abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32318550
In navolging van eerder onderzoek Enquete koffiegewoontes hier, wil ik graag een oproep doen aan alle werkende fok!kers:

Het gaat om het volgende. In Amsterdam ben ik bezig met een haalbaarheidsonderzoek naar het bezorgen van koffie bij mensen op werk. Niet zomaar een kopje koffie, maar goede kwaliteit, zoals Coffee Company of in het buitenland de alombekende Starbucks.

Zouden die werkende fok!kers die een minuutje over hebben svp het volgende onderzoekje willen invullen?

1. Drinkt u koffie op werk? Zo ja, hoeveel kopjes?
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk?
3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven?
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven?
5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap?
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken?

* iamredleader zegt: Enorm bedankt allemaal!

woensdag 16 november 2005 @ 16:55:52 #2
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_32318681
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:50 schreef iamredleader het volgende:
In navolging van eerder onderzoek Enquete koffiegewoontes hier, wil ik graag een oproep doen aan alle werkende fok!kers:

1. Drinkt u koffie op werk? nee Zo ja, hoeveel kopjes? 0
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk? nee
3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven? niets, is nu al gratis
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven? 3 tot 5 euro per stuk maximaal inclusief bezorgen
5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap? 0
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken? lunch, eventueel einde middag ivm overwerk
succes!
Neerkomen wel!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:58:28 #3
13250 Lod
Sapere aude!
pi_32318747
quote:
nee
quote:
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk?
nee
quote:
Niets, is al gratis
quote:
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven?
Hangt van het aanbod af.
quote:
1 euro per 0.3 l.
quote:
Elke dag om 10.30
GNU Terry Pratchett
  woensdag 16 november 2005 @ 17:00:31 #4
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_32318805
1. Drinkt u koffie op werk? Zo ja, hoeveel kopjes? 5
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk? nee
3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven? niets
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven? 1 euro
5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap? niets
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken? niet
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_32318857
quote:
1. Drinkt u koffie op werk? Zo ja, hoeveel kopjes? Max. 4 per dag
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk? Ja
3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven? 2 EURO
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven? 3 EURO
5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap? 2 EURO
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken? Koffie = voor 10.00 uur. Sap en bagels om de nabij lunchtijd (1200 uur)

PS. Ga wel na dat de meeste bedrijven gratis automatenkoffie verstrekken. Dus zij zullen minder snel 'echte' koffie halen. De fijnproever zal dit natuurlijk wel doen.

Suc6 met je onderzoek
pi_32318880
Ik heb zo een vermoeden dat koffie rondbrengen niet uit kan. Of je moet proberen dure koffie (je zit met die koerier die het moet brengen) te verkopen in het bedrijfsleven waar in de meeste gevallen gratis koffie verstrekt wordt.
pi_32318931
1. Ja, 10 kopjes per dag
2. Nee
3. N/A
4. 3 euro
5. 3 euro
6. 14.00 uur voor sapjes.

maar voor koffie lijkt het me kansloos. 3 cent kostprijs voor als je zelf koffie zet. 4 euro voor een koffie bij starbucks.
die 3.97 euro extra is alleen maar voor de atmosfeer in een starbucks (bij wijze van spreken)
Als je het gaat bezorgen mag je dat wel laten bezorgen door een ontzettend lekker mokkel, anders is die atmosfeer ook verloren.

wist je overigens dat starbucks tegenwoordig meer verdient aan merchandise dan aan koffie...(cd's met muziek die ze draaien in vestigingen worden via website verkocht)
pi_32318997
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Devlinsect het volgende:
PS. Ga wel na dat de meeste bedrijven gratis automatenkoffie verstrekken. Dus zij zullen minder snel 'echte' koffie halen. De fijnproever zal dit natuurlijk wel doen.

Suc6 met je onderzoek
Dat weet ik, maar ik moet een echt onderzoek hebben en de statistische gegevens moeten groot genoeg zijn om een uitspraak te kunnen doen. Bovendien is dit inderdaad een marge-service, geen massief bedrijf.

Heel erg bedankt!
  woensdag 16 november 2005 @ 17:08:42 #9
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_32319058
4/5
nee
niets, tis al gratis
niets, smeer mijn eigen brood
50 eurocentjes, dat lijkt me wel wat
11.00
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_32319180
quote:

Het gaat om het volgende. In Amsterdam ben ik bezig met een haalbaarheidsonderzoek naar het bezorgen van koffie bij mensen op werk. Niet zomaar een kopje koffie, maar goede kwaliteit, zoals Coffee Company of in het buitenland de alombekende Starbucks.

Zouden die werkende fok!kers die een minuutje over hebben svp het volgende onderzoekje willen invullen?

1. Drinkt u koffie op werk? Zo ja, hoeveel kopjes? Ja, +/- 20 per dag, lekker sterk!
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk? Ja
3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven? 1 euro per shot
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven? Nee
5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap? Nee, ik haat vructensap!
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken? Doorlopend

pi_32319333
quote:

1. Drinkt u koffie op werk? Zo ja, hoeveel kopjes? 1
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk? Nee
pi_32319418
quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/779566/1/50#32318550]woensdag 16 november 2005

1. Drinkt u koffie op werk? Ja Zo ja, hoeveel kopjes?3/4
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk?nee
3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven?¤0,00
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven?¤0,00
5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap?¤0,00
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken?niet

Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_32319433
quote:

1. Drinkt u koffie op werk? Zo ja, hoeveel kopjes? 3 kopjes
2. Bent u geinteresseerd in de mogelijkheid koffie (of thee/verse sap) te bestellen op werk? ja
3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven? 1 euro
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven? 1.50
5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap? 1.50
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken?luchpauze
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_32319533
Verschillend, gemiddeld 4 of 5 mokken.
Hangt er vanaf of het vernieuwende koffie is (espresso, cappuchino). Als het gewoon om standaard koffie gaat, geen interesse.
Hangt van de kwaliteit van de koffie af.
Maximaal zo'n ¤1,50 per dag.
Dat hoef ik niet.
Bij aanvang en tijdens de gebruikelijke pauzes.
pi_32319542
1. Ja, 5-8 mokken
2. Nee, naast het kostenaspect speelt het sociale gebeuren rond "koffiezetten en -drinken" een belangrijke rol.
3. Niets
4. Nee, daar hebben we de bedrijfscatering voor
5. Nee. "Vers" vruchtensap is zelden vers.
6. Nou, niet dus.
"If I started murdering people, there'd be none of you left..."
pi_32319582
nee
nee
niets, want ik kan nu gratis koffie op werk krijgen
4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke.
Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven?
niets
niets
voor het werk. na het werk
  woensdag 16 november 2005 @ 17:27:03 #17
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_32319585
quote:

1. Drinkt u koffie op werk? Zo ja, hoeveel kopjes?nee

warme chocomelk

3. Zo ja, wat bent u bereid voor een medium (0,3 liter) koffie uit te geven?max. 40 cent

4. Deze bezorgservice omvat ook kleine hapjes zoals sandwiches, bagels, muffins en dergelijke. Hoeveel bent u bereid hiervoor uit te geven?50 cent tot 1 euro per stuk

5. Idem, maar dan voor een verse vruchtensap?max 60 cent
6. Op welk(e) moment(en) van de dag verwacht u deze service te gebruiken?gedurende de gehele dag

The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_32400445
Dames en heren, ik dank u allemaal voor de moeite, de resultaten zijn genoteerd, ik ben begonnen met de uitwerking. Dat laat nog wel even op zich wachten, maar ik denk over een maandje wel hier wat nieuws te kunnen posten.

Nogmaals en
  Moderator zaterdag 19 november 2005 @ 18:02:43 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32403176
Like i've said in het andere topic.
Tijdelijke time out
Ben benieuwd dus
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_32403315
quote:
1. Ja natuurlijk, stuk of 4
2. Alleen Starbucks koffie
3. 1,50 a 2 euri
4. 2 euri
5. niks, vruchtensap drink ik thuis wel
6. rond lunchtijd
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: