abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32335693
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:15 schreef dewd het volgende:

[..]

Vraag het eens na bij je smerige moslim vriendjes.
sorry die heb ik niet want die zijn niet smerig
Ga jij maar vragen bij je radicale vrienden die voor baby´s doodschieten zijn
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32335995
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Meki het volgende:

[..]

ik begrijp helemaal niks van Israel

welke schurkenstaat haalt het in zijn hoofd om baby´s tot kinderen te vermoorden
Palestina, Iran, Irak, Saudi Arabie, Libie.....
pi_32336132
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:48 schreef en_agua het volgende:

[..]

Palestina, Iran, Irak , Saudi Arabie, Libie.....
Irak door USA
en heb je voor de andere landen een bron ?
  donderdag 17 november 2005 @ 09:56:38 #104
119820 teh-Rammie
Ik ben de gekke Duitser xD
pi_32336160
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Irak door USA
en heb je voor de andere landen een bron ?
Heb jij voor de VS een bron?
Gallorini :W
pi_32336187
Amerikaanse soldaten hebben geschoten op ongewapende tieners. Dat gebeurt in Irak bijna iedere dag. Maar nu is de balans 15 doden. Twee dagen later schoten de Amerikaanse soldaten in dezelfde stad opnieuw 3 betogers dood.

Maandagavond, 28 april, 22u30, Falluja, 50 kilometer ten westen van Bagdad. Honderdvijftig Iraakse tieners trekken de straat op. Ze zijn ongewapend. Ze willen naar een schooltje waar Amerikaanse mariniers gelegerd zijn. De Amerikanen moeten daar weg, zeggen ze, want wij willen terug naar school. De Amerikanen weten van hun komst en hebben soldaten opgesteld voor de poort. Als de groep op twintig meter van het schooltje is, vliegt er een steen door de lucht. Die raakt de rechterzijmuur van de school. De Amerikaanse soldaten, onderofficieren en officieren schieten onmiddellijk met scherp. Ze doen dat een minuut lang. Vijftien tieners blijven dood liggen. Zeventig anderen zijn gewond. Meer dan de helft van de betogers is dood of gekwetst.
  donderdag 17 november 2005 @ 09:59:33 #106
119820 teh-Rammie
Ik ben de gekke Duitser xD
pi_32336212
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:58 schreef Meki het volgende:
Amerikaanse soldaten hebben geschoten op ongewapende tieners. Dat gebeurt in Irak bijna iedere dag. Maar nu is de balans 15 doden. Twee dagen later schoten de Amerikaanse soldaten in dezelfde stad opnieuw 3 betogers dood.

Maandagavond, 28 april, 22u30, Falluja, 50 kilometer ten westen van Bagdad. Honderdvijftig Iraakse tieners trekken de straat op. Ze zijn ongewapend. Ze willen naar een schooltje waar Amerikaanse mariniers gelegerd zijn. De Amerikanen moeten daar weg, zeggen ze, want wij willen terug naar school. De Amerikanen weten van hun komst en hebben soldaten opgesteld voor de poort. Als de groep op twintig meter van het schooltje is, vliegt er een steen door de lucht. Die raakt de rechterzijmuur van de school. De Amerikaanse soldaten, onderofficieren en officieren schieten onmiddellijk met scherp. Ze doen dat een minuut lang. Vijftien tieners blijven dood liggen. Zeventig anderen zijn gewond. Meer dan de helft van de betogers is dood of gekwetst.
Ja, ga dan verdomme geen steen gooien! Terecht, ik had dat hele groepje neergemaaid, provocerende klootzakken zijn het! (Die moslimjongeren).
Gallorini :W
pi_32336311
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:59 schreef teh-Rammie het volgende:

[..]

Ja, ga dan verdomme geen steen gooien! Terecht, ik had dat hele groepje neergemaaid, provocerende klootzakken zijn het! (Die moslimjongeren).
AIVD leest mee

jij hebt geen enkel respect voor mensenlevens jij bent net geen haar beter dan Hitler
pi_32336389
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:04 schreef Meki het volgende:

[..]

AIVD leest mee

jij hebt geen enkel respect voor mensenlevens jij bent net geen haar beter dan Hitler
Hiltler zelf of de moslims die onder hem streden?
pi_32336451
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:09 schreef en_agua het volgende:

[..]

Hiltler zelf of de moslims die onder hem streden?
  donderdag 17 november 2005 @ 11:22:03 #110
107845 GertJanPeter
Ik Geef Gas Voor Een Tas
pi_32338067
Ik discrimineer niet...ik heb gewoon een hekel aan ALLE moslims...
Een Slimme Meid Is Op Anale Sex Voorbereid
pi_32338200
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef GertJanPeter het volgende:
Ik discrimineer niet...ik heb gewoon een hekel aan ALLE moslims...
dan ben je hier verkeerd
dan ga je toch naar Stormfront daar hoor je thuis
  donderdag 17 november 2005 @ 11:33:40 #112
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32338368
Wel ontzettend jammer dat een discussie op deze trieste manier om zeep wordt geholpen door users als GertJanPeter. Nu heb ik niet de illusie dat het nog goed gaat komen met dit topic. Voorlopig maar even een preventief slotje, en ik ga straks thuis wel kijken of hier nog iets van te maken valt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')