajax nu voor het record: wedstrijden zonder zelf een doelpunt te scoren!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe is t wedstrijdverloop bij ajax-twente?
Ik sta met liefde en een glimlach mn geld af.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:57 schreef Butra het volgende:
Heb sinds donderdag al PSV staan @ 1.85.
Als je zoveel gewonnen hebt is het een kleine moeite om een screenshotje van je Supercombo te maken. Dan weten wij ook weer of je niet alleen een grote mond hebt op internetquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef msteggink het volgende:
nietIk ga cashen, dan heb ik 2000+ euro binnengehaald deze maand
en hij legt er dus idd eentje inquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Rosenberg, zo gauw als ie er in komt, knalt ie er ook eentje in. had veel vertrouwen in em vandaag, jammer dat Blind em er (alweer) naast heeft gezet
Het was maar 1/4e van zijn gokwinst he, maar toch zal die enorm balenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef jmac het volgende:
Nog een leuke quote uit een Ajax forum. Die gast flipte helemaal door met inzetten (zie ook de tijden telkens). Hij blijft maar inzetten na elkaar. Heeft zichzelf niet echt onder controle denk ik...
markus rosenbOrg schreef:
2005-11-17 14:29:37 N°25112323 588.36 1011.98 ¤
19-11-2005 20:00:00 RKC Waalwijk - PSV / 1X2 / PSV 1.72
2005-11-17 14:26:25 N°25112085 311.63 545.35 ¤
19-11-2005 20:00:00 RKC Waalwijk - PSV / 1X2 / PSV 1.75
2005-11-17 14:24:58 N°25112003 1000.00 1750.00 ¤
2005-11-17 14:23:44 N°25111963 1000.00 1750.00 ¤
2005-11-17 11:38:10 N°25102437 100.00 330.75 ¤
19-11-2005 13:45:00 Wigan - Arsenal / Dubbele Kans / Wigan of Gelijkspel 1.89
2005-11-17 11:38:10 N°25102436 1000.00 1750.00 ¤
Ik zou er eentje afhalen. 4 is erg risicovol met al die 'boven 2' quotes (en 3 uitploegen)quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef Renee2004 het volgende:
wat denken jullie van deze combo?
Lijkt me best een goeie optie..
Sparta Rotterdam - Heerenveen / 1X2 / Heerenveen > 2.30
Hamburger SV - Duisburg / 1X2 / Hamburger SV > 1.30
Lierse SK - RC Genk / 1X2 / RC Genk > 2.20
Birmingham City - Bolton / 1X2 / Bolton > 2.65
weet je wat pas onvoorspelbaar is NHL , maar NBA totaal niet weer profit vanacht 3 wedstrijdjesquote:Op zondag 20 november 2005 00:45 schreef VincentAdam het volgende:
nba net even gekeken, maar durf er niet op te gokken, het is soow onvoorspelbaar, en de wedstrijden die wel okee zijn, hadden maar een quote van 1.17 en dat is dan weer te laag om er voor te gaan...dan moet je 200 inzetten voor miniem winstje van 34 euro's. Dan kun je beter op voetbal inzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |