abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32510226
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef VD het volgende:
Sociaal gezien is het toch juist normaal om mee te gaan als iemand dat vraagt?

VD, ga eens op zoek naar andere psycholoog, en ik meen dit serieus
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32510395
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef VD het volgende:
Sociaal gezien is het toch juist normaal om mee te gaan als iemand dat vraagt?
Heb jij ook een 'wil' misschien?
En volgens mij hoop je stiekem nog dat het goed komt tussen jullie.

Ik voel me vandaag al een heel stuk beter dan de afgelopen dagen en heb het gevoel
dat ik haar weer verder aan het loslaten ben
Nu VD nog.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32510486
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:57 schreef VD het volgende:

[..]

Hoogfunctionerend autisme, Asperger. Je moet het zo zien: Ik weet dat het "normaal" is om vrienden te hebben en bijvoorbeeld naar de bioscoop te gaan. Daarom doe ik het. Het komt niet vanzelf, ik heb het mezelf allemaal als het ware aangeleerd.
Ben je zelf ook blij met deze vriendschappen? En dan bedoel ik heb je er _echt_ plezier van, of ben je er blij mee omdat je denkt dat het zo hoort?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32510738
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef partyyboyy het volgende:
Heb jij ook een 'wil' misschien?
En volgens mij hoop je stiekem nog dat het goed komt tussen jullie.
Jawel. Ergens. Ben niet zo moeilijk. En dat laatste, misschien emotioneel. Rationeel niet. Maar dat blijf ik zeggen. .
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef partyyboyy het volgende:
Ik voel me vandaag al een heel stuk beter dan de afgelopen dagen en heb het gevoel
dat ik haar weer verder aan het loslaten ben
Klinkt inderdaad goed! .
pi_32510785
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
Het is ook normaal, vanuit HAAR gezien, om niet uitgerekend JOU mee te vragen, als zij toevallig naar de bios wil.
Dat is het probleem. Ik weet niet wanneer ze iets "goed" doet en wanneer "fout". Kinderlijk naïef, maar wel waar.
pi_32510840
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ben je zelf ook blij met deze vriendschappen? En dan bedoel ik heb je er _echt_ plezier van, of ben je er blij mee omdat je denkt dat het zo hoort?
Uiteindelijk wel, het is fijn leuke dingen te ondernemen met vrienden. .
  woensdag 23 november 2005 @ 16:30:30 #187
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32510917
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:

[..]

Geef jezelf wat anders dan.

Wees een actief, en niet passief.

Lijden is een keuze op een gegeven moment.
Precies

En dat het klote is om verder te gaan, dat weet iedereen wel.
Maar soms moet je de lat gewoon hoog leggen, ook al heb je geen zin misschien.
En geen nee kunnen zeggen of dat het sneu is voor een ex, dat je niet wilt afspreken?
Please zeg, elk normaal mens kan indenken dat je misschien (voorlopig) geen contact wilt, omdat het te pijnlijk is en je verder moet met je leven.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32510920
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef -Delta- het volgende:
elk normaal mens kan indenken
Lees mijn posts eens als je wilt. .

Maar ik blijf wel weg uit dit topic. Kan jullie niet kwalijk nemen dat jullie mijn manier van denken niet begrijpen. Hoop dat dat vice versa ook geldt. .
pi_32510980
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef VD het volgende:
Maar ik blijf wel weg uit dit topic. Kan jullie niet kwalijk nemen dat jullie mijn manier van denken niet begrijpen. Hoop dat dat vice versa ook geldt. .
We proberen het te begrijpen om je verder te helpen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32511074
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef VD het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Ik weet niet wanneer ze iets "goed" doet en wanneer "fout". Kinderlijk naïef, maar wel waar.
Ze doet iets "fouts" en jij staat dat toe, logisch, je wilt haar zien, maar houd jezelf niet voor de gek, door te zeggen dat jij dit doet om haar terwille te zijn, je rekening wilt houden met...
Je zegt bovendien dat jouw sociale gedrag gecondtioneerd is, je hebt het jezelf aangeleerd, omdat je vindt, denkt, te horen hebt gekregen, dat het erbij hoort.

Maar dat is dus niet ten alle tijden zo.
De belangrijkste is jouw leven ben jij, niet een ander.
Egoisme is goed op zijn tijd.

Onzelfzuchtig zijn tbv een ander die dat zelf allebehalve (in deze dan) is, is gewoon dom.
Je doet jezelf te kort, en het wordt echt niet beloond of zo, aan het einde van de rit.
Ms op korte termijn haal jij er je voordeel uit (je ziet haar tenminste, beter iets dan niets) maar op lange termijn brengt het je niets verder.
Haar wel, zij heeft jou niet nodig, zij wil naar de film (of wat dan ook) alleen niet alleen, en hey...daar ben jij, die nooit nee zegt, en aan wie zij geen enkele verplichting heeft en ws ook niet meer voelt en ja, je bent nog aardig ook, wat wil ze nog meer.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32511140
kunnen we aub ophouden met dit VD bashen cq vernederen?
laat VD in zijn waarde...wat er nu gebeurt is dat VD zich moet gaan verdedigen, terwijl het gewoon een uiting is van het proces om je ex los te laten...
het enige wat ik nu zie, is het zover mogelijk kunnen gaan om VD op een andere track te krijgen, terwijl user dat misschien helemaal nog niet wil...
ik zeg niet dat ik met alles wat VD post eens kan zijn...maar dit bash gedrag moet nu echt ophouden, het zal meer schaden dan dat het user goed zal doen...

VD, goed dat je af en toe een psycholoog bezoekt om een reflexie te krijgen, dat is heel erg belangrijk...trek je van het bashen niet te veel aan...volg je eigen weg, luister naar jezelf, etc, etc...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_32511167
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef VD het volgende:

[..]

Lees mijn posts eens als je wilt. .

Dus we moeten 100% meegaan in jouw redenatie en zo niet, dan stop je je vingers in je oren om vervolgens weg te lopen?

"ik hoor je niet ik hoor je niet lalalalalaalalallaaaa"

Het is geen kwestie van geen begrip hebben voor, integendeel, het is HERKENNING, en daarom kunnen mensen jou zeggen wat ze zeggen hier.
pi_32511226
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Dus we moeten 100% meegaan in jouw redenatie en zo niet, dan stop je je vingers in je oren om vervolgens weg te lopen?

"ik hoor je niet ik hoor je niet lalalalalaalalallaaaa"
zielig...nokken nou...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_32511412
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef David Letterman het volgende:

[..]

zielig...nokken nou...
mogen we hier alleen op een bepaalde wijze reageren, die jij wenselijk acht?

als ik reageer op hem, en hij gaat daar, per zin gequote nog wel, uitgebreid op door, dan reageer ik weer, en dat zonder te bashen dus, gewoon zoals ik het zie.

je hoeft hem niet te hulp te schieten, hij kan zichzelf uitstekend verdedigen, als je dat zo wilt noemen, tenminste, ik zie het niet zo, hij hoeft zich niet te verdedigen, het is gewoon discussie aangaan, waar een forum voor bedoeld is.
pi_32511645
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef David Letterman het volgende:

VD, goed dat je af en toe een psycholoog bezoekt om een reflexie te krijgen, dat is heel erg belangrijk...trek je van het bashen niet te veel aan...volg je eigen weg, luister naar jezelf, etc, etc...
de slechtse raad die je iemand die duidelijk fout zit kan geven, sorry dat ik het zeg .

En wat mensen toch bashen noemen , wij verkondigen onze mening, zoals jij nu ook doet, zoals VD doet, zoals iedereen hier doet, punt. Andere meningen kunnen kwetsen, ergeren, enz ... dat is het leven.

Zoals jij vindt dat het bash gedrag moet ophouden, vind ik dat VD's gelul moet ophouden, zijn argumenten raken kant noch wal. Eerst zegt hij dat een cinemabezoek nog "gezellig" kan zijn, om daarna te verkondigen dat hij autistisch is, niets weet over sociaal gedrag, en dat hij meegaat met andere mensen omdat het zo hoort, ... tja ... en zo lult hij zich werkelijk uit alles. Ik reageer daarop, ik vind dat mijn recht.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 23 november 2005 @ 17:08:11 #196
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32512023
pfff, na 15 posts zal hij het toch wel snappen, alleen geeft ie het niet toe...en dat zal ook nog wel ff duren... laat die jongen lekker in zn waarden, dat willen we allemaal toch?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32512203
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:39 schreef milagro het volgende:
Nee, helemaal niet. Ik vraag me enkel af wanneer het godverdommme eens doordringt dat ik niet beter wéét.
pi_32512275
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:08 schreef Jumparound het volgende:
pfff, na 15 posts zal hij het toch wel snappen, alleen geeft ie het niet toe...en dat zal ook nog wel ff duren... laat die jongen lekker in zn waarden, dat willen we allemaal toch?
jezus, dat doen we toch ook, man
van mening verschillen is niet hetzelfde als iemand niet in zijn waarde laten, hoor.
bovendien verkeert deze meneer al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden in deze staat, niet zo gek om dan eens een neus op de feiten te houden.

als iemand spreekt over de aard vh beestje, gevoelens vs verstand, om dan ineens te spreken over aangeleerd gedrag, dan is dat tegenstrijdig.

als je in een topic getiteld De kunst vh loslaten, niet eens die kunst ter sprake mag brengen, alleen het proces van lijden en terugvallen met de bijbehorende "laat me nou" dan wordt het tijd de titel aan te passen.
pi_32512309
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef petitlapin het volgende:
vind ik dat VD's gelul moet ophouden, zijn argumenten raken kant noch wal. Eerst zegt hij dat een cinemabezoek nog "gezellig" kan zijn, om daarna te verkondigen dat hij autistisch is, niets weet over sociaal gedrag, en dat hij meegaat met andere mensen omdat het zo hoort, ... tja ... en zo lult hij zich werkelijk uit alles. Ik reageer daarop, ik vind dat mijn recht.
Ik lul me helemaal uit niets. Ik ben volkomen eerlijk, en altijd geweest ook. En nee, ik weet inderdaad weinig van sociaal gedrag. Ik leer het mezelf elke dag aan. Ik gooide het enkel in de groep omdat ik hoopte dat jullie dan zouden begrijpen hoe ik denk. Niets meer, niets minder.
pi_32512370
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
als iemand spreekt over de aard vh beestje, gevoelens vs verstand, om dan ineens te spreken over aangeleerd gedrag, dan is dat tegenstrijdig.
Nee, dat is het niet. Ik heb wel gevoel, ik weet enkel niet hoe ik er mee om moet gaan juist omdat het zo tegenstrijdig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')