abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2006 @ 10:01:51 #126
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37025474
Dat van die loopwagens wist ik wel. We hebben er eentje gekregen maar die hebben we eigenlijk nooit gebruikt. Je hoort daar overigens wel heel wisselende dingen over. De een zegt dat het de motorische ontwikkeling vertraagt en de ander zegt dat dat juist weer achterhaald is.

Die loopauto's zijn weer een heel ander verhaal. Volgens de fysiotherapeut is het in ons geval juist handig om zo'n ding aan te schaffen om wat meer kracht in Kai's voetjes te kweken en om hem te leren zijn evenwicht beter te bewaren.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 april 2006 @ 10:22:59 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37025827
M@x, ik weet niet of dit iets voor Kai is?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 17 april 2006 @ 10:26:16 #128
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37025880
Ik heb hem gezien Rewimo en ik vind hem heel leuk. Ik wil hem alleen ook buiten gebruiken en ik weer niet of dat met stof zo handig is. Bovendien wonen we een heel end bij jullie uit de buurt.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 april 2006 @ 10:36:18 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37026066
Da's jammer M@x, het is een leuk ding en lekker laag zodat ze goed bij de grond kunnen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37028693
quote:
Op maandag 17 april 2006 09:46 schreef snoopy het volgende:
Je bent helemaal geen inbreker hoor! Vraag maar raak
Ik vond dit stukje op internet:
[..]
Hee dankje Snoopy, zoiets zocht ik inderdaad.
pi_37033617
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door LadyDanae op 18-04-2006 15:21:49 ]
pi_37070228
Dat over die loopstoeltjes... ik denk dat het per kind verschillend is.
Mijn oudste wilde nooit kruipen maar wel graag in die loopkar van ons. Die heeft dus ook niet gekropen maar liep wel al met negen maanden los. Met zeven maanden issie begonnen in dat karretje.
Mijn jongste daarentegen had helemaal geen interesse in dat karreje en liep met een jaar los.
Ik heb dat ding trouwens op de kop getikt op de koninginnedagmarkt..... voor 10 euro
En ik heb em nog steeds... je weet maar nooit (nee er komt nog geen derde.... dit was absoluut geen hint...)
  woensdag 19 april 2006 @ 15:44:19 #133
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37097192
Ik wil heel graag voor vrienden van ons een opblaasbaar zwembad voor in de achtertuin kopen.
Ik vraag me af of jullie daar ervaring mee hebben... gaat dat snel kapot, want als dat zo is is het niet veilig om dat in je achtertuin te zetten (met 2000 liter water erin...).
Vraag me ook af of het de investering waard is (toch minstens 60 euro) en zo'n zwembad het wel lang volhoudt (mits goed behandeld natuurlijk). Nu zijn het kleine kinderen die nogal hardhandig zijn dus ben ik ook bang dat ze er niet zo voorzichtig mee zijn...

Iemand?
pi_37097376
het meest onveilige eraan is denk ik dat ze erin zouden kunnen verdrinken. hoe klein zijn die kinders?

die loopstoeltjes zijn ons met nadruk ontraden door de CB-arts.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:04:47 #135
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37097981
De jongste is 2 jaar, en de oudste is 6. Je hebt wel gelijk dat ze voorzichtig moeten zijn met het waterpeil... Heb je enig idee of die dingen lang meegaan of niet?
pi_37098166
nou ja, het peil? kinderen kunnen al in een laagje van een paar cm verdrinken heb ik me laten vertellen. ik neem aan dat de jongste nog geen zwemdiploma heeft? gaan ze dat bad elke keer legen na gebruik? ik zou 't niet op m'n geweten willen hebben zo'n eng ding kado te hebben gegeven. maar misschien zie ik het te pessimistisch hoor.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:09:57 #137
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37098190
Om Chiara haar woorden te gebruiken bij het zien van bovenstaande foto's "ik wil ook mee doen met de kindjes en mijn badje" post ik hierbij de foto genomen van weer een andere hoek
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37098454
Hee Mel!
Ik wou je nog wat vragen.. (past ook nog goed in dit topic )

Heb jij ook zoveel moeite om een leuk cadeau voor Yoram te bedenken? Ik kan voor Hanne nog steeds niks verzinnen.. Loop al een tijdje na te denken (het duurt gelukkig nog even) maar niks..

Hier nog mensen met ideeën?

Loopfiets-ding heeft ze al (nog van Wilyan), pop, kinderwagentje en dat soort spul ook al..
W ~ H ~ T
  woensdag 19 april 2006 @ 16:45:36 #139
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37099516
Ik heb een wader waterbaan voor Yoram gekocht. Ik herinnerde me kleine Cas nog met dat ding (FOTO!) en volgens mij gaat ons binkie dat ding helemaal fantastisch vinden!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37100631
Die hadden we hier ook in een foldertje gezien en we hebben nog getwijfeld of we 'm voor Wilyan zouden halen voor zijn verjaardag.

Maar ik vroeg het me dus af..
Zo makkelijk ik het vind om dingen voor Wilyan's verjaardagen te verzinnen, zo moeilijk vind ik het (nu) bij/voor Hanne..
Vaak ook omdat we bepaalde dingen ook al hebben zoals bijvoorbeeld het loopfiets-ding wat Wilyan voor zijn eerste verjaardag heeft gekregen.

Zijn er meer mensen die dit herkennen?
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 18:25:16 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_37102583
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef melonovy het volgende:
Ik heb een wader waterbaan voor Yoram gekocht. Ik herinnerde me kleine Cas nog met dat ding (FOTO!) en volgens mij gaat ons binkie dat ding helemaal fantastisch vinden!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37121894
Bedenk me nu iets..
Die van Cas was toch Aquaplay geen Wader? Bij die van Wader kun je er niet zo mooi tussen zitten geloof ik.. Christan heeft volgens mij wel de Wader-waterbaan.

Nou ja, het schoot zo ineens door m'n hoofd..
Maar het blijft gewoon leuk spul..

[ Bericht 18% gewijzigd door Jonnetje op 20-04-2006 11:43:35 ]
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 11:27:06 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37121990
Christan heeft de Waderbaan, die is inderdaad compacter, wij hebben maar een klein balkon. Even zoeken...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 14:35:19 #144
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37127394
Yeah, de waterbanen!! Leuk!
Hij krijgt 'm trouwens van oma, van ons krijgt hi een autostoel en een loopauto

En alhoewel we er nog wel 1 hebben die van CHiara is geweest, vind ik deze vel te leuk o te laten staan. Ik wist het anders ook niet zo goed, en deze kan je sturen en die andere niet (met ballenbaan en geluiden van FP) Dus jammer dan dat het dubbel op gaat...
Chiara krjgt ook een andere autostoel en een pluche hobbelpaard, van oma krijgt ze en tent met 100 ballen leuk (vooral met opruimen )
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37128077
wat een leuke bigbobby!
pi_37129079

Die loopauto! Wat gaaaaaaaaaaaaf! Wat een superleuk ding is dat zeg!
(Die moet Wilyan niet zien.. Die is helemaal lyrisch van politie, brandweer, ambu's en alles wat een "zwaait" heeft)


Wilyan krijgt van ons dus een 16"fiets. Wat hij van (al ) zijn grootouders krijgt weet ik dit jaar niet.
Eerder ging het altijd in overleg van: ""Wat wil hij voor zijn verjaardag?", "Wat geven jullie?" en "Hebben julie wensen/ideeën?" Maar dit jaar hadden Michiel's ouders geloof ik zelf al iets in gedachten en ik heb dus geen idee wat.. Ze weten dat hij van ons een fiets krijgt en dat we zaten te twijfelen tussen een fiets of een grote traptrekker. Ik geloof trouwens niet dat ze een trekker in gedachten hadden..
Ik ben dus reuze benieuwd!
W ~ H ~ T
  maandag 19 juni 2006 @ 15:45:28 #147
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39004571
*SCHOP!*
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Jonnetje het volgende:
Ik kan voor Hanne nog steeds niks verzinnen.. Loop al een tijdje na te denken (het duurt gelukkig nog even) maar niks..

Hier nog mensen met ideeën?

Loopfiets-ding heeft ze al (nog van Wilyan), pop, kinderwagentje en dat soort spul ook al..
Te tijd begint nu onderhand toch wel erg te dringen en we weten nog STEEDS niks te verzinnen..

Michiel wil 'r geen dingen geven die ze 'nodig' heeft.. Want een eigen kinderstoel en een nieuwe kinder/wandelwagen/buggy-ding had ik al geopperd omdat die zo langzamerhand ook wel aan vervanging te zijn. Hij heeft ook het liefst dat ze een cadeautje écht voor haar alleen krijgt..
Een loopautotje zal dus niks worden omdat Wilyan daar dan mee aan de haal zal gaan. Een klim-en-klauterding voor buiten zien we ook weer niet zitten omdat dat dan weer iets voor hun samen is. En Hanne is daar nu eigenlijk nog iets te klein voor, dus dan is het weer een cadeau voor Wilyan i.p.v. Hanne..
Enige wat we kunnen bedenken is een (meegroei)schommeltje.. Waarvoor we dan weer een balk van/aan het huis tot op de schuttingmuur moeten maken om 'm aan op te hangen..

Pffffffffffffffffffffff............
Ik weet het niet meer..

HELLUP! ! ! Kan iemand ons uit de brand helpen met ideeën?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_39004716
omdat wilyan daarmee aan de haal zou gaan vind ik geen reden om 't niet te geven! hij kan toch ook best leren dat sommige dingen voor hanne zijn? en soms mag hij er dan misschien ook wel mee spelen, net zoals zij soms (vaak genoeg neem ik aan?) met zijn speelgoed zal spelen. of pakken jullie het heel anders aan?. maar een schommeltje vindt ze vast wel heel leuk. kan evt ook in een deuropening, met haken, waar je 'm dan alleen aanhangt als er mee gespeeld wordt (en de deur open staat).
  maandag 19 juni 2006 @ 16:00:09 #149
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39005072
Ik weet niet wat het is..
Maar we hebben laats al een wagentje weer opgeruimd omdat Meneer er niet vanaf te slaan was..

Hoe vaker we hem waarschuwden dat ie er niet op mocht, hoe vaker hij er op zat. Er zijn op een gegeven moment zelfs een aantal dagen geweest dat hij bijna de hele dag op de gang zat vanwege dat ding.
Het ergste vond ik ook dat hij best wist dat hij er niet op of aan mocht komen, maar dat hij er dan juist gevaarlijk op ging staan er mee heen en weer ging wiebelen (precies zó, wat dat ding niet aankon) en het dan dus bijna stuk maakte.

Leren dat Hanne ook eigen dingetjes heeft en dat niet alles van hem is gaat hier de hele dag door. Dag in, dag uit. En dat is volgens mij ook normaal. Maar ik wil het toch ook wel enigzins gezellig houden hier..

Moet ik ook wel zeggen dat Hanne er nog niet zo goed mee overweg kon en er dus ook niet zo heel vaak opzat. Het ding stond dus in de kamer maar elk moment dat we dus maar even niet keken had hij 'm weer. En we kunnen nou eenmaal niet de hele dag op z'n lip zitten.. (een mens moet ook wel eens naar het toilet )

[ Bericht 20% gewijzigd door Noli. op 19-06-2006 16:12:40 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 19 juni 2006 @ 16:03:16 #150
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39005166
Op het moment is hij gewoon om-achter-het-behang-te-plakken-zo-jalours.

Maar hij heeft gewoon pech.. Hij zal er maar aan moeten wennen dat hij dingen met Hanne moet delen.
Hij heeft trouwens ook nog speelgoed wat alleen van hem is, terwijl Hanne dat juist weer bijna niet heeft.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')