En die Zwitserse bondscoach die met een glimlach naar de Turkse supporters zat te zwaaien.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:26 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Belachelijke aankomst gisteren in Turkije.. moet niet kunnen..
Hmm. Dat wordt nog moeilijk kiezen tussen Jong Oranje - Jong Slovenië en Turkije - Zwitserland.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
Wordt geloof ik op de ARD uitgezonden?
Brandende autosquote:Op woensdag 16 november 2005 19:26 schreef stevengerrard het volgende:
geen toeterende auto's vandaag denk ik zo?
Briljante opmerking.quote:
nee aan die van zwitserland. dat verklaart de tussenstandquote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Spelen Nihat Kahveci, Hamit/Halal Altintop en Belozoglu Emre aan de zijde van Turkije?
Goddank nu kan ik tenminste slapenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:26 schreef stevengerrard het volgende:
geen toeterende auto's vandaag denk ik zo?
Ik bedoel of ze in de basis staan.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:29 schreef Elvislives het volgende:
[..]
nee aan die van zwitserland. dat verklaart de tussenstand![]()
geen kuttoeterende turkenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, Zwitserland heeft in deze wedstrijd slechts 2 minuten nodig om hun WK-kwalificatie veilig te stellen![]()
Ik zie de Turken er echt geen 4 maken tegen Zwitserland en dat is alleen maar goed nieuws, kunnen we in de zomer tenminste normaal slapen en 's avonds veilig over straat![]()
Hopelijk krijgen we kuttoeterende Nederlanders. Al hebben we ook een grote contingent Duitsers in Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
geen kuttoeterende turken
en omdat marokko ook niet gaat is het helemaal rustig op mogelijk een paar verdwaalde tunesiers na
AMENquote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we kuttoeterende Nederlanders. Al hebben we ook een grote contingent Duitsers in Nederland.
Ik zeg het je, die Turken gaan het reddenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:41 schreef Jor_Dii het volgende:
1-1 ; dit wordt nog een strijd hoor, let op
Inderdaad ja, maar ik denk toch maar dat ik voor de laatste ga kiezen..quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hmm. Dat wordt nog moeilijk kiezen tussen Jong Oranje - Jong Slovenië en Turkije - Zwitserland.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ARD is ie op te zien, bijna rust nu.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:59 schreef Joenes het volgende:
Waar is deze wedstrijd te zien?
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef Dos37 het volgende:
ARD
Met dat verschil, dat de Turken met nog 2 doelpunten nu doorgaan, terwijl een 2-0 winst slechts verlenging zou betekenenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar die Turken zijn even ver als vanmiddag, ze moeten minimaal 2 keer scoren
Laten we dat maar hopenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:30 schreef Robi02 het volgende:
Die winnen nog wel met 5-1 denk ik..
Ja maar door die verdomde media speelt die ook weer meequote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef EKterror het volgende:
Hakan Suker, is die nog geen 80 ondertussen?
Zijn tijd is dus allang geweestquote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef scotch het volgende:
34 pas
Turken wegquote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gebeurd er bij deze stand?
Gaat Zwitserland naar het WK en blijven de Turken lekker waar ze zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gebeurd er bij deze stand?
Der Ball fallt ihm auf dem Kopf!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef EKterror het volgende:
Sukur bewehgt doch ja gar nicht mehr! Er wart schon bis der Ball bei ihm auf Kopf fallt!
aber es geht nehequote:Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef sampoo het volgende:
[..]
Der Ball fallt ihm auf dem Kopf!!!!!!!!![]()
hahahahaquote:Op woensdag 16 november 2005 21:01 schreef sampoo het volgende:
Ik vraag mij zomaar even af wat er zou gebeuren als de scheids in de 84ste minuut zou afluiten.
11quote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
TOR TOR TOR
FUR DIE SCHWEIZ
Hoeveel rode kaarten gaan er nu nog vallen?
Jammer dat die Emre er al uit is , die kookt normaal wel snel overquote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
TOR TOR TOR
FUR DIE SCHWEIZ
Hoeveel rode kaarten gaan er nu nog vallen?
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga de auto alvast starten om zometeen toeterend over straat te kunnen
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef Dos37 het volgende:
voor de spanning zal het leuk zijn als Turkije er nog 1 maakt
gut wat heb ik gezegtquote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef Dos37 het volgende:
voor de spanning zal het leuk zijn als Turkije er nog 1 maakt
Boefjequote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef EKterror het volgende:
spanneeeeeend
Nachspeilzeit! Vier minuten werden nachgespielt!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
4 minuten ! of ; Fier Mie Noe ten !
de spanning is over als Zwitserland er nog 1 maaktquote:
Boze Turkse menigte, dingen gooien. Vat je hem?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:13 schreef raistlin6 het volgende:
wtf rent iedereen nu weg?
Of juist welquote:Op woensdag 16 november 2005 21:13 schreef Messenga het volgende:
AFGELOPEN, het is gedaan, geen kapotte auto's vannacht
Of juist welquote:Op woensdag 16 november 2005 21:13 schreef Messenga het volgende:
AFGELOPEN, het is gedaan, geen kapotte auto's vannacht
gebeurt ook wat in de tunnelquote:Op woensdag 16 november 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
ZIE ZE NAAR DE TUNNEL RENNEN. HAHAHAHA![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:13 schreef Dos37 het volgende:
kijk ze naar binnen heen sprinten ze willen graag douchen
Bullshit!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:15 schreef freiss het volgende:
The Turkish players are straight off the pitch as well in fear of their own safety..
Tjechie, duitsland?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Da.Rock het volgende:
ach ja, strijdend ten onder gegaan.
beter dan een zoutloze thuisnederlaag tegen de eerste echte team waartegen je speelt..
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Da.Rock het volgende:
ach ja, strijdend knokkend ten onder gegaan.
beter dan een zoutloze thuisnederlaag tegen de eerste echte team waartegen je speelt..
ach doe normaal..quote:Op woensdag 16 november 2005 21:15 schreef golfer het volgende:
Hopelijk komen die Zwitsers verder zonder kleerscheuren het land weer uit.
Afgunst is a bitchquote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Da.Rock het volgende:
LOLquote:Op woensdag 16 november 2005 21:17 schreef Ulx het volgende:
Shit hee, allemaal toererende Zwitsers op straat hier.
Gefeliciteerd he, nep-Zwitser.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:17 schreef Ulx het volgende:
Shit hee, allemaal toererende Zwitsers op straat hier.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Da.Rock het volgende:
M'n nachtrustquote:Op woensdag 16 november 2005 21:17 schreef kollie het volgende:
Marokko heeft zich niet geplaatst, en nu Turken niet!
nou, je laat duidelijk merken dat je blij bent dat turkije is uitgschakeld ipv dat je blij bent dat zwitserland door is...quote:
moeilijk he begrijpend lezen...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Beter niet naar het WK door een middelmatige ploeg, dan verliezen in een vriendschappelijke wedstrijd tegen een topploeg?
Ik ben inderdaad blij dat Turkije er niet bij is van de zomer. En dat Zwitserland ze nou uitschakelt, mooi meegenomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
nou, je laat duidelijk merken dat je blij bent dat turkije is uitgschakeld ipv dat je blij bent dat zwitserland door is...
ghehehe, en dan mijn reactie afdoen als afgunst...
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad blij dat Turkije er niet bij is van de zomer.
Australie en Trinidad liggen eerste ronde al uit en daat gaat alle Aziatische landen en Noor en midden Amerika en in Afrika ligt Angola Tongo enTunesie eruit.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef BB-King het volgende:
Wat een heerlijke avond!
Guus en Leo naar het WK en de Turken blijven thuis!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |