quote:Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef MaxPower het volgende:
17:00 LIVE @ Eurosport!
Kan Don Leo het klaverjasviertal van Nederlandse trainers completeren?
Lastig zat voor Oranje zo'n poule.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie doorgaat, heb je straks Zuid-Korea, Australie en T&T bij Nederland in de poule
Als Nederland groepshoofd was geweest was dat misschien wel mogelijk, maar nu helaas niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie doorgaat, heb je straks Zuid-Korea, Australie en T&T bij Nederland in de poule
spanje is nog niet geplaatst hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als Nederland groepshoofd was geweest was dat misschien wel mogelijk, maar nu helaas niet.
Slowakije wint met 4-0quote:Op woensdag 16 november 2005 13:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
spanje is nog niet geplaatst hoor![]()
[Don Leo modus] Zuchtquote:Op woensdag 16 november 2005 13:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Wat belachelijk eigelijk; dat één van deze twee voetbaldwergen naar t WK gaat, terwijl landen als Roemenië, Nigeria, Rusland etc. thuis blijven...![]()
stond ooit ergens in een topic, als Spanje zich plaatst wordt Nederland op basis van punten geen groepshoofdquote:Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef numero_uno het volgende:
Waar hebben jullie dat trouwens vandaan dat Nederland geen groepshoofd zal/ kan worden?
BBC website.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef numero_uno het volgende:
Waar hebben jullie dat trouwens vandaan dat Nederland geen groepshoofd zal/ kan worden?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
Op basis waarvan is Nederland geen groepshoofd dan?
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Wordt bepaald op basis van de afgelopen 3 toernooien + ranking. Dus dan helpt het niet als je een toernooi mist
Vorige WK gemist.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
Vindt t ook maar een raar verhaal, 'we' staan toch iets van derde op de FIFA wereldranglijst???quote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
het is al van een tijdje terug, rond de wedstrijd tegen tsjechie en macedonie.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef numero_uno het volgende:
Misschien vinden jullie me nu heel vervelend maar heeft iemand de link naar dat artikel van de bbc ik kon het namelijk niet zo snel vinden.
Als er een stream van Australie was zal er ook wel een stream van Trinidad zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef Chooselife het volgende:
Wordt dit ook ergens online uitgezonden?
Zit op 't werk.![]()
Daar had ik graag de URL van ontvangen ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als er een stream van Australie was zal er ook wel een stream van Trinidad zijn.
Trinidad en Australie lijkt me welquote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, misschien leuke oefenlanden voor Nederland? T&T, Z korea en Australie?
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef MaxPower het volgende:
Bier en chips inmiddels ingeslagen, nog even een middagje werken en 1700 sharp voor de buis!![]()
Ik leef al dagen naar deze kraker toe!
Tegen Australië is al een oefeninterland gepland zei de commentator bij Australië - Uruguay vanmiddag...quote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Trinidad en Australie lijkt me wel
Zuid Korea niet zo, denk niet dat Dick dan meekomt.
Tegen Zuid Korea ook. Verder ook nog tegen Equador en Japan. Het is alleen ff afwachten of nederland deze landen loot op het WK. Want dan gaat men op zoek naar een andere tegenstander.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:33 schreef brighton het volgende:
[..]
Tegen Australië is al een oefeninterland gepland zei de commentator bij Australië - Uruguay vanmiddag...
O ja, klopt. Hiddink had et er ook al over paar weken terug.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:33 schreef brighton het volgende:
[..]
Tegen Australië is al een oefeninterland gepland zei de commentator bij Australië - Uruguay vanmiddag...
Loting is toch 9 december dacht ik?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef trepper het volgende:
[..]
Tegen Zuid Korea ook. Verder ook nog tegen Equador en Japan. Het is alleen ff afwachten of nederland deze landen loot op het WK. Want dan gaat men op zoek naar een andere tegenstander.
Dan nog is het een raar verhaal. In 98 werden we ook gewoon 4e. En als 94 ook meeteld, daar werden we officieel 5e. Daarbij, we staan nu 2e op de FIFA ranglijst. En zo goed deden andere landen als Frankrijk, Spanje en Argentinie het in 2002 ook nietquote:Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef MaxPower het volgende:
lees nou even de posts voor je descendent1...
Ik wilde het net vragenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef golfer het volgende:
*Eurosport aanzet*
Je kunt er maar beter geweest zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef Robi02 het volgende:
Bahrein uit...altijd lastig.
En dat 90 minuten lang.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef JorgeCampos het volgende:
ah leuk Arabische supportersliedjes..
Jalalalalalallah!
het lijkt goddomme wel vrijdagmiddagquote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Blijft die stadionspeaker nou brullen?
Inderdaad ook 1 van de weinige keren dat ik "T&T speelt van rechts naar links" nodig had...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie zijn de rode en wie zijn de witte?
De negers zijn wit.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef golfer het volgende:
Het voetbal is van het niveau Hoofdklasse.
Trinidad in het wit en Tobago in het roodquote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Trinidad in het wit en Tobago in het rood
Brazilie-Australie 7-0quote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef Terreros85 het volgende:
Eigenlijk best erg dat zo'n team naar het WK gaat. Brazilië - T&T/Bahrein 7-0![]()
hoeveel politie zou je nodig hebben bij Israel - Iran, Israel - Syriequote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef JorgeCampos het volgende:
"Deutschland wir kommen"
Het WK eeft in Bahrein
Als Israel lef zou hebben zou het voortaan in de Aziatische groep spelen. Winnen ze met hun reserves nog.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef JorgeCampos het volgende:
ah leuk Arabische supportersliedjes..
Jalalalalalallah!
Kunnen ze het WK niet alleen toegankelijk maken voor de top 20 van de FIFA ranglijst?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:20 schreef pfaf het volgende:
Wat een schrikbarend laag niveau.![]()
De Fifa mag zig al achter de oren krabben dat sowieso 1 van deze bierelftallen naar het WK gaan.
Misschien kan de rest van de kaartjes door minister Van Ardenne van ontwikkelingssamenwerking opgekocht wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef JorgeCampos het volgende:
Angola - T&T
toeschouwersaantal: 400 in een stadion van 50.000
Weddenschap?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef Terreros85 het volgende:
Eigenlijk best erg dat zo'n team naar het WK gaat. Brazilië - T&T/Bahrein 7-0![]()
Die eerste is doodquote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef numero_uno het volgende:
Hehe.... Ik verstond Captain Jack ipv Calvin Jack
Mark zus, Arjan zo, Ruud, Ed, Jan etc.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ali die, Mohammed die, Achmed dat
Stanley Menzo, Gomes, Dida... :Squote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef Terreros85 het volgende:
donkere keepers![]()
alles spik en Spen bij T&T![]()
Is hij misschien niet toevallig de captain?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef numero_uno het volgende:
Hehe.... Ik verstond Captain Jack ipv Calvin Jack
Dit had ik echt graag willen weten. Was me anders echt zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:42 schreef borisz het volgende:
ik ga etenen sporte
ben rond 9 uur terug
ik had liever gezien dat Australië tegen Bahrein had gespeeld en Uruguay tegen Trinidadquote:Op woensdag 16 november 2005 17:20 schreef pfaf het volgende:
Wat een schrikbarend laag niveau.![]()
De Fifa mag zig al achter de oren krabben dat sowieso 1 van deze bierelftallen naar het WK gaan.
Geweldig juist.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word ook moe van de sjeikstralen op de tribune.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:03 schreef MaxPower het volgende:
Jammer dat deze niet vanmorgen is gespeeld, zat ik nu wel naar een mooie pot te kijken
0-0quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
hoeveel staat het ?
hijs gepannad ;')quote:Op woensdag 16 november 2005 18:12 schreef numero_uno het volgende:
En nog een best aardige goal ookmaar wat een waardeloze man op de lijn
gelukkig ik zat verkeerd !quote:Op woensdag 16 november 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie het somber in voor T&T al zie ik de wedstrijd niet. voorgevoel
quote:
Poule A:quote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef ScudRaket het volgende:
Het niveau is dramatisch eigenlijk
Ik zou als Oranje wel 1 van deze landen in de poule willen hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef ScudRaket het volgende:
Het niveau is dramatisch eigenlijk
manny probeert grap te maken met Advocaat, klaverjassen en verkeerde wissel.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Gezellig klaverjassen in Duitsland met Van Basten, Advocaat, Hiddink en Beenhakker.
We zijn geen reekshoofdquote:Op woensdag 16 november 2005 18:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Poule A:
Nederland
Zuid Korea
Australië
Trinidad & Tobago
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef furanku het volgende:
Is dat nou een trein die steeds langsraast?
Jamaar commentator heeft een excuus: hij zit in Frankrijk en ziet hetzelfde als wij zien.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:27 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Dramatisch positiespel van beide .. bijna net zo dramatisch als het commentaar
Heerlijk, dat hoort bij dit soort landen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Vom het volgende:
Kan die speaker z'n kop niet eens ff houden zeg
zijn hier niet anders gewend hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heerlijk, dat hoort bij dit soort landen.
Speakers moeten gewoon hun kop houden, laat die gasten op de tribune maar eens wat zingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heerlijk, dat hoort bij dit soort landen.
Volkssport #1. Men is daar gewoon wat nuchtiger.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef Skwish het volgende:
Dat is zeker met het niveau is niet om over naar huis te schrijven![]()
daar ook al een jostiband, voetbal leeft daar niet echt zo...![]()
hebben zeker te veel naar zuid-europeesw voetbal gekekenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Speakers moeten gewoon hun kop houden, laat die gasten op de tribune maar eens wat zingen.
Dit is nou net zo irritant als die la bambaaaaaa vent
precies Trinidad wat een top teamquote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef pekel het volgende:
Sfeervol muziek. Hier spelen trouwens 2 potentiele wereldkampioenen.
Kleurrijk voetbal.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies Trinidad wat een top team
Ja dat is die vent van laaaaaaaa baaaaaambaaaaaquote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hebben zeker te veel naar zuid-europeesw voetbal gekeken
daar heb je bij veel clubs ook zo een mongool zitten (kan me sporting lissabon nog herineren)
Idd. Scherpe opmerking van die commentator.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:36 schreef 2Drix het volgende:
''Tempo ligt niet echt hoog''
Ik pak altijd het engels commentaar bij Eurosport, behalve bij Wielrennen.quote:
Als die witte meedoet wel ja.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als die witte meedoet wel ja.
wat een kans trouwens.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
Ongelofelijk wat een niveau. Het gemiddelde GGD hoofdklasse team heeft meer niveau
heb em al overgezet ik hou niet meerquote:Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef golfer het volgende:
Spannend hoor. Ik hou geen nagels meer over.![]()
1-0 voor T&Tquote:Op woensdag 16 november 2005 18:45 schreef woediewokkie het volgende:
kep hier geen ontvangst,hoeveel staat het heren?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef ScudRaket het volgende:
Het commentaar klinkt me net zoals tijdens mijn allereerste potje FIFA wat ik ooit speelde. Dramatisch voetbal, maar toch altijd positief blijven. Klasse Eurosport pipo!!!
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik pak altijd het engels commentaar bij Eurosport, behalve bij Wielrennen.
En soms als Frank Kramer het doet
Het hele koningshuis van Bahrein zit ertussenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering, wat staan die dugouts trouwens kilometers uit elkaar
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1.1 miljoen mensen bij 1 beeldbuis !!![]()
Moeten we dan elke keer een groot EK met Argentina en Brasil spelen ?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:45 schreef HenkVos het volgende:
Wat een dramatisch niveau.......
Als je dit dan vergelijkt met vanochtend...... een wereld van kwaliteitsverschil.
Je kan toch niet zeggen dat in juni op het WK de beste 32 landen van de wereld strijden om de wereldtitel.
4 minutenquote:
* Doet me denken aan de Malibu reclamesquote:Op woensdag 16 november 2005 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1.1 miljoen mensen bij 1 beeldbuis !!![]()
Nee, ik denk niet dat dat goed is voor de ontwikkeling van het mondiale voetbal. Maar ik vind het wel zonde dat goede Europese en Afrikaanse landen niet meedoen op het WK, terwijl Trinidad wel meedoet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moeten we dan elke keer een groot EK met Argentina en Brasil spelen ?
Komop T & T nog 5 minuutjes
Als ze zo goed waren, waarom zijn ze dan niet op het WK?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef HenkVos het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat goed is voor de ontwikkeling van het mondiale voetbal. Maar ik vind het wel zonde dat goede Europese en Afrikaanse landen niet meedoen op het WK, terwijl Trinidad wel meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |