Ach ja, Tonksquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tonks had er laatst ook eentje van mij.
Die was minder liev![]()
ik ben niet lievquote:
Jezelf maar ach....quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Lief he
ach, wie houd ik NU voor de gek![]()
gelukkig staat de pi erbijquote:
verdomD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die had ik er voor Flash bijgezet![]()
Ja, had ik nou jouw spellingsfoutje óók aan moeten passen?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
verdomD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ofzo
leer eerst eens "jezelf" spellen, zonder "k"quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
verdomD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ofzo
Dat had gekundquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, had ik nou jouw spellingsfoutje óók aan moeten passen?
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
leer eerst eens "jezelf" spellen, zonder "k"
Kijkt ie dan niet raar als je aan het typen bent?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit nu een of andere consultant tegenover mij uit te leggen hoe de webwinkel van zijn leverancier werkt. En ik heb geen idee of hij verwacht dat ik mee luister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |