quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het Acedemiegebouw is gelukkig wel erg sfeervol.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen geen vrouw willen die langer dan hen is.
"That's a huge bitch"quote:
ja kan welquote:Dat bedoelde ik dus ook.
Kijk, Gmail is tof met zijn 2 GB.
Maar hoe de fuck wil je 1000 GB volkrijgen?
Mhaow, alleen met hoge hakken wordt het een probleempjequote:
Whahaha. Ik draag wel hakken (niet zo hoog)quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, alleen met hoge hakken wordt het een probleempje. Maar jongens worden ook steeds groter, die willen ook steeds grotere vrouwen. Van die lilliputters van 1.60 zijn ook maar slecht voor de nek.
Tom ookquote:Op woensdag 16 november 2005 20:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
JIj niet meegerekend met je PABO en rosétjes.
*zich verdekt opstelt..
Ik ook van jou...
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahaha. Ik draag wel hakken (niet zo hoog). Dus als ik volgens jou redeneer zoek ik een intelligentere man en ook nog eens langer dan ik zelf ben
. Lekker veel keus.
De vuilnismanquote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
[..].
Ja, maar dat is het hypocriete van die "standaard" vrouwen. Er is helemaal niet veel keus als je hoogopgeleid bent, en nog hoger opgeleidere mannen willen. Net of de vuilnisman niet leuk kan zijn.
Van "Hetzelfde niveau" vinden ze vaak al minderwaardigquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De vuilnismanMensen zoeken toch nog altijd iemand die in ieder geval op hetzelfde niveau van intelligentie zit. Een vuilnisman en een academica... daar zitten doorgaans toch nog wel enkele niveaus tussen.
Let op: ik zeg doorgaans
Daar ga ik niet op in.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
Wat voor lectuur is dat als ik vragen mag, pberends?
Ik vind het nog steeds kul!
Vast uit de Mens Health ofzo. Of staan daar in de binnenkant ook alleen maar lekkere blote-buik mannen?quote:
Tina, Donald Duck, Thuis, Linda en de Spits.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Van die lilliputters van 1.60 zijn ook maar slecht voor de nek.
Mijn vriend heeft ook MBO gedaan. Heb ik geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De vuilnismanMensen zoeken toch nog altijd iemand die in ieder geval op hetzelfde niveau van intelligentie zit. Een vuilnisman en een academica... daar zitten doorgaans toch nog wel enkele niveaus tussen.
Let op: ik zeg doorgaans
Toch zul je dat niet heel vaak zien. Al is het natuurlijk erg open minded van je.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook MBO gedaan. Heb ik geen problemen mee hoor![]()
![]()
Maar hij is ouder zeker, dat is ter compensatie.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook MBO gedaan. Heb ik geen problemen mee hoor![]()
![]()
Anderhalf jaar jaquote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar hij is ouder zeker, dat is ter compensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |