Dido valt er helemaal stil van, je ziet haar gewoon denkenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef F4iTH het volgende:
Ok dus in de DBK wordt Roel met andere woorden verteld dat Dido niet verliefd op hem is maar dat ze uit tactische overwegingen een relatie met hem heeft...wetende dat hij dit gelijk aan Dido zal vertellen. Dido zal dan 'wat beter haar best doen' om te bewijzen dat het niet tactisch is? Moet ze van bil gaan van BB ofzo? Ze zeggen zoiets niet zomaar.
Daaromquote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido valt er helemaal stil van, je ziet haar gewoon denken![]()
jaaa graag, ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoormisschien maak ik er vanavond nog een foto van
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:45 schreef Anitra het volgende:ben er weer. Het eten zit er in, kinderen liggen op bed dus weer even ongestoord BB kijken!
DOEN!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoormisschien maak ik er vanavond nog een foto van
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef nachtzuster het volgende:
En ze blijven maar zingen![]()
Door die opdracht is het alleen maar erger geworden![]()
Erger dan het 24 uur lang is geweest kan het niet meer wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:00 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Maar ik ben wel wat immuner geworden kan er nu wat beter tegen.
Da's niet nieuw tochquote:Op woensdag 16 november 2005 20:04 schreef versabommie het volgende:
Dido is echt helemaal paranoide
luister nog liever dan het gezang van nath dan naar het klaag gezang van didoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef odie22 het volgende:
Hallo allemaal, dido is weer lekker bezig
inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erger dan het 24 uur lang is geweest kan het niet meer worden![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
BB heeft tegen Roel gezegd dat ze stemafspraken moegen maken! !!!
Ik hoor het net met stomme verbazing aan!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
Als dat waar is, stop ik onmiddelijk met kijken want dan verneuken ze de regels voor de 1000ste keer.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
Het ligt vast niet aan jouquote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef odie22 het volgende:
Toch wel grappig , ik zit nu voor de 1e dag hier , en er gebeurt gelijk niks meer
Ja hoorde het ook....quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
Misschien heeft BB er een bedoeling bij...gaat het morgen anders dan ze denken of zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef frizti het volgende:
Als dat waar is, stop ik onmiddelijk met kijken want dan verneuken ze de regels voor de 1000ste keer.
Roel gaat dat echt niet zomaar verzinnen zo voor de camera.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Als dat waar is, stop ik onmiddelijk met kijken want dan verneuken ze de regels voor de 1000ste keer.
Misschien is Hummie voor de derde keer in haar leven in de overgang?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanwaar deze verandering van het reglement dan!
Dat hoop ik dan maar, anders hadden ze net zo goed geen regels kunnen opstellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft BB er een bedoeling bij...gaat het morgen anders dan ze denken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |