is dat ook je eigen ervaring?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:33 schreef Klonk het volgende:
ah, hij doet het in eens
maar mijn stem gaat naar Renault, meerdere grote onderzoeken de laatste tijd en bij al die onderzoeken bezettenen die franse "kwaliteitsproducten" steevast de laatste plekken.
jaquote:
ze zijn betrouwbaarder als de gemiddelde renaultquote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Italiaantjes zijn over het algemeen niet echt betrouwbaar.. zie je ook bij oa. Ducati
Met mijn Lancia Delta Turbo in 4 maanden tijd voor dik 1000 euro stukken aan gehad, ruitenwissers die het gewoon soms doen.....en soms niet , asbaklampje wat zo nu en dan eens zin heeft om te branden, blazers van de clima die er een compleet eigen leven op nahouden (zet je de blazer op de ruit; 2 straten verder staat ie ineens op je voetenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Italiaantjes zijn over het algemeen niet echt betrouwbaar.. zie je ook bij oa. Ducati
ik denk dat de meeste bestuurders van italiaanse wagens een soort van afwijking hebben, ik rij zelf fiat en ja er gaat af en toe wat kapot of onderdelen weigeren dienst maar om de een of andere reden hoort dat voor mij bij het italiaans rijdenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:16 schreef vosss het volgende:
Ik vergeef hem het allemaal trouwens zonder problemen;
dankzij het enorme rijplezier dat ik eraan beleef![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |