?quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef DarkShine het volgende:
Dik onverdiende overwinning, en wij wederom bezeikt...
Tot volgende maand!
Limburg nog onveilig gemaakt?quote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Staanplaats het volgende:
Maarja lekker belangrijk, was een goed weekend whehe
Kah raakt hem...quote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik dacht vanmiddag dat die goal van Biseswar door een Roda speler van richting werd veranderd, maar hij schoot hem helemaal zelf in.... schitterend! (vooral ook zijn reactie na de goal!)
Ik wil wel eens zien hoe de wedstrijd gaat als wij die penalty wel krijgen, als hij ipv. de kaarten makkelijk aan ons te geven hij ze ook zo makkelijk aan jullie geeft...quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
?
Sprak zelfs figuren die Egmond de schuld gaven, nou was de man wel steke blind vandaag. Maar geen van de twee ploegen had daar dusdanige hinder van.
Kansen moet je zelf afmaken, en voor de rest niet klagen..
quote:Op zondag 20 november 2005 22:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe de wedstrijd gaat als wij die penalty wel krijgen, als hij ipv. de kaarten makkelijk aan ons te geven hij ze ook zo makkelijk aan jullie geeft...
Kansen hebben wij zelf niet benut, dat is een feit. Neemt niet weg dat wij wederom bezeikt zijn en jullie een onverdiende overwinning rijker zijn.
Achteraf haddden ze de concurrentie niet verstrekt.quote:
Niet te geloven. TyfusOMquote:OM in cassatie tegen vrijspraak Van den Herik en Feyenoord
21 november 2005
Jorien van den Herik en Feyenoord zijn nog niet van het Openbaar Ministerie af. Het OM gaat namelijk in cassatie tegen de op 8 november door het gerechtshof in Den Haag uitgesproken vrijspraak van belastingontduiking en valsheid in geschrifte. Volgens het OM is de vrijspraak onduidelijk gemotiveerd.
Met het instellen van beroep in cassatie legt het OM de zaak nu voor aan de Hoge Raad. Feyenoord en voorzitter Van den Herik worden ervan beschuldigd geen loonbelasting te hebben betaald over een deel van het tekengeld bij de transfers van Aurelio Vidmar, Christian Gyan en Patrick Allotey in de jaren negentig.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef Luni het volgende:
Kalou speelde op zich niet verkeerd, maar hij benutte zijn kansen niet, en daar draait het toch om als spits.
Tja CM, het is net zoals de politie: gewone werkende man doe je aanpakken, en die dealende allochtoon laat je lekker lopen.quote:
Hoorde het net van een collega. Hij schijnt een voorcontract te hebben getekend.quote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef Dorus_ het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
Zou wel een welkome versterking zijn...quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
Barreto volgend seizoen van NEC naar F'noord??
neeeeeeeeeeeeeeeeee........ het zal toch nietquote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
Barreto volgend seizoen van NEC naar F'noord??
Hé er moeten ook dealers zijn hoorquote:Op maandag 21 november 2005 12:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tja CM, het is net zoals de politie: gewone werkende man doe je aanpakken, en die dealende allochtoon laat je lekker lopen.
Correct, er mogen geen nieuwe feiten worden aangedragen. De Hoge Raad kijkt alleen of het recht en alle wettelijke voorschriften goed zijn toegepast door de lagere rechter.quote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef Dorus_ het volgende:
Niks dus...
Zou niet weten waarom de hoge raad er opeens wel wat in ziet. Je mag niet eens nieuwe feiten aandragen toch, of wel? Het OM gaat gewoon weer hard op hun bek.
Hij werk nooit hard en dat zal hij nooit doen ook. Hij kwam regelmatig zijn man voorbij , dat ontbrak er de laatste weken nog wel eens aan, gewoon effe geduld met hem hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Kalou speelde ontzettende ongemotiveerd; rende niet voor de iets moeilijkere ballen, liep constant met z'n kopje omlaag! Gruwelijk irritant gewoon!
quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Luni het volgende:
aanstaande zaterdag Parkzicht the legend is back @ Maasgebouw. Gaan er nog meer mensen?
Vind ik ook.quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Luni het volgende:
aanstaande zaterdag Parkzicht the legend is back @ Maasgebouw. Gaan er nog meer mensen?
Bitte! Danke!quote:Op maandag 21 november 2005 15:40 schreef Luni het volgende:
Zou Roda trouwens volgend jaar in de Bundes Liga gaan spelen![]()
Tegen grotere clubs dan in Nederland spelen bedoel je?quote:Op maandag 21 november 2005 15:40 schreef Luni het volgende:
Zou Roda trouwens volgend jaar in de Bundes Liga gaan spelen![]()
Feyenoord wil het traagste middenveld ter wereld hebben dusquote:Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou wel een welkome versterking zijn...
Barreto is na dit seizoen niet eens transfervrij?quote:Op maandag 21 november 2005 14:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoorde het net van een collega. Hij schijnt een voorcontract te hebben getekend.
Ik zag Duitswe reclameborden staan en de stadionspekar sprak Duits, wat erg lachwekkend was trouwens. Van de grotere clubs in Nederland kunnen jullie al niet winnen..........maar dat lach aan de scheidsrechter, tochquote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tegen grotere clubs dan in Nederland spelen bedoel je?
2008 pas...quote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto is na dit seizoen niet eens transfervrij?
Dat is mijn punt: Hoe kan ie dan nu al een voorcontract bij Feyenoord hebben getekend? Hoezo onzinbericht.quote:
Het komt van Lionheads collega. Lijkt mij een betrouwbare bronquote:Op maandag 21 november 2005 16:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is mijn punt: Hoe kan ie dan nu al een voorcontract bij Feyenoord hebben getekend? Hoezo onzinbericht.
Ik dacht dat jij hem niet zo zag zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou wel een welkome versterking zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |