het is toch zomerstop. heb ik nog wat plezier aan csi strakkiesquote:
Ja, daaromquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat CSI er alleen maar beter op wordt, rechtstreeks tegenover GA.
Leren we misschien ook wel wat over het persoonlijke leven van het team, op Catherine na want daar weten we alles al van
Ik denk overigens dat dit einde GA wordt. Best een leuke serie, maar niet half de kwaliteiten van CSI.
Nou ja, misschien niet het einde, maar het kan hard bergafwaarts gaan met de populariteit van de serie. Hetzelfde geldt voor CSI natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
GA is echt briljant dus ik denk niet dat dit het einde betekent van die serie.
Wel hoop ik dat CSI niet ALLEEN maar zich gaat focussen op GSR of een Warrick..
uhuh is altijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION returns Sept. 21 als laatste van de 3 CSI's..
Ik vind hem leuker met baardquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Grissom zonder baaaaaaaaaaaaaaaaaaaard![]()
![]()
![]()
![]()
Super Dave zal ook nog in CSI te zie zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vraag me af nu die brillemans (Dave?) een regular is in de serie Vanished, of hij nog terug komt in CSI
Hij is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 21 september 2006 20:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Om 4 uur NLse tijd is ie ongeveer afgelopen dus als je een btje snelle uploaders hebt
Kan ik vanavond kijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:58 schreef Jill-RMC het volgende:
dus als je een btje snelle uploaders hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |