Was ff druk, sorryquote:Op donderdag 17 november 2005 15:57 schreef es70 het volgende:
Er is hier op het moment echt geen kl*te te beleven hč...
En kom nou niet aan met rotsmoesjes over werk enzo, dat heeft volgens mij nog nooit iemand tegengehouden.
ik moet die powermax draaien voor Maxtor.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:36 schreef classpc het volgende:
Mijn laptop kan inmiddels niet meer booten.
explorer.exe is beschadigd ofzo.
dat boeit toch geen ruk? Dan kan je toch nog wel booten?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:36 schreef classpc het volgende:
Mijn laptop kan inmiddels niet meer booten.
explorer.exe is beschadigd ofzo.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef qu63 het volgende:
klote scripts
het werkt gvd allemaal niet
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Weeeekenddddddddddddddddddddddd!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
Het is verdorie pas 17 uur geweest, en ik heb het gevoel dat het al bijna bedtijd is.![]()
lekker toch, een avondje voor de boeg?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
Het is verdorie pas 17 uur geweest, en ik heb het gevoel dat het al bijna bedtijd is.![]()
idd... en af en toe een bui .. brrquote:Op donderdag 17 november 2005 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ja viel mij ook op, het is echt koud vandaag
Als het bijna bedtijd is heb je toch geen avondje meer voor de boegquote:Op donderdag 17 november 2005 17:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker toch, een avondje voor de boeg?
nu.nlquote:"Zeker weer van die terrorismeshit" mompelde een voorbijganger donderdagmiddag op de Rotterdamse Coolsingel.
als je denkt dat het bedtijd is, maar dat is het nog lang niet, dan toch welquote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het bijna bedtijd is heb je toch geen avondje meer voor de boeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |