is dat ook je eigen ervaring?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:33 schreef Klonk het volgende:
ah, hij doet het in eens
maar mijn stem gaat naar Renault, meerdere grote onderzoeken de laatste tijd en bij al die onderzoeken bezettenen die franse "kwaliteitsproducten" steevast de laatste plekken.
jaquote:
ze zijn betrouwbaarder als de gemiddelde renaultquote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Italiaantjes zijn over het algemeen niet echt betrouwbaar.. zie je ook bij oa. Ducati
Met mijn Lancia Delta Turbo in 4 maanden tijd voor dik 1000 euro stukken aan gehad, ruitenwissers die het gewoon soms doen.....en soms niet , asbaklampje wat zo nu en dan eens zin heeft om te branden, blazers van de clima die er een compleet eigen leven op nahouden (zet je de blazer op de ruit; 2 straten verder staat ie ineens op je voetenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Italiaantjes zijn over het algemeen niet echt betrouwbaar.. zie je ook bij oa. Ducati
ik denk dat de meeste bestuurders van italiaanse wagens een soort van afwijking hebben, ik rij zelf fiat en ja er gaat af en toe wat kapot of onderdelen weigeren dienst maar om de een of andere reden hoort dat voor mij bij het italiaans rijdenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:16 schreef vosss het volgende:
Ik vergeef hem het allemaal trouwens zonder problemen;
dankzij het enorme rijplezier dat ik eraan beleef![]()
Roest, icm met haat-uit-principe van veel opel en vwrijdersquote:Op woensdag 16 november 2005 23:36 schreef LordLynx het volgende:
Ik had of een italiaan of anders Opel verwacht als koploper, maar wat zijn de ervaringen met Honda's dat dat merk zo 'op kop' loopt eigenlijk?
Het gaat om eigen ervaringen. Als je alles mee wilt nemen kunnen we net zo goed wat stats van de ANWB posten en alles op slot tiefen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef nonono het volgende:
wat een loze poll
als je het iets zeggend zou willen maken zou je het moeten relateren aan het aantal van dat merk op de nederlandse wegen.
dan heb je een vergelijking
renault word bv veel verkocht dus zijn er veel van dus meer klachten net als opel
een merk als bv bentley word in zeer kleine aantallen verkocht en dus weinig klachten
als je het echt kloppend wil maken dan kijk je ook nog naar de km stand want sommige merken verkopen veel aan oude oma's en andere veel aan lease rijders en meer km is meer slijtage en dus meer klachten
maar verder veel plezier met deze poll
ik heb ook gereageerd en het heeft mij ook weer ff bezig gehouden dus zullen andere hier ook wel lol uit halen
En het random Honda aanklikken geeft wel wat aan? Ik zie geen van de ~50 mensen die Honda gekozen hebben aangeven waarom het merk niet voldoet aan de volgende punten die de TS aangeeft:quote:Op donderdag 17 november 2005 09:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het gaat om eigen ervaringen. Als je alles mee wilt nemen kunnen we net zo goed wat stats van de ANWB posten en alles op slot tiefen.
Ik had ook het idee dat dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op zich is een poll als dit prima, maar laat mensen dan wel aangeven wat voor problemen ze hadden, het type, hoe lang en hoeveel km's ze erin gereden hebben, bouwjaren, etc. -
Reageer dan niet..quote:
Honda onderdelen zijn nogal duur, dus als je een verwaarloosd exemplaar koopt ben je erger gestraft dan met bijvoorbeeld een gare golf 2.quote:Op donderdag 17 november 2005 06:16 schreef PNG het volgende:
Verrassend op 1: Honda. Honda kent veel problemen onder de doelgroep die vaak een "goedkope 2e hands eerste auto zonder problemen" wil kopen en blijkt al jaren tanende verkoopcijfers te hebben.
Ik wil het wel even onderbouwen hoor als je dat wilt, maar het blijft gewoon een dom topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:27 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Reageer dan niet..
OT:
Kunnen de mensen die Honda gestemd hebben uitleggen waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |