quote:Op donderdag 17 november 2005 09:15 schreef dewd het volgende:
[..]
Vraag het eens na bij je smerige moslim vriendjes.
Palestina, Iran, Irak, Saudi Arabie, Libie.....quote:Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ik begrijp helemaal niks van Israel
welke schurkenstaat haalt het in zijn hoofd om baby´s tot kinderen te vermoorden![]()
Irak door USAquote:Op donderdag 17 november 2005 09:48 schreef en_agua het volgende:
[..]
Palestina, Iran, Irak , Saudi Arabie, Libie.....
Heb jij voor de VS een bron?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Irak door USA
en heb je voor de andere landen een bron ?
Ja, ga dan verdomme geen steen gooien! Terecht, ik had dat hele groepje neergemaaid, provocerende klootzakken zijn het! (Die moslimjongeren).quote:Op donderdag 17 november 2005 09:58 schreef Meki het volgende:
Amerikaanse soldaten hebben geschoten op ongewapende tieners. Dat gebeurt in Irak bijna iedere dag. Maar nu is de balans 15 doden. Twee dagen later schoten de Amerikaanse soldaten in dezelfde stad opnieuw 3 betogers dood.
Maandagavond, 28 april, 22u30, Falluja, 50 kilometer ten westen van Bagdad. Honderdvijftig Iraakse tieners trekken de straat op. Ze zijn ongewapend. Ze willen naar een schooltje waar Amerikaanse mariniers gelegerd zijn. De Amerikanen moeten daar weg, zeggen ze, want wij willen terug naar school. De Amerikanen weten van hun komst en hebben soldaten opgesteld voor de poort. Als de groep op twintig meter van het schooltje is, vliegt er een steen door de lucht. Die raakt de rechterzijmuur van de school. De Amerikaanse soldaten, onderofficieren en officieren schieten onmiddellijk met scherp. Ze doen dat een minuut lang. Vijftien tieners blijven dood liggen. Zeventig anderen zijn gewond. Meer dan de helft van de betogers is dood of gekwetst.
AIVD leest meequote:Op donderdag 17 november 2005 09:59 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Ja, ga dan verdomme geen steen gooien! Terecht, ik had dat hele groepje neergemaaid, provocerende klootzakken zijn het! (Die moslimjongeren).
Hiltler zelf of de moslims die onder hem streden?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:04 schreef Meki het volgende:
[..]
AIVD leest mee
![]()
jij hebt geen enkel respect voor mensenlevens jij bent net geen haar beter dan Hitler
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:09 schreef en_agua het volgende:
[..]
Hiltler zelf of de moslims die onder hem streden?
dan ben je hier verkeerdquote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef GertJanPeter het volgende:
Ik discrimineer niet...ik heb gewoon een hekel aan ALLE moslims...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |