Democratie - waar is dat woord geblevenquote:Commandant vrijgesproken na doodschieten Palestijns meisje
Ondanks dat hij zijn volledige magazijn op een Palestijns meisje had leeggeschoten, werd een Israëlische commandant van alle aanklachten vrijgesproken. In totaal heeft hij zeventien kogels op het meisje afgevuurd, toen zij met haar schooltas in de buurt van de Israëlische wachtpost liep, dat nabij het Rafah vluchtelingkamp ligt.
Volgens getuigen bevond het kind zich nog ruim negentig meter van de wachtpost toen het vuur werd geopend, waarop het meisje haar schooltas liet vallen. De Israëlische soldaten vuurden op de schooltas, om vast te stellen of het om explosieven ging. Vervolgens schoten ze op het wegrennende kind.
De commandant liep daarna op het meisje af om de "kill" te bevestigen. Hij deed dat met twee schoten in haar hoofd, waarna hij wegliep, zich weer omdraaide, en vervolgens zijn magazijn leegschoot in haar lichaam. Geluidsopnames onthulden dat de commandant van te voren was gewaarschuwd dat het om een doodsbang kind ging.
Over de radio verklaarde de vrijgesproken man dat alles wat beweegt in de veiligheidszone gedood moet worden, al is het drie jaar oud. In eerste instantie concludeerde een militair onderzoek dat de commandant niet onethisch had gehandeld. Pas nadat ondergeschikte soldaten naar de media gingen, werd er een nieuw onderzoek ingesteld.
De commandant is vrijgesproken van wangedrag en illegaal wapen gebruik, evenals het ondermijnen van de rechtspraak door soldaten onder zijn bevel op te dragen hun verklaringen te veranderen
Israel is nu bezig met het Hitler theorie richting de Palestijnenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef Foo_niks het volgende:
Joodse terrorist![]()
Meki nou ga je toch echt te ver het was een israelische commandant.
die arme mensen zijn 6? mjoen mensen kwijt geraakt in een andere eeuw,
rechtvaardigt toch alles.
sounds good to mequote:Op woensdag 16 november 2005 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals ik al vaker heb gezegd: gooi dat hele gebied maar plat
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef Foo_niks het volgende:
Joodse terrorist![]()
Meki nou ga je toch echt te ver het was een israelische commandant.
die arme mensen zijn 6? mjoen mensen kwijt geraakt in een andere eeuw,
rechtvaardigt toch alles.
Israel spreekt een terrorist vrijquote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Blokhut het volgende:
Wat heeft dit met democratie te maken?
Lul niet zo dom man.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel spreekt een terrorist vrij
dat is democratie in Israel
Als dit geen bewijs van slecht gedrag is, weet ik het ook niet meerquote:Hij deed dat met twee schoten in haar hoofd, waarna hij wegliep, zich weer omdraaide, en vervolgens zijn magazijn leegschoot in haar lichaam. Geluidsopnames onthulden dat de commandant van te voren was gewaarschuwd dat het om een doodsbang kind ging.
ik lul nietquote:
wie is Druzequote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef Pracissor het volgende:
Capt R claimed that the soldiers under his command were out to get him because they are Jewish and he is Druze.
Het was een Druze, geen Jood. Kan iemand de TT aanpassen?
ontkennenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef Pracissor het volgende:
En als we dan toch spreken in termen van ras/geloof, verander de TT dan maar naar Moslim-terrorist vrijgesproken.
Nee, is een islamtisch volk.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:05 schreef Meki het volgende:
[..]
wie is Druze
een segment van Joden ?
Nouja, hij brengt het vreemd, maar als een commandant zijn magazijn leegschiet op een schoolmeisje, mag dat, omdat ...?quote:
Waar heb je het over? Het is een moslim vriend, geen Jood. Zoek maar op google naar Druzen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het is een moslim vriend, geen Jood. Zoek maar op google naar Druzen.
Heeft vrij weinig met democratie te maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, hij brengt het vreemd, maar als een commandant zijn magazijn leegschiet op een schoolmeisje, mag dat, omdat ...?
Of, dat mag niet, maar we laten het toe omdat... ?
Edit, mag ik trouwens een bron?
[afbeelding]
er staat er nog geeneen hier
Zeggen dat het een Jood was i.p.v. een Druze vind ik wel andere koek dan beetje vreemd brengen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, hij brengt het vreemd, maar als een commandant zijn magazijn leegschiet op een schoolmeisje, mag dat, omdat ...?
Of, dat mag niet, maar we laten het toe omdat... ?
Edit, mag ik trouwens een bron?
[afbeelding]
er staat er nog geeneen hier
Ok, dus als het niet met een democratie te maken heeft, bedoel je dat dat Israel geen democratie is, of bedoel je dat als er kogels in het spel zijn, je niet praat over democratie omdat het 'voor het goede' is, of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met democratie te maken.
Oh sorry, je bent verblind door haat voor Joden. Sorry ik dacht even dat je een uitzondering op de regel was.quote:
Mij gaat het eigenlijk om het slachtoffer, dat er een schoft rondloopt die het blijkbaar tof vond om zijn magazijn leeg te knallen op een schoolmeisje met een rugtas. Maar het kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeggen dat het een Jood was i.p.v. een Druze vind ik wel andere koek dan beetje vreemd brengen.
Capt. R. is diegene die het meisje doodschoot vriend.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:14 schreef Meki het volgende:
Capt R is geen onpartijdige iemand
ik volg de Nederlandse bron . zie mij OP
Daar staat niets opquote:Op woensdag 16 november 2005 20:13 schreef Pracissor het volgende:
Capt R claimed that the soldiers under his command were out to get him because they are Jewish and he is Druze.
http://en.wikipedia.org/wiki/Druze
Israeli's zijn niet per sé joden...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:13 schreef Meki het volgende:
An Israeli army officer who fired the entire magazine of his automatic rifle into a 13-year-old Palestinian girl and then said he would have done the same even if she had been three years old was acquitted on all charges by a military court yesterday.
zou inderdaad wel prettig zijn, een BBC, een CNN, ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Linkje naar een fatsoenlijke nieuwssite zou wel fijn zijn, dit is echt typisch zo'n monsterlijk verhaal wat vaak voor propaganda doeleinden wordt verzonnen...
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
Kan iemand ook nog de beelden herinneren van die ongewapende Palestijnse vader die zijn zoontje beschermde, en zowel vader als zoontje door de Israëlische soldaten als schietschijven werden gebruikt? En volgens goed Israëlisch gebruik dood geschoten werden?![]()
Ik bedoelde de camera beelden. Beelden van slachtoffers kun je ook van de Israëlische kant krijgen.quote:
die zie ik wel weinig op Internetquote:Op woensdag 16 november 2005 20:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik bedoelde de camera beelden. Beelden van slachtoffers kun je ook van de Israëlische kant krijgen.
idd die bedoelde ik!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Meki het volgende:
[..]
die zie ik wel weinig op Internet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik begrijp helemaal niks van Israelquote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd die bedoelde ik!!!!!
en dat Israëlische soldaten geen lieverdjes zijn, dat moge duidelijk zijn. Vraag de jongens van Unifil maar toen Israël Libanon bezette!
Ha Meki je bent intelligenter dan mij ,ik heb al weer 48 uur te pakken op de frontpage wegens het beledigen van het Joodse sterretje.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Meki het volgende:
[..]
die zie ik wel weinig op Internet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik ben voor Fok niet bangquote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ha Meki je bent intelligenter dan mij ,ik heb al weer 48 uur te pakken op de frontpage wegens het beledigen van het Joodse sterretje.
Ben je niet bang dat je eerdaags neergeschoten word door een crewmember wegens je propaganda?
Zolang Amerika zijn oorlog tegen het Terrorisme voert, ziet de Israël zijn kans schoon om ff wat "Terrorsiten in spé" op te ruimen. Echter ik vind dat de TT moet aangepast worden in Israëlische ipv Joodse! Daar er ook Joodse mensen zijn die het optreden van het leger zeer afkeuren.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ik begrijp helemaal niks van Israel
welke schurkenstaat haalt het in zijn hoofd om baby´s tot kinderen te vermoorden![]()
+ het feit dat de Commandant geen Jood is.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zolang Amerika zijn oorlog tegen het Terrorisme voert, ziet de Israël zijn kans schoon om ff wat "Terrorsiten in spé" op te ruimen. Echter ik vind dat de TT moet aangepast worden in Israëlische ipv Joodse! Daar er ook Joodse mensen zijn die het optreden van het leger zeer afkeuren.
Post dan ook even wat foto's van onschuldige Israeli's die zijn om gekomen bij bom aanslagen.quote:
Waarom niet in islamitische terrorist?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef Meki het volgende:
maar wel Israelier
TT mag gewijzigd worden
kan de mod hem veranderen in
Israelier
ik zie vrijwel weinig foto´s van Israeli´squote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Post dan ook even wat foto's van onschuldige Israeli's die zijn om gekomen bij bom aanslagen.![]()
Zal ik eens wat foto's plaatsen van aan stukken gescheurde kinderlijkjes met dank aan pallestijnse terroristen?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Meki het volgende:
[..]
welke schurkenstaat haalt het in zijn hoofd om baby´s tot kinderen te vermoorden![]()
omdat het niet in de bron staatquote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef echt het volgende:
[..]
Waarom niet in islamitische terrorist?
Omdat ze Joods zijn en hij niet. Verderquote:Capt R claimed that the soldiers under his command were out to get him because they are Jewish and he is Druze.
Zet dan moslim neer als je zo nodig zoiets eraan wilt knopen, maar dat mag R@B toch ook nooit doen op de FP van je?quote:most Druze say that their religion is Islamic
Hou je bek man kneus, het was uiteindelijk niet eens een joods persoon.quote:
Arabieren die in Israël wonen hebben ook de Israëlische staatsburgerschap als ik het goed heb.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:46 schreef kLowJow het volgende:
TT aangepast.
Er zitten trouwens best wat Arabieren in het Israëlische leger.
Zeker diegenen die het leger in willen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Arabieren die in Israël wonen hebben ook de Israëlische staatsburgerschap als ik het goed heb.
Klopt.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Arabieren die in Israël wonen hebben ook de Israëlische staatsburgerschap als ik het goed heb.
idd, thx K.J.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:37 schreef Meki het volgende:
nee als je wiki goed leest zie je iets anders staan
Ze vinden zichzelf islamitisch. Of bepalen 'de meeste andere Moslims in de regio' of ze wel of niet Islamitisch mogen zijn/gelovenquote:They are not considered Muslim by most Muslims in the region, although most Druze say that their religion is Islamic
Sommigen zijn van mening dat zij een sekte van het sjiisme vormen, anderen zijn van mening dat zij geen moslim zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
Ze vinden zichzelf islamitisch. Of bepalen 'de meeste andere Moslims in de regio' of ze wel of niet Islamitisch mogen zijn/geloven
Hetzelfde alsquote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef teh-Rammie het volgende:
Meki kom op zeg. Die commandant deed zijn plicht. Dat meisje wist dat ze er niet moest lopen.. En als ze het niet wist.. dan is ze behoorlijk stom. Hulde aan het Israëlische leger dat daadkrachtig is. Het zou immers niet de eerste keer zijn dat moslims kinderen gebruiken voor hun terreur!
Gelul. Al Qaida zijn laffe honden die onschuldige mensen in hun zielige dood meeblazen. Wat hier gebeurt is heel anders. Dat meisje is niet onverwachts doodgeschoten en de aanslagen van je broeders zijn wel onverwacht. Ze had moeten weten dat het een zone was waar op alles geschoten wordt dus is die vrijspraak volledig terecht. En nee, ik schiet geen baby's, maar als ik daar had gezeten als soldaat en had mijn orders, dan had ik hetzelfde gedaan ja. Door de domheid van het meisje (of de ouders) is Israël nu weer de pispaal. Geheel onterecht.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Hetzelfde als
Al Qaida doet zijn plicht
Jij bent ook zeker een terrorist die ook graag baby´s doodschiet
"Jij bent Marokkaans. Je jat zeker alles wat los en vast zit."quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Hetzelfde als
Al Qaida doet zijn plicht
Jij bent ook zeker een terrorist die ook graag baby´s doodschiet
Israel is ook een laffe hond want die doden immers baby´s . wat hier gebeurt is niks anders dan terrorrisme waarvan jij voorstander bent. je geeft het nog toe . maar vergeet niet dat je dan een moordende terrorist bent die geen enkel respect toont voor medelevens .quote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Gelul. Al Qaida zijn laffe honden die onschuldige mensen in hun zielige dood meeblazen. Wat hier gebeurt is heel anders. Dat meisje is niet onverwachts doodgeschoten en de aanslagen van je broeders zijn wel onverwacht. Ze had moeten weten dat het een zone was waar op alles geschoten wordt dus is die vrijspraak volledig terecht. En nee, ik schiet geen baby's, maar als ik daar had gezeten als soldaat en had mijn orders, dan had ik hetzelfde gedaan ja. Door de domheid van het meisje (of de ouders) is Israël nu weer de pispaal. Geheel onterecht.
Iemand die het terecht vindt dat er een onschuldig iemand wordt doodgeschoten is niet anders dan een terroristquote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
"Jij bent Marokkaans. Je jat zeker alles wat los en vast zit."
Komop zeg, reageer dan niet als je dat niet kan zonder iemand meteen uit te maken voor een kindermoordende terrorist.
Heeft je imam geleerd je de feiten te verdraaien? Dat kind had daar verdomme niet mogen lopen! Iedereen weet dat daar geschoten wordt en TOCH loopt ze er. Dan vraag je erom om neergeschoten te worden. Dit is ook gebeurd en ik zit er totaal niet mee.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is ook een laffe hond want die doden immers baby´s . wat hier gebeurt is niks anders dan terrorrisme waarvan jij voorstander bent. je geeft het nog toe . maar vergeet niet dat je dan een moordende terrorist bent die geen enkel respect toont voor medelevens .
Kijk eens boven het topic daar zie je een foto van een baby die door jou held is doodgeschoten <
de baby is geen enkel 1 jaar oud. Israel en Al Qaida horen bij elkaar het zijn allebei hetzelfde
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Heeft je imam geleerd je de feiten te verdraaien? Dat kind had daar verdomme niet mogen lopen! Iedereen weet dat daar geschoten wordt en TOCH loopt ze er. Dan vraag je erom om neergeschoten te worden. Dit is ook gebeurd en ik zit er totaal niet mee.
En Israël en Al Qaida zijn helemaal niet hetzelfde. Israël wil immers niet andersdenkenden uitroeien, maar jouw moslimterroristische vriendjes willen maar al te graag ongelovigen afslachten. En met name die zogenaamde zionisten.
Overgenomen van de FP:quote:Op woensdag 16 november 2005 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kind hoort daar wel te lopen het is immers PALESTIJNS GRONDGEBIED .
Er hoort helemaal niet geschoten te worden . Sinds wanneer is dat ?? dat is wel zo in Israel maar dat hoort niet in Palestina daar is er vrede in Israel kunnen ze alleen woorden bloed etc.
Nee jij ziet er niet mee jij hebt een haat richting onschuldige mensen met name Moslims. geef het maar niet toe want dat doen terroristen immers ook niet. jij bezit nu de kenmerken van een terroristen
Ik betreur doden bij de beide kanten. ik veroordeel ze allebei . maar jij niet dat maakt van jou een racist. maar het kan ook zijn dat je een jood bent die voor zijn land opkomt . Wie weet.
Dat zegt genoeg he? En vrede in Palestina.. hou toch op zeg. Het zijn de Palestijnen die de aanslagen plegen, en Israël vergeldt die aanslagen. Zo is het ontstaan, en niet andersom.quote:Over de radio verklaarde de vrijgesproken man dat alles wat beweegt in de veiligheidszone gedood moet worden, al is het drie jaar oud.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:15 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Overgenomen van de FP:
[..]
Dat zegt genoeg he? En vrede in Palestina.. hou toch op zeg. Het zijn de Palestijnen die de aanslagen plegen, en Israël vergeldt die aanslagen. Zo is het ontstaan, en niet andersom.
Maar je hebt gelijk, ik heb een hekel aan moslims, mede door het beeld dat de media me geeft. Je kan me daar toch geen ongelijk in geven? Maar ik keur terrorisme niet goed, wat de Israëliërs dien is immers geen terrorisme. De Palestijen die de aanslagen plegen zijn de terroristen, en daar jij ze steunt ben jij er één, en niet ik.
En dat jij mij een racist noemt kan ik niet mee zitten, uit jouw mond kwam toch nooit een opmerking die deugde.
Ik heb een hekel aan terroristen waarbij je behoort. Schaam je niet dat je een moord goedkeurtquote:LEES EN HUIVER
Volgens getuigen bevond het kind zich nog ruim negentig meter van de wachtpost toen het vuur werd geopend, waarop het meisje haar schooltas liet vallen. De Israëlische soldaten vuurden op de schooltas, om vast te stellen of het om explosieven ging. Vervolgens schoten ze op het wegrennende kind.
De commandant liep daarna op het meisje af om de "kill" te bevestigen. Hij deed dat met twee schoten in haar hoofd, waarna hij wegliep, zich weer omdraaide, en vervolgens zijn magazijn leegschoot in haar lichaam. Geluidsopnames onthulden dat de commandant van te voren was gewaarschuwd dat het om een doodsbang kind ging.
Dit is wel beargumenteren op zijn best. Als we dan toch met modder gaan gooien, misschien opnieuw een cursusje doen Meki, eentje waar je Nederlandse grammatica leert, oogkleppen kan laten verwijderen en als bonus een spoedcursus beargumenteren krijgt.quote:laat maar ik weet het al je gaat je zusje de schuld geven. want Israeli´s hebben altijd gelijk
Ik heb de Israëli's nog op geen enkele fout kunnen betrappen, dus tot nu toe doen ze alles goed ja. En wat je zegt met "Hamas steunt de belangen van de Palestijnen", zeg je daarmee niet dat de Palestijen achter Hamas staan, en dus voor terrorisme zijn? In dat geval heeft Israël het recht om alle Palestijnen op te apkken of zelfs "preventief te ruimen".quote:Ik heb een hekel aan terroristen waarbij je behoort. Schaam je niet dat je een moord goedkeurt
wie heeft je dat geleert zeker een rabijn zeker ??. Hamas komt voor de belangen van de Palestijnen. Zo lang Israel baby´s doodschiet zal Hamas doorgaan met aanvallen op het terrorleger .
Wat ben ik verbaasd over je hekel aan Moslims . Aaah ga weg toch man wat Israeli´s doen is allemaal goed.
Mijn zusje is niet zo stom om in zo'n gebied te lopen. Jouw zusje wel? Dan zou ik haar maar beter helpen met opvoeden.quote:Hoe zal jij gaan reageren als je zusje wordt gedood door Israel
laat maar ik weet het al je gaat je zusje de schuld geven. want Israeli´s hebben altijd gelijk
Nee, ik ben een atheïstquote:Ben jij een jood ? .
jij vindt dat ook kunnen. ?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef Cerbie het volgende:
Moet je een Jood zijn daarvoor?
[..]
Dit is wel beargumenteren op zijn best. Als we dan toch met modder gaan gooien, misschien opnieuw een cursusje doen Meki, eentje waar je Nederlandse grammatica leert, oogkleppen kan laten verwijderen en als bonus een spoedcursus beargumenteren krijgt.
Al zou je het waarschijnlijk niet slecht doen met de Amerikaanse verkiezingen, met moddergooien
ik ga er niet meer verder op inquote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Ik heb de Israëli's nog op geen enkele fout kunnen betrappen, dus tot nu toe doen ze alles goed ja. En wat je zegt met "Hamas steunt de belangen van de Palestijnen", zeg je daarmee niet dat de Palestijen achter Hamas staan, en dus voor terrorisme zijn? In dat geval heeft Israël het recht om alle Palestijnen op te apkken of zelfs "preventief te ruimen".
[..]
Mijn zusje is niet zo stom om in zo'n gebied te lopen. Jouw zusje wel? Dan zou ik haar maar beter helpen met opvoeden.
[..]
Nee, ik ben een atheïst
Wel knap dat jij je nederlaag toe durft te geven. Waar jij steeds over de baby begon ben ik toch ook niet gestopt. Maarja, als je inhoudelijk tekort schiet dan wordt het ook niks he Mekiquote:Op woensdag 16 november 2005 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga er niet meer verder op in
het heeft geen zin om met hiermee door te gaan
jij blijft doorgaan met steun betuigen aan de Israelische terroristen die op een ongelooflijke wijze baby´s en kinderen vermoordt en jammer genoeg ben ik bang dat je een van hun gaat worden
ik beargumenteer op de juiste wijzequote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef Cerbie het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik je manier van argumenteren niet vind kunnen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ik beargumenteer op de juiste wijze
jij blijft er mee doorgaan op de verkeerde weg . ik zie je geen afstand nemen van deze baldadige moorden. tevens doet dat iedereen die op deze topic reageert jammer van jou zie ik dat nietquote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Wel knap dat jij je nederlaag toe durft te geven. Waar jij steeds over de baby begon ben ik toch ook niet gestopt. Maarja, als je inhoudelijk tekort schiet dan wordt het ook niks he Meki
Veel plezier met je terrorisme training in Iran. Als je klaar bent mag je me wel op komen zoeken![]()
![]()
Omdat ik een realist ben en geen moraalridder.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
jij blijft er mee doorgaan op de verkeerde weg . ik zie je geen afstand nemen van deze baldadige moorden. tevens doet dat iedereen die op deze topic reageert jammer van jou zie ik dat niet
en ik weet niet waarom ?
ik zie daarin geen duidelijke antwoordquote:Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Omdat ik een realist ben en geen moraalridder.
Die moord was gewoon nodig, en ik ga niet zo verkapt zielig doen als ik er niet rouwig om kan zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie daarin geen duidelijke antwoord
hoezo omdat ik niet moet rouwen maak ik mezelf belachelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Die moord was gewoon nodig, en ik ga niet zo verkapt zielig doen als ik er niet rouwig om kan zijn.
En even tussen ons: Je maakt jezelf volkomen belachelijk.![]()
Ik zei niet dat je jezelf belachelijk maakte omdat jij er niet om rouwde. Nooit gezegd, jij legt mij die woorden in de mond. Maar lees eens terug wat je allemaal gepost hebt (grammaticale fouten niet meegeteld). Wat zeg je dan van jezelf?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo omdat ik niet moet rouwen maak ik mezelf belachelijk
moet ik hem ook net als jou gaan goedkeuren
![]()
Wat heeft Democratie hier in hemelsnaam mee te maken?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Democratie - waar is dat woord gebleven![]()
Toen hem gevraagd werd of ie het zo weer zou doen als het kindje 3 jaar was, zei ie ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Die moord was gewoon nodig, en ik ga niet zo verkapt zielig doen als ik er niet rouwig om kan zijn.
En even tussen ons: Je maakt jezelf volkomen belachelijk.![]()
Vraag het eens na bij je smerige moslim vriendjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval, goed argument hey!quote:Op donderdag 17 november 2005 09:15 schreef dewd het volgende:
[..]
Vraag het eens na bij je smerige moslim vriendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |