het Media Markt krantje, verkrijgbaar bij de betere mediamarkt.quote:
Ja. Een 19'', in 4:3 formaat. Kan je net zo goed voor 20 euro even een VGA kabeltje voor de Xbox360 kopen, en dan gewoon je pc monitor aansluiten.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
je krijgt nu een HD-ready TV gratis bij een mobiele telefoon.........
Oh, dan schiet het niet op.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja. Een 19'', in 4:3 formaat. Kan je net zo goed voor 20 euro even een VGA kabeltje voor de Xbox360 kopen, en dan gewoon je pc monitor aansluiten.
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja. Een 19'', in 4:3 formaat. Kan je net zo goed voor 20 euro even een VGA kabeltje voor de Xbox360 kopen, en dan gewoon je pc monitor aansluiten.
Die achterlijke winkeliers maken weer misbruik van de term HDTV.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Tzal wel bagger kwaliteit zijn, maar toch......
Hmmm... ik heb het niet zo op projectie tv's. Veel te groot, te lomp, te zwaar, te duur en niet eens zulk héél mooi beeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:26 schreef BrickTop het volgende:
Ik ben benieuwd wat de DLP techniek gaat doen.
Samsung heeft al een aantal "true" HDTV modellen op de plank:
http://www.samsung.com/Products/TV/DLPTV/HLR6768WXXAA.asp
Dan heb je dus duidelijk niet die nieuwe dlp generatie gezien.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb het niet zo op projectie tv's. Veel te groot, te lomp, te zwaar, te duur en niet eens zulk héél mooi beeld.
De BCC in Enschede heeft een DLP HD projectie TV van anderhalve meter te koop voor 2500 euro. Als je ziet hoe die HD previews eruit zien.... Ongelofelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb het niet zo op projectie tv's. Veel te groot, te lomp, te zwaar, te duur en niet eens zulk héél mooi beeld.
Klopt!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef Fliepke het volgende:
Dan heb je dus duidelijk niet die nieuwe dlp generatie gezien.
Ze zijn vele malen goedkoper dan vergelijkbare plasma/lcd krengen, ongeveer zwaar en the bigger the better!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt!Maar ze zijn nog steeds groot, lomp, zwaar en duur.
LCD's zuigen nu eenmaal eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef BMH het volgende:
1 ding weet ik iig zeker: Ik koop nog lang geen HD-LCD tv. Die dingen kunnen niet fatsoenlijk bewegende beelden weergeven. Hopelijk lukt Philips het om de ghosting problemen van LCD tv's te verhelpen.
Klikquote:Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef twi het volgende:
Zijn er nou eigenlijk ook hele kleine LCD TV's met de hoogste (1080) HDTV ondersteuning? Ik heb bijvoorbeeld een laptop van 15.4" widescreen (1920x1200) en die maat - of een klein maatje groter - lijkt me persoonlijk eigenlijk uitstekend om op te gamen op m'n eigen kamer.
Dan kan ik natuurlijk wel een PC-TFT kopen, maar dan heb ik er geen TV meer op
die is idd geen 1900x1080quote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef twi het volgende:
Dat past dus helaas al niet, aangezien de maximale hoogte daarvan 768 is.
//edit: Of zeg ik nu iets heel doms?
das geen HDTV toch? Zie in elk geval nergens in de specs een HDMI ingang staan, vrij essentieel onderdeel van een HDTV dacht ik....quote:Op woensdag 23 november 2005 16:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Klik
Dell heeft wel iets. De resolutie gaat tot 1080i, dus dat is niet de hoogste maar wel hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |