En die Zwitserse bondscoach die met een glimlach naar de Turkse supporters zat te zwaaien.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:26 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Belachelijke aankomst gisteren in Turkije.. moet niet kunnen..
Hmm. Dat wordt nog moeilijk kiezen tussen Jong Oranje - Jong Slovenië en Turkije - Zwitserland.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
Wordt geloof ik op de ARD uitgezonden?
Brandende autosquote:Op woensdag 16 november 2005 19:26 schreef stevengerrard het volgende:
geen toeterende auto's vandaag denk ik zo?
Briljante opmerking.quote:
nee aan die van zwitserland. dat verklaart de tussenstandquote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Spelen Nihat Kahveci, Hamit/Halal Altintop en Belozoglu Emre aan de zijde van Turkije?
Goddank nu kan ik tenminste slapenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:26 schreef stevengerrard het volgende:
geen toeterende auto's vandaag denk ik zo?
Ik bedoel of ze in de basis staan.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:29 schreef Elvislives het volgende:
[..]
nee aan die van zwitserland. dat verklaart de tussenstand![]()
geen kuttoeterende turkenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, Zwitserland heeft in deze wedstrijd slechts 2 minuten nodig om hun WK-kwalificatie veilig te stellen![]()
Ik zie de Turken er echt geen 4 maken tegen Zwitserland en dat is alleen maar goed nieuws, kunnen we in de zomer tenminste normaal slapen en 's avonds veilig over straat![]()
Hopelijk krijgen we kuttoeterende Nederlanders. Al hebben we ook een grote contingent Duitsers in Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
geen kuttoeterende turken
en omdat marokko ook niet gaat is het helemaal rustig op mogelijk een paar verdwaalde tunesiers na
AMENquote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we kuttoeterende Nederlanders. Al hebben we ook een grote contingent Duitsers in Nederland.
Ik zeg het je, die Turken gaan het reddenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:41 schreef Jor_Dii het volgende:
1-1 ; dit wordt nog een strijd hoor, let op
Inderdaad ja, maar ik denk toch maar dat ik voor de laatste ga kiezen..quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hmm. Dat wordt nog moeilijk kiezen tussen Jong Oranje - Jong Slovenië en Turkije - Zwitserland.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |