Ach ja, Tonksquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tonks had er laatst ook eentje van mij.
Die was minder liev![]()
ik ben niet lievquote:
Jezelf maar ach....quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Lief he
ach, wie houd ik NU voor de gek![]()
gelukkig staat de pi erbijquote:
verdomD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die had ik er voor Flash bijgezet![]()
Ja, had ik nou jouw spellingsfoutje óók aan moeten passen?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
verdomD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ofzo
leer eerst eens "jezelf" spellen, zonder "k"quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
verdomD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ofzo
Dat had gekundquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, had ik nou jouw spellingsfoutje óók aan moeten passen?
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
leer eerst eens "jezelf" spellen, zonder "k"
Kijkt ie dan niet raar als je aan het typen bent?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit nu een of andere consultant tegenover mij uit te leggen hoe de webwinkel van zijn leverancier werkt. En ik heb geen idee of hij verwacht dat ik mee luister
Mok sterrenmuntthee, een stroopwafel en een wit bolletje met veel roomboter en hagelslag puur/banaanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
lunchen
nou ja, eten wat er is. Droog brood en verder niks dus.
Guess soquote:Op donderdag 17 november 2005 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
kennelijk is het dan niet de bedoeling dat ik meedoe
niet zo huilenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat veel van die zielige smilies bij je laatste posts .
Het is geluktquote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef dolle_hond het volgende:
klaar met rebooten
ik ben druk met rebooten en zoquote:Op donderdag 17 november 2005 15:57 schreef es70 het volgende:
Er is hier op het moment echt geen kl*te te beleven hè...
En kom nou niet aan met rotsmoesjes over werk enzo, dat heeft volgens mij nog nooit iemand tegengehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |